Meidän ilta oli edennyt jo siihen pisteeseen et Tommi oli vahtimassa Nikoa ja Ollia keittiössä kun ne ihan välttämättä oli halunneet alkaa paistaa nakkeja ja lihapullia liedellä.
Ollikin oli siis löytänyt suht hyvissä ajoin tiensä tänne vaikka aluksi hukkateillä olikin. Se sai hieman kohotettua Tomminkin mieltä. Sitä kun tahtoi aina meidän seurassa vähän masentaa...
Joonas puolestaan teki välikuolemaa sohvalla ja Aleksi oli päätynyt mun syliin. Me ei suostuttu siirtymään sohvalta vaikka Joonas oli vaatinut päästä makaamaan siihen. Sopu sijaa antaa, joten Aleksi oli sitten hypännyt syliin.
Sen salaisuudet oli pikkuhiljaa auennut ja suoraan sanottuna saanut mut jopa järkyttymään. Niin kiltiltä ja viattomalta se vaikutti. Joskus ulkokuori petti pahan päiväisesti. Aleksin tapauksessa mun melkein teki mieli sanoa että onneksi. Ei se liian viaton meidän porukkaan ollut.. ja se oli paljon sanottu.
Mä en missään kohtaa osannut kuvitella et se vois edes humalassa tehdä jätkien kesken mitään porkomaista mut mä olin ollut väärässä. Se oli siis joskus taka vuosina kehittänyt frendinsä kanssa pikku bromancen ja ne oli päätyneet seksisuhteeseen. Voitteko kuvitella.. Aleksi?!
Ja se oli kuulemma useammin harrastanut seksiä miehen kuin naisen kanssa. Sitä mun oli jotenkin vielä vaikeampi uskoa.. mä aloin pikkuhiljaa vaatia todisteita sen taidoista...
Painoin leukani sen olkapäälle ja katselin keittiön suuntaan huvittuneena. Tommi yritti vahtia paistinlastoilla toisiaan hakkaavia Ollia ja Nikoa. Niillä taisi olla miekkailun kaksinpeli menossa jos mä en ihan väärin tulkinnut. Kohta tämä koko helvetin kämppä olisi tulessa..
Kärynneiden nakkien lisäksi mun nenääni leijui jokin hemmetin hyvä tuoksu. Se oli Aleksi..
"Sä tuoksut hyvältä" kuiskasin.
Sitä näytti huvittavan mun toteamukseni. Mä en kyllä itse tajunnut mitä hauskaa siinä sitten muka oli. Tosiasioita mä vaan kerroin...
"Jos minttuviina, karjala ja partavesi on susta toimiva kombo niin aina parempi" se vastasi huvittuneena. Mikäpä siinä... karjala ei ollut mun makuun paras mahdollinen mutta meni kyllä paremman puutteessa. Minttuviina kelpasi aina pienissä määrin ja partavesi kuulosti suht houkuttelevalta...
"Kuule Joel.." se sanoi vakavoituen.
Ei nyt ollut syytä näyttää surullista naamaa. Meillä oli aihetta iloisuuteen joten hymyile!
Se kääntyi niin et istuikin yhtäkkiä hajareisin mun sylissä, kädet niskaan kietoutuneena. Olipas se hyvännäköinen...
"Musta ei jotenkaan vielä tunnu siltä et oisin osa bändiä.." se sanoi päätään kallistaen ja puri miltei huomaamatta alahuultaan. Flirttailitko sä mulle juuri? Mä en ollut järin hyvä tunnistamaan moista mutta jos tuo ei sitä ollut niin ei sitten mikään.
"Voi ei. Sen asian eteen pitäis varmaan tehdä jotain" huomautin.
Se kohotti toista kulmaansa kysyvästi ja nuolaisi huuliaan. Vai mun kanssa sä halusitkin leikkiä.. ja vielä oma-aloitteisesti. Eihän tästä voinut kun innostua!
"Mitä sille vois tehdä?" se kysyi hakeutuen samalla vielä lähemmäs mua. Se toi kasvonsa miltei kiinni mun omiin ja hetken mun päässä löi aivan tyhjää. Mitä sille nyt sit olis voinut...
Nappasin sitä hetken mielijohteesta vyötäröltä kiinni ja työnsin hellästi kauemmas. Ettei vaan toinen käsittänyt vahingossakaan väärin.. sitä riskiä mä en halunnut ottaa.
Nousin ylös sohvalta ja tartuin sitä kädestä kiinni. Se hymyili selvästi kiinnostuneena siitä mitä mulla oli suunnitteilla. Ihan täysin varma mä en tosin itsekään siitä ollut... eiköhän se seuraavien sekuntien aikana selkenisi.
Vedin Aleksin perässäni vessaan ja lukitsin oven. Hetken mä katsoin sitä silmiin ja ryhdyin sitten avaamaan sen farkkuja. Sitä vain hymyilytti kovasti. Hymyile vaan.. mitä leveämmin sitä parempi.
Vedin siltä housut nilkkoihin ja jäin polvilleni sen eteen. Se virnisti kulmaansa kohottaen ja laski kätensä mun poskelle. Tässä sulle tulikastetta kerraksi.
"Tervetuloa Blind Channeliin babe" tokaisin hymyillen ja sen suuremmin asiasta keskustelua käymättä, otin sen suuhuni. Tätä me oltiin. Jos tämän kautta ei tuntenut kuuluvansa porukkaan sit sä et siihen kuulunut.
***
Pahoittelen että olen ollut hieman epäaktiivinen tässä viime aikoina :( Mutta hei, eiköhän ens viikolla taas lähde :)
YOU ARE READING
Is this a game?✅
FanfictionMiten muuttuu viisihenkisen bändin muodostavan porukan elämä kun se täydentyy yhdellä, joka ehkä tarkoittamattaankin sotkee useamman henkilön kuvioita..