Mä istuskelin Joonaksen sohvalla miettien että mitäköhän helvettiä me oltiin tekemässä. Sen suunnitelma oli ollut jotain sellaista mitä mä en osannut edes kuvitella. En varsinkaan selvinpäin.
Se oli saanut päähänsä kutsua Aleksin tänne ja päättänyt että nyt toinen saisi luvan maistaa omaa lääkettään. Mitäs oli lähtenyt leikkimään meidän molempien kanssa. Jos se kerran halusi molemmat samaan aikaan, sitten se tulisi myös saamaan molemmat samaan aikaan.
Nyt Joonas oli lähtenyt Aleksia vastaan alaovelle ja mä vaan mietin että miten hitossa me saatiin tällainen edes käytännössä toimimaan. Olipas kerrassaan helvetin hyvä startti meidän yhteiselle polulle.. eikä Aleksilla tainnut olla käsitystäkään siitä mitä Porko sen pään menoksi oli suunnitellut.
"Get in honey" Joonaksen ääni kuului ovelta.
Se ohjasi Aleksin sisälle ja tuli itse perässä. Mä katsoin hämmentyneen näköistä mustahiuksista, jolla näytti olevan päällä ihan yhtä paha darra kun meilläkin. Puki sitä paremmin kuin meitä kahta yhteensä... Siihen nähden tämä olikin kerrassaan mahtava ajankohta moiselle kuningasidealle. En mä toisaalta Joonakselta mitään muuta odottanutkaan...
"Mikä juttu?" Aleksi kysyi hämillään astellessaan mun luo.
Mä vilkaisin sen takana tulevaa Joonasta joka hymyili melko paljon puhuvasti. Se istahti mun viereen ja vetäisi Aleksin kädestä syliinsä. Mies katsoi sitä hämillään muttei pistänyt vastaankaan. Parempi ollakin sen kanssa nätisti tai käy huonosti...
"Sulla oli jokin selittämätön tarve päästä viime yönä meidän molempien housuihin" Joonas huomautti. Se tuskin oli jäänyt enää tässä vaiheessa keneltäkään tajuamatta. Mutta eipä meistä kumpikaan tainnut vastaan sen suuremmin pistää. Ainakin mun oli kovin vaikea kuvitella niin...
"C'mon jätkät! Me oltiin kaikki ihan yhtä sekasin" Aleksi sanoi.
Se oli kyllä totta. Mutta nyt me ei oltu. Tällä erää oltiin niin fiksuja kun vain pystyttiin ja silti ideat oli tätä luokkaa. Ei jumalauta hyvin mennyt meilläkään... toisaalta koskapa viimeksi olisi mennyt.
"Tiiätkö Aleksi mitä?" oli taas Joonaksen vuoro avata suunsa.
Mä en näköjään osannut puhua enää lainkaan. Tai sit mä olin vaan yksinkertaisesti liian laiska edes yrittämään. Ei siitä kuitenkaan enää tässä vaiheessa mitään hyötyä ollut.
Joko mä seuraisin sivusta saman mitä eilen tapahtui suljettujen ovien takana tai sitten mä olisin siinä itse mukana. Ja noista vaihtoehdoista mä sitten mieluummin tartuin tuohon jälkimmäiseen. En mä mitään hiton livepornoa tässä kuitenkaan halunnut seurata! Enää popcornit puuttui ja juhla oli valmis...
"Tällä kertaa sä saat meidät molemmat" se tokaisi kääntäen Aleksin samalla itseään kohti. Hetken ne katsoi toisiaan silmiin vähän turhankin intensiivisesti, eikä niiden katseista saanut irti yhtään mitään. Olisko tässä pitänyt sanoa jotain? Mistä hitosta mä olisin voinut tietää kun en mä koskaan ollut ollut tällä tavalla...
"Siitä mä en voi olla kun tyytyväinen" mies vastasi virnistäen ja kietoi kätensä toisen niskaan. Mä vaan istuin ja seurasin vierestä mitä tapahtui kun en muutakaan osannut.
Se näytti ottavan samantien tilanteesta kaiken irti ja sukelsi oitis Joonaksen suuhun. Se piteli miestä vyötäröltä ja syventyi toisen tarjoamaan suudelmaan. Mitäs jos mäkin halusin mukaan?! Eihän tuollaista hetkeä nyt kehdannut mennä rikkomaan. Kai siihen oli tyydyttävä mitä tuleman piti... en kai mä muutakaan voinut.
Yhtäkkiä Aleksi käsi tarttui mun omaan ja sai sen irrottautumaan hetkellisesti Joonaksesta.
"Oot sä mukana vai et?" se kysyi päätään kallistaen.
Ja minä kun kuvittelin tämän olevan jokin opetus Aleksille.. jälleen kerran Porko oli täysin suvereenisti tainnut kusettanut mua. Enkä mä voinut sanoa tämän olevan ensimmäinen kerta..
Kiedoin toisen käteni mua tuijottavan miehen niskaan ja iskin huuleni sen omille. Tai sitten me tehtäis tästä opetus sille... sen se kyllä ansaitsisikin.
***
Tulin vaan kertomaan et mä en enää löydä vaateliikkeistä kivoja vaatteita :) Kaikki on ihan perseestä :) Ei mulla muuta :)
YOU ARE READING
Is this a game?✅
FanfictionMiten muuttuu viisihenkisen bändin muodostavan porukan elämä kun se täydentyy yhdellä, joka ehkä tarkoittamattaankin sotkee useamman henkilön kuvioita..