Suihkussa

393 42 21
                                    


Mä tuijottelin itseäni peilistä samalla riisuen vaatteita päältäni. Kello oli noin miljoona mutta mun oli aivan pakko päästä vielä suihkuun. Ihan nopeasti vain! Ja sitten äkkiä nukkumaan.

Suoraan sanottuna mä olin aika ihmeissäni et Niko jätti asian sikseen kun se oli huomannut mun punaisenkirjavan kaulani. Edes mä en olis päästänyt itseäni niin helpolla. Oli tuo sen verran hohdokkaassa kunnossa..

Räpelsin silmät ristissä farkkujeni napin ja vetoketjun auki ja haukottelin väsyneenä. Tämä ei ollut hyvä idea lainkaan.. mulla vain oli niin helvetin likainen olo et mä en voinut odottaa aamuun. Jos tämä suihkureissu nyt koitui mun kohtalokseni, sitten sille ei vain mahtanut mitään.

Tunsin tutut kädet ympärilläni enkä voinut estää hymyä pyrkimästä huulilleni. Silläkin oli jo ikävä... oliko suhteiden alku aina tällaista? Siitä oli niin kauan kun mä viimeksi olin ihan kunnolla seurustellut et en mä enää edes muistanut. Paljosta mä olinkin jäänyt paitsi...

"Saanks mä tulla seuraks?" se kysyi painaen samalla leukansa mun olkapäälle.

Mä uskalsin epäillä et tällä kertaa se oli aika vaaraton. Ehkä mä uskalsin päästää sen mukaan. Se vaikutti ihan yhtä väsyneeltä kun mä itsekin joten mulla oli kova luotto siihen että me selviydyttiin tästä suihkureissusta.

"Totta kai" vastasin hymyillen ja käännyin sen otteessa.

Tartuin sen paidan helmaan ja aloin vetää ylemmäs. Se nosti käsiään auttaakseen mun työtäni. Mä jouduin kurottautumaan jotta yletyin vetämään vaatekappaleen kokonaan pois miehen päältä. Pitkä ja pätkä.. musta meidän pituusero oli vain suloista. En mä muiden mielipiteistä tiennyt mutta eipä niillä mitään väliä ollutkaan.

"Sä oot söpö" se kuiskasi ja kumartui suutelemaan mua.

Mä olisin halunnut sanoa samaa mutta söpö oli täysin väärä sana kuvailemaan Joelia. Se oli seksikäs. Aamu-unisena tai muuten vain väsyneenä, lähinnä suloinen.

Ujutin käteni sen harmaiden college-housujen vyötärölle ja laskin niitä alemmas. Tuo vetäytyi suudelmasta ja hoiti mun aloittaman homman itse loppuun.

Mä irtauduin myös jo valmiiksi auki olevista farkuistani ja kasasin lattialle tippuneen vaatemytyn syliini. Farkut, eripari sukat ja helvetin vanha Rolling Stonesin t-paita. Hajusta päätellen niiden oli aika päästä pyykkikoneeseen. Ne haisi nimittäin hieltä aivan helvetisti.. hyvä ettei taju lähtenyt.

Heivasin nuo nopeasti pyykkikoneeseen sillä en mä niitä kuitenkaan enää aamulla muistaisi. Jos jotain meinasi tehdä, se oli tehtävä heti. Ainakin mikäli kyse oli kotitöistä tai vähääkään samaan kategoriaan luokiteltavista asioista. Ne kun oli todella helppo vain unohtaa.

Vedin vielä boxerit pois jalastani ja heitin ne samaan sotkuun muiden pyykkien kanssa. Nappasin samalla naulakosta kaksi kappaletta mustia kylpypyyhkeitä ja vein ne mukanani. Toisen mä heitin Joelille ja toisen mä laitoin tuolin karmille odottamaan.

"Tiesit sä että persees on mustelmilla?" Joel kysyi huvittuneena.

Ilmankos se kipeä olikin... kiitos huomautuksesta herra tirkistelijä. Huitaisin tuota leikkisästi kylkeen ja painuin peremmälle suihkutiloihin. Se seurasi perässä ja veti suihkuverhon eteen. Onnea oli iso kylpyhuone... toki huomattavasti mukavampaa olisi vielä ollut oma sauna, kylpyamme ja kunnon design-suihku. Sellaisesta kylppäristä mä haaveilin..

"Kuka käski olla niin kovakourainen?" esitin vastakysymyksen ja käänsin suihkun päälle. Lämmin vesi alkoi virrata pitkin mun väsynyttä kroppaani, aiheuttaen suunnattoman hyvänolon tunteen. Tässä mä olisin voinut seistä vaikka koko yön...

"Et sä mun käsittelyssä valittanutkaan" Joel huomautti.

Se änkesi suihkun alle mun kanssa ja painoi kevyen suukon mun poskelle. Kuinka mä olisin voinut valittaa sen otteista. Ihan sama mitä se teki, se osasi sen. Oli se sitten jotain kertakaikkisen herkkää ja hellää tai jotain aivan päinvastaista. Mä pidin sen molemmista puolista.

***

Loppu tuleee :) 2 osaa jäljellä :) Sitten saadaan uutta stooria ja uutta vanhaa stooria ja sen sellaista mukavaa :)) Ja illalla tulee muuten Oleksia :)

Is this a game?✅Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ