Täydellinen ilta?

409 46 36
                                    


Meidän ilta oli edennyt suunnitelmien mukaan ja oikeastaan meillä oli ollut aika hauskaakin. Kun mä vaan päällimmäisestä jännityksestä olin päässyt eroon. Aleksi oli valinnut oikein hyvän leffan joka oli ollut hyvä sekoitus toimintaa ja timanttista tilannekomiikkaa. Kaikkea sitä mitä mä leffassa arvostin.

"Yks asia mua jäi vähän harmittamaan" Aleksi sanoi yhtäkkiä.

Se kääntyi mun suuntaan ja laittoi kätensä sohvan selkänojalle. Joku tuossa katseessa oli erilaista. Yhtä kaunista kuin aina ennenkin mutta erilaista. Sen kasvot oli lempeät, silmät viesti rauhallisuudesta ja huulet oli kääntyneet hentoon hymyyn.

"No mikä?" kysyin varovasti.

Muakin alkoi harmittaa jos Aleksia harmitti jokin. Mulla oli ainakin ollut mukavaa ja myönnettäköön, se sattui hieman jos Aleksilla oli ollut vain tavallisen tylsä ilta. Kyllä mä olisin voinut ottaa uusiksi... siitä huolimatta et muistin alkuillasta tuskin mitään. Niin paljon mua oli jännittänyt.

"Tuosta leffasta oli unohdettu paljas pinta" se sanoi.

Tuhahdin huvittuneena ja helpottuneisuuden huokaus karkasi mun huulilta. Se oli onneksi musta riippumaton tekijä. Itse se oli leffan valinnut. Mä ehdin jo kuvitella vaikka mitä. Pahimpana skenaariona se et mä olin ollut niin tylsää seuraa että se meinasi nukahtaa.

"Sitäkö sä vaan kaipasitkin?" kysyin virnistäen.

Siihen tarkoitukseen oli sitten ihan muut elokuvat. Ja niitä ei luojan kiitos netflixistä löytynyt. Sitä paitsi olis ollut aivan helvetin kuumottavaa katsoa jotain sellaista Aleksin seurassa. Mä en nyt puhunut mistään pornoleffasta! Uskokaa tai epäilkää mut mä en milloinkaan ollut eksynyt katsomaan sellaista. Ja varmaan ihan hyväkin niin... mun mielikuvitukselle sellainen olisi ollut vain haitaksi.

"Onhan se aina ihan kiva lisä" se tokaisi hymyillen.

Tottahan tuo puhui. Jos elokuvista puuttui paljas pinta, se menetti samantien asteikolla yhden tähden. Mulle oli aivan sama oliko kyseessä nainen vai mies mutta paljasta pintaa piti olla. Ei sitä turhaan sanottu että seksi myy..

"Mulla oli oikeesti aika kiva ilta" sanoin vakavoituen hieman.

Toivottavasti myös Aleksilla oli ollut mukavaa. Ainakin leffan maailmaan se oli eläytynyt täysin ja viinipullokin oli lähes tyhjä. Nopealla laskukaavalla voisi siis tehdä tulkinnan et sekin oli viihtynyt ihan hyvin.

"Niin mullakin" se vastasi.

Mä saatoin tehdä virhearvion jota saisin todennäköisesti katua koko loppuelämäni.. mutta toisaalta mä varmasti katuisin vielä enemmän jos jättäisin sen tekemättä.

Mä nojauduin varovasti Aleksia lähemmäs ja hetkeäkään kauempaa miettimättä, suutelin sitä. Varovasti ja tunnustelevasti. Tunsin käden kaulani sivulla ja yritin mielessäni tajuta tilannetta. Sen vastaus oli hellä mutta vastaus kuitenkin. Se oli minusta jo paljon. Siihen mä olin kovin tyytyväinen. Ainakaan se ei heti ollut työntämässä mua pois päin.

Sen huulet maistui makealta ja joltain kovin tutulta. Mä vaan en saanut päähäni mikä se jokin oli. Mä vetäydyin irti suudelmasta ja katsoin varovasti edessäni olevaa Aleksia. Se hymyili lempeästi ja osoitti eleillään et hyväksyi äsköisen. En mä sen suuhun olis sukeltanut jos en olisi osannut edes kuvitella sen ymmärtävän. Olisko muka yksi pusu treffeillä ollut liikaa? Tai kaksi.. tai vaikka kolme..

Otin sitä varovasti kädestä kiinni ja yritin tulkita sen katsetta. Se hymyili ja vaikutti olemuksensa perusteella siltä kuin olis odottanut jotakin. Mulla oli yhtäkkiä hyvin vahva tunne siitä et mä tiesin mitä se odotti. Tai sitten mä olin jo todella helvetin huono tulkitsemaan.

Kumarruin suutelemaan sitä uudelleen, tällä kertaa vain hieman rohkeammin. Sen vastaus oli samaa luokkaa. Kyllä kehonkieli puhui puolestaan.. viileä kosketus tuntui melko tasapainottavalta mun iholla kun Aleksin käsi sukelsi mun paidan alle. Se parkkeerasi otteensa mun kyljelle ja veti mua merkitsevästi lähemmäs itseään.

"Jos leffa ei tarjoillut paljasta pintaa, tarjoiletko sä?" se kuiskasi.

Sen ääni tuntui yksittäisinä värähtelyinä mun koko kehossa ja sai mut hetkellisesti jäätymään täysin. Ei mulla ollut mitään vastaansanomista. Sen olemus oli niin rauhallinen ja päättäväinen. Jopa hieman neutraali. Mä en ollut täysin varma oliko se pelkästään hyvä juttu... 

***

Huhhh mihinköhän tää viel johtaa :)) Nii ja siis tosiaan en oo kattonu tätä leffaa et en tiiä yhtään millanen on ::D

Is this a game?✅Where stories live. Discover now