Selvitetään

418 49 39
                                    


Lukuisista selvittelyistä huolimatta mä olin jäänyt pohtimaan Joelin sanoja siitä kuinka läheisiä ne Joonaksen kanssa oli. En mä halunnut ajaa niitä erilleen typerillä tempuillani. Vaikka mulla Joonaksen kanssa ihan mukavaa olikin ollut. En mä kuitenkaan halunnut kenenkään suuttuvan siitä... enkä mä usko että Joel siitä sanoi kontrolloidakseen Joonaksen tekemisiä.. kyllä se ihan aiheesta sanoi ja ennen kaikkea puhtaasta rakkaudesta.

Mä kuitenkin halusin kuulla lisää siitä mitä kaikkea ne oli käyneet yhdessä läpi ja kuinka asioista oli selvitty. Enhän mä nyt Joonaksen kanssa mitään parisuhdetta alkanut tässä kehittämään mutta kai asioista silti oli ihan hyvä perillä olla. Aika paljon sitä näki vaivaa asioiden eteen vain seksin takia... kai asia olikin täysin eri kun kyseessä oli kuitenkin ystävä. Ethän sä ystävääsi halunnut satuttaa. Ethän?

Mä olin ehdottanut Joelille et mentäis vaikka kahville mut sen mielestä oli parempi idea nähdä sen luona. Ties vaikka suunnitteli samaa kuin Joonas silloin... ei se tainnut kuitenkaan olla Joelin tapaista... toisaalta.. enkö mä itse viestinyt ihan tarpeeksi hyvin siitä et kaikki ei aina ollut ihan sitä miltä näytti.

Mä olin hieman edellä sovitusta aikataulusta.. en sentään lähes myöhässä kuten treenikselle saapumisen kanssa. Joel varmasti arvosti asiaa..

Koputin muutaman kerran sen asunnon oveen ja jäin odottelemaan. Ainakin se oli sanonut olevansa himassa koko illan joten ei sen puoleen pitäisi olla syitä siihen miksei se olisi ollut tavattavissa.

Hetken odottelun jälkeen ovelle ilmestyi pitkä blondi pyyhe lanteillaan. Katsoin sitä päästä varpaisiin niin et siltä tuskin jäi huomaamatta mun ei niin hienostunut katseeni. Sori vaan... kuka käski tulla avaamaan ovea juuri tuollaisessa vaatetuksessa. Voiko tuota edes vaatetukseksi kutsua? Tuskinpa vain..

"Tuu vaan sisään.. käyn heittämässä jotain päälle" se sanoi siirtyen kauemmas ovelta. 

Mun puolesta sai olla noin vaikka koko illan. Ei haitannut yhtään. Se vaan saattoi ehkä hieman haitata mun keskittymistäni meidän keskustelua silmällä pitäen. Kauniit miehet oli mun suurin heikkouteni...

Vedin oven takanani kiinni ja jätin kengät eteiseen. Mä en varmaan missään kohtaa ollut Joelin luona edes käynyt. Sen kämppä ei näyttänyt ollenkaan tutulta. Poikamiesboksi pahimmasta päästä... ihme ettei eteisessä ollut ensimmäisenä vastassa jokin pornosävytteinen tyttökalenteri.. tai mistä mä tiesin oliko se edes kiinnostunut moisista. Kun mä tarkemmin aloin miettiä.. se ei milloinkaan ollut edes maininnut yhdestäkään tyttöystävästä. Tai sitten mä olin vaan aina keskittynyt niihin asioihin mitä mä halusinkin kuulla..

"Oliks sulla jotain erityistä mielessä?" sen ääni kuului makkarin suunnalta.

Saanko liittyä seuraan? Olisikohan ollut liikaa pyydetty et olis edes yhden ainoan kerran yrittänyt käyttäytyä. Mun aivotoimintani tuntien se todennäköisesti oli. Sitä ei paljoa muodollisuudet kiinnostaneet...

"Sitä mä vaan et olis ollut kiva tietää lisää teidän ystävyyden taustoista" vastasin.

Se ilmestyi olohuoneeseen märät hiukset nutturalla ja paita puoliksi päällä. Farkut se oli saanut kiskottua jalkaansa mutta niistäkin oli vielä nappi auki. Pikkuvikoja ne sellaiset... olis ne saaneet olla auki ihan kokonaankin.

"Siis mun ja Joonaksen vai meidän kaikkien ylipäätään?" se kysyi.

Mä en ollut tullut edes ajatelleeksi muita.. sekin olis varmasti ollut mielenkiintoista kuultavaa. Eniten mua kuitenkin kiinnosti Joelin ja Joonaksen välit. Ja vähiten siksi et mun mieleni oli vahvasti sillä kannalla et mun oli päästävä niiden kummankin sänkyyn..

***

Okei nyt on ihmiset sellainen tilanne että olen täysin rakastunut(taas uudelleen) Himin musiikkiin <3 En voi olla ainut, enhän :3

Is this a game?✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin