Rozdział 23. Projekt z angielskiego.

696 55 182
                                    

Po wypisaniu ze szpitala niestety, ale nasze praktyki do biegały końca. Odwiedziłem jeszcze Gran Torino dziękując mu za naukę i przepraszając za sytuację ze Stain'em.

- Jak się nazywasz?

Serio..??

- Jestem Aiza- - olśniło mnie. - Deku. Nazywam się Deku. - Powiedziałem z uśmiechem.

- Więc do zobaczenia, Deku.

- Do zobaczenia.

***

O dziwo w weekend ojciec zrobił wyjątek w szlabanie abyśmy obejrzeli zaległe odcinki naszego serialu, jednak potem mimo wczesnej godziny kazał mi pójść spać. Chociaż przez brak drzwi słyszałem że gada z Mickiem przez telefon. W końcu zmusiłem się żeby zasnąć.

- Welcome students. (Witajcie uczniowie.) - Powitał nas wesoło Hizashi wchodząc do klasy na zajęcia z angielskiego.

- Good morning teach. (Dzień dobry) - Od powiedzieliśmy.

- How do you feel after your interships? (Jak się czujecie po swoich praktykach?)

- It was awesome! (Było super!)

- Yeah! (Tak!)

- I hope you learn something new. Anyway, today I'm gonna give you all project to do in ten pars for next week. (Mam nadzieję, że nauczyliście się czegoś nowego. Mimo wszystko, dziś dam wam projekt do zrobienia w dziesięciu parach na następny tydzień.) - Przeszedł na japoński. - Możecie sami dobrać się w pary. Gdy to zrobicie będziecie losować dany problem społeczny, każdy z nich jest w jakimś stopniu ważny dla przyszłych bohaterów. Dzięki temu będziecie mogli dowiedzieć się więcej o różnych sytuacjach, które dzieją się na świecie, chociaż chodzi nam głównie o Japonię. W przyszłym tygodniu będziecie je przedstawiać.

Ciekawe jakie tematy on przygotował.. - Pomyślałem. Szybko jednak zorientowałem się po jego zachowaniu, że miał on na celu zmuszenie mnie do bycia sam na sam z Neito...

Odwróciłem się do przyjaciela i zapytałem „Chcesz być ze mną?", w tym samym momencie też i on zapytał. Za śmialiśmy się, chociaż to brzmiało mocno jak wyznanie miłości.

- Czyli co? Razem pracujemy?

- Yhym, z chęcią. - Odpowiedziałem uśmiechając się.

- Everyone have their groups? (Każdy ma swoje grupy?) - Zapytał nauczyciel.

- Yes sensei. (Tak sensei)

- Okey, I'm gonna read the list and you gonna tell me who you are with. Aizawa? (Dobra, przeczytam listę i powiecie mi z kim jesteście. Aizawa?)

- I'm with Monoma sir. (Jestem z Monomą proszę pana)

- One of you come here to draw your topic. (Jeden z was niech przyjdzie żeby wylosować swój temat) - Spojrzeliśmy na siebie z Neito po czym wstałem i wylosowałem karteczkę. - Go back to your sit. Awase? (Wróć na swoje miejsce. Awase?)

Przestałem słuchać klasy i przy ławce otworzyłem karteczkę „Topic: quirklessiness - how quirkless people are treated and what we can do about that (Temat: nieobdarzeni - jak osoby nie obdarzone są traktowane i co możemy z tym zrobić)". - Nie no, zajebiście wylosowałem... - pomyślałem z niechęcią.

- Psst, Izuku.

- Hmm? - Odwróciłem się do przyjaciela.

- Jaki mamy temat?

Podałem mu kartkę. - O osobach nie obdarzonych, nie wydaje mi się to być bardzo trudne.

- Czemu tak sądzisz?

DadzawaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz