Hello nasılsınız? Ben çok iyiyim bölüm yazmaya devamkee aynı ilerliyoruz başıma ne gelirse gelsin uslanmıyorumkeee.
Neyse güzel güzel yorumcuklarınızı bekliyorum :)
***
Bir an dona kalmıştım Karacayı istemeye gelip promosyon olarak yanına beni de eklemişlerdi resmen kendi ellerimle kendimi yakmıştım. "Kız hadi gene iyisin bak kısmetinde çıktı."diye dalgaya vurdu Simay abla bir an ne diyeceğimi bilememiştim gerçi desem de kimse anlamazdı ki. "Aram amca bu kız Türkmen seni anlıyor ama sen onu anlayamazsın baş edebilecek misiniz?"diye konuştuğunda ona dönüp omzunu cimcikledim.
"Heç fark etmez kızım ne olacak dil dediğin öğrenilir."dedi adamda.
"Ne münasebet asla olmaz."diye araya girdi Karan.
"Sebep?"Aram, Mustafa ve Berwan abi aynı anda konuşunca oda ne diyeceğini şaşırmıştı ki babaanne yine araya girdi.
"Yeter! Bu gız benim torunumun kaderidir ha benim gelinimdir."hayda şimdi de Karana istendim ne çok talibim varmış benimde annem görse ne sevinirdi kızı paylaşılamayan oldu şimdide.
"Gelin?"üç adam yine aynı anda konuştuklarında babaanne kafasını salladı.
"Aynen öyledir bu gız Karanımın nişanlısı olur çok yakında da düğünümüz olacaktır sizde baş davetlimizsiiz."eyvah eyvah bir de bu eksikte off babaanne ya yaktın beni de torununu da.
"Babaanne sen ne diyorsun?"diye mırıldandı Karan.
"Oğul öyle mel mel bakacağına bir şey desene cıvır gibin kız elden gidiyi!"diye ısrar etti Babaanne Karanın yüzünde değişik bir gülümseme belirirken babaanneyi onayladı.
"Babaannem haklı bu kız benim kimseye vermem."pardon biri benim burada olduğumu hatırlata bilir mi?
"Ohoo hadi gene iyisin belli ki işin sonunda çifte düğün yapacağız."diye mırıldandı Simay.
"Kimdir biri meni gyzyklandyrarmy?"herkes suspus kalırken Hakan yine sahalara girmişti.
"Biri beni umursayacak mı diye soruyor da bence çok haklı yani kızdan bahsediyoruz ama kız üçüncü tekil şahıs gibi kaldı ortada."Hakana minnettar bir bakış attım.
"Men öýlenmek islämok. Ene-atam meniň ýanýoldaşym, tutuş maşgalam öldi."dediğimde Hakan yine benim için çevirdi.
"Ben evlenmek istemiyorum. Annem babam nişanlım tüm ailem öldü benim yas tutmak istiyorum dedi."diye ekledi. Ortam ölüm sessizliğine bürünürken bir süre kimse konuşmadı sonra ilk ayaklanan elindeki yüzük kutusuyla Hakanın babası oldu.
"Madem öyle biz asıl geliş sebebimize dönelim."diye mırıldandı Karaca ve Hakan da kalkarken Berwan abi de kalkmıştı. Onları gözlerim dolu dolu izliyordum eğer köy basılmasaydı şimdi bende böyle mutlu olabilirdim şimdi benim de parmağımda yüzüğüm olurdu ailem yanımda olurdu. Onları izlemeye dayanamamıştım için çok kötü olmuştu usulca salondan ayrıldığımda üst kata çıktım ve dün gece gördüğüm terasa ilerledim. Terasa çıktığımda ellerimle teras demirlerine tutundum ve derin bir nefes aldım gözlerimi yumduğumda içime çektim temiz havayı.
"Oraya yaslanma demirler sağlam de-"diyemeden sökülen demirlerle tam düşüyordum ki Karan beni bileğimden yakalamıştı. Balkon terasından aşağıya doğru sallarken bileğimi öyle sıkı tutmuştu ki kendi ağırlığımla birlikte acı dolu çığlığım tüm konağı inletti. Galiba az önce bileğim çıkmış ya da kırılmıştı çünkü çığlıklarım devam ediyordu yoğun acıdan aklımı kaçıracaktım. Elini bileğimden ayırıp koluma asılırken beni terasın üstüne çekmişti. Kızaran bileğimi elim arasına aldığımda acıyla ağlıyordum endişeyle bana sarıldığında şaşıramamıştım bile canım çok yanıyordu çünkü. Benden ayrıldığında bileğimi eline aldı çığlıklarıma gelen ev halkı da bize bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET BELİNAY +18 (Vedia Serisi -2-)
Teen Fiction"Seninle gelmeyeceğim ben katilsin sende arkadaşlarında katil!"diye bağırdım bileğimi kurtarmaya çalışırken hızla bana döndüğünde bileğimi bıraktı ve öfkeyle konuşmaya başladı. "Şuan bu katil dediğin askerler sayesinde hayattasın anlamıyor musun? Se...