17.BÖLÜM

2.2K 128 97
                                    

Hello herkese hayırlı bayramlar nasılsınız iyisinizdir umarım. Bayram ziyaretinden sıkılan bunalan okurlarımı ve bayramda vurgun yapanları buraya alalım :) Bakalım ne kadar bayram harçlığı alabileceğiz inşallah millet cimri davranmaz diyelim o halde.

Yorum yaparsanız çok sevinirim :)

***

KARACA

Dün babamın beni terslemesinden sonra bir daha hastaneye gitmeye ya da konakta onu ziyaret etmeye cesaret edememiştim. Beni görmek istemiyordu zaten kalp krizi geçirmişti bir ikincisini de benim yüzümden geçirmesini istemiyordum. Şuan da iyileşme süreci olarak hassas bir süreçten gidiyordu onu olabildiğince gerip yormamamız sıkmamamız ve üzmememiz gerekiyordu. Ona her şeyi anlatacak cesareti toplamıştım ama anlatamıyordum herhangi bir şok tekrar kalp krizi geçirmesini tetikleye bilirdi bu durum beni çok korkutuyordu babamın sebebi olmak istemiyordum o yüzden beni kötü bilsin benden nefret etmeye devam etsin razıydım.

Bu konakta yaşamaya hala alışabilmiş değildim kendi evim olmadığı için çok yadırgıyordum ve ailenin bana karşı olan tutumu da bunu ikiye katlıyordu. Murat'ın babası Mahmut ağa bana karşı olabildiğince anlayışlıydı ama Mahmut ağanın eşi Reyhan Hanım için aynısını söyleyemeyecektim. Hamile halimle bana iş yaptırmaktan geri durmuyor beceremediğimde ise hastalığımı yüzüme vuruyordu şimdiye kadar Muratın canını sıkmak istemediğim için hep susmuştum bana sahip çıkmıştı zaten hayatına almıştı bir de onun karşısına geçip annesini şikayet edip dırdır yapamazdım.

Reyhan Hanım diğer gelini olan Meryeme bile bana verdiğinden daha az iş veriyordu adliyeye bile gidecek vakti zor buluyordum bir sürü dava ayağıma dolanıyordu ama hamilelik iznine çıkmayı başarmıştım en sonunda. Bir tek evde hamilelik iznine çıkamıyordum Reyhan Hanım benden ve annemden o kadar haz etmiyordu ki bunu fazla fazla belli ediyordu. Kahvaltıda her şey normalmiş gibi davranıyordu beyler kalkınca beni bir hizmetçi olarak kullanıyordu akşam yemeğinde ise her şey tekrar normale dönüyordu sinsi kadın bana ayrı oğluna ayrı oynuyordu.

Bileğimdeki tokayla saçlarımı toparlarken gümüşlüğün tozunu elimdeki bezle silmeye devam ettim. Reyhan Hanım yine işleri bana kitlemişti Meryem bana yardım etmek istemişti ama kızı bahçeye çıkartıp zorla beşinci çayını içirtiyordu. Hayatı bana zehir etmeye yemin etmişti kadın ben sustukça tepeme çıkmaya devam edecekti bebeğimin iyiliği için bir şeyler yapmam gerekiyordu ve yapacaktım madem o oğlunun yanında rol yaparak üzerime oynuyordu bende ona aynı oyunla karşılık verirdim.

Dışarıya kısa bir bakış atıp telefonumu aldım ve Muratı aradım telefon açıldığında telaşla konuşmaya başladım. "Murat ço-çok sancım var lütfen yetiş!"

"Ne? Karaca sen iyi misin? Hemen geliyorum sakin ol tamam mı otur bir yere bekle."

"Ta-tamam."telefonu kapattığımda oyunculuğuma hafifçe tebessüm ettim aslında bu kadar sinsi bir kız değildim ama buraya geldiğimden beridir bana yaptığını bırakmayan cadı kaynanama bir ders vermem gerekiyordu. Zaten çok yorgundum ağlamaya başlamıştım biraz ağlamak inandırıcılık kazandıracaktı elimdeki bezi bırakmazken yerde deterjanlar duruyordu. Murat gelene kadar ağlamıştım beni o halde bulduğunda çok telaşlanmıştı Reyhan Hanım tepki vermezken oğluna böyle yakalandığımız için yüzü öfkeyle parıldıyordu öte yandan Meryem ablayı da çok korkutmuştum.

"Canım bana neden söylemedin hemen gelirdim."diye destek çıkmaya çalışan Meryem ablaya üzülmüştüm onu seviyordum.

"Karaca iyi misin güzelim?"kafamı olumsuzca salladım.

EMANET BELİNAY +18 (Vedia Serisi -2-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin