Selam yeni bölüme hoş geldiniz dram dram nereye kadar dedim mutlu mutlu bölümler yazmaya karar verdim bakalım bu karar ne kadar sürücek weisdflşgşsiş
Neyse yorum yapmayı unutmayınız.
***
Dün gördüğüm rüyadan sonra baya gülüşmüştük Karanın kahvaltısını zorlandığı için yatağa getirmiştim. Birlikte kahvaltı yaptıktan sonra internetten bir şey bakmaya başlamıştı tepsiyi mutfağa indirdikten sonra bende yanına gelmiştim. "Ne yapıyorsun?"dediğimde bakışlarımı ekrana çevirdim.
"Beşiktaş'ın yeni orijinal forması çıkmış kendime sipariş verecektim de onu ayarlıyordum adımı falan yazdıracağım sana da alayım mı?"dediğinde kafamı salladım.
"Futbol için mi?"
"Evet belki senle maça da gideriz."
"Olur."birkaç şey yaptıktan sonra bilgisayarı kenara bırakmıştı.
"İşte bu kadar ikimize yeni model bir tane forma sipariş ettim."oldukça heyecanlı görünüyordu.
"Çok mu seviyorsun maç izlemeyi falan?"
"Deli misin kızım hastayım herhalde çok seviyorum."tamam sanırım Karana bir ay sonra doğum gününde bununla ilgili bir şey alabilirdim. "Belinay benim biraz ağrım var ben uyuyacağım güzelim."
"Tamam uyu sen bende kızların yanına inerim bir şey istersen seslenirsin."
"Olur güzelim."o uzanırken bende odadan ayrılmıştım kızların yanına indiğimde Mihriban da yanımıza gelmişti.
"Hayırdır Mihriban ne arıyorsun?"diye sordu Derya abla.
"Ya silme bezi yapacak eski bir şeyler arıyordum da bulamadım."dediğinde gözlerim parıldamıştı.
"Aaah bizde ver ben getireyim sana bekle."hızlıca mutfaktan çıkıp merdivenlere ilerlemiştim yukarıya çıktığımda odaya girdim. Karan uyuyordu usulca giyinme odasına girip dolapları açtım ve Karanın eski formasını aldım nasıl olsa yenisini almıştı eskisine ihtiyacı yoktu. Hem bunun rengi kaçmıştı biraz beyazı kreme dönmüş gibiydi sanırım çok kullanılmıştı hayret. Tişörtü çok incelemeden usulca odadan çıkıp tişörtü Mihribana verdiğimde Derya ablanın kaşları çatılmıştı.
"Forma mı o?"
"Hıhı sabah Karan yenisini sipariş etmişti internetten buda baya eskiydi."
"İyi o zaman."çok da fazla ilgilenmemişti sanırım öğlene yemek için yardım ediyordu fasulye kırıyordu.
"Yardım edeyim mi?"
"Olur."tekneyi bana doğru uzattığında birlikte kırmaya başlamıştık. Bir süre sonra yemekleri yapmasında yardım etmeye başlamıştım tahtanın üzerinde soğan doğrarken üst kattan gür bir erkek bağırması duymuştum yerimde sıçrarken elimdeki bıçak fırlamıştı. Parmağımı hafifçe kestiğimde ağzıma alıp emerken Derya ablaya döndüm.
"Kız kocanın sesi mi o?"dediğinde korkuyla baktım.
"Karan!"koşturmaya başladığımda Derya abla tekrar bağırdı.
"Kız koşma çocuğa bir şey olacak!"merdivenlerden hızlı adımlarla çıktığımda sesin geldiği yere ilerledim. Mihriban elindeki ona verdiğim forma ile cam siliyordu ve Karanda ona bakıp çığlık atıyordu.
"Karan ne oldu düştün mü ya bir şey mi oldu?"dediğimde bana bakmamıştı bile adam şok geçiriyordu galiba Mihribana dönüp burnundan solarken konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET BELİNAY +18 (Vedia Serisi -2-)
Teen Fiction"Seninle gelmeyeceğim ben katilsin sende arkadaşlarında katil!"diye bağırdım bileğimi kurtarmaya çalışırken hızla bana döndüğünde bileğimi bıraktı ve öfkeyle konuşmaya başladı. "Şuan bu katil dediğin askerler sayesinde hayattasın anlamıyor musun? Se...