Hello hastaneye gideceğim ama hala uyumadım geceye kadar bölüm yazdım ve elimdeki işi bitirdim çok sinir bozucuydu neyse aşkolar umarım bölümü beğenirsiniz :) Yorum yaparsanız sevinirim bölüm sonu sövgülerinize açığım.
***
2 Hafta Sonra
Karan gideli iki hafta oluyordu o gittikten sonra Murat Karacayı alıp buraya getirmişti tabi annesi tonla laf etmişti ama pek umursadığı söylenemezdi. Normalde Muratın da onlarla göreve çıkması gerekiyordu ama hem eş durumundan hem de burada güvenli bir korumaya ihtiyaç olduğu için bizimle kalıyordu annesi de iki kez cinnet geçirmiş oluyordu. Karaca eve geldiğinde bana hiç unutamayacağım şeyler anlatmıştı yüzük olayından tut başımıza gelen her şeyde Adelanın parmağı vardı Karan döndüğünde ona da anlatacaktım.
O dönene kadar Murat Adelayla ilgili suç duyurusunda bulunmuştu ama o Karaca kurtulduğunda çoktan lojmandan tasını tarağını toparlayıp kaçmıştı. Adela dışarıdaydı, Hakanın yakalanması an meselesiydi ve biz tehlikede olabilirdik o iki psikopatın ne yapacağı hiç belli olmazdı. Karandan üç gündür haber alamıyordum ilk başlarda sabretmeye çalışsam da sonrasında korkutucu olmaya başlamıştı Sima teyze beni teselli etmese günde kırk kere arardım sanırım. Gerçekten Karanın dediği kadar zor bir bekleyişmiş bu Sima anneyi düşünüyorum da o nasıl dayanmıştı öyle.
Hiç yataktan kalkmak istemiyordum neden bilmiyordum canım çok sıkılıyordu tüm gün uyumak istiyorduk öyle halsiz bir ruh halim vardı ki. Simay eve dün dönmüştü o olmadığı zaman Asra ile vakit geçirip Karanı birkaç saatliğine aklımdan atabiliyordum ama şimdi onu da yapamazdım çünkü Simay Asrayı çok özlemişti kızıyla vakit geçiriyordur şimdi. Bir süre daha yatakta tembellik yapmıştım bir süre sonra artık gerçekten yataktan kalkmam gerekmişti. Lavaboya girdiğimde işimi görüp çıkmıştım hazırlanıp odadan çıktığımda son derece suratsız göründüğüme emindim. Mutfağa girdiğimde kızlar sanırım tatlı yapıyorlardı annemlerde oturmuş muhabbet ediyorlardı yanlarına geldiğimde Leyla teyzenin bakışları bana dönmüştü.
"Kızım iyi misin?"diyen Leyla teyze ile kaşlarım çatıldı.
"Evet iyiyim hayır yani niye sordun ki uzaktan hastalıklı mı görünüyorum?"kadın şok olmuştu bir anda ve bende öyle bunları ben mi söylemiştim? Yok artık ya niye durduk yere tersledim ki ben kadını.
"Ayy kızım öylesine sormuştum ben tövbe tövbe."al işte alındı kadın yaptığını beğendin mi Belinay. Gözlerim dolarken ağlamaya başlamıştım ikisini daha da şaşırtırken Sima anne beni yanına çekip sarıldı.
"Özür dilerim."diye ağlamaya devam ettiğimde Sima anne hafifçe güldü.
"Ayy Karanda gitti ya hepten sinirleri bozuldu kızcağızın."kafamı usulca salladım cidden sinirlerim bozulmuştu benim. Kızlar yaptıkları tatlı için tereyağ eritmişlerdi ama erittikleri yağ o kadar ağır kokmuştu ki midemin kalktığını hissettim. Daha fazla dayanamazken ağlamayı kesip ayağa fırladım elimle ağzımı örterken tuvalete zor düşmüştüm. Klozetin kapağını kaldırdığımda kendimi tutamayıp içim dışına çıkana kadar kusmuştum. Sima anneyle Leyla teyze de endişeyle arkamdan gelmişlerdi. Sima annem saçlarımı toplamaya yardım ettiğinde kusmamı bitirene kadar iğrenmeden yanımda kalmıştı.
Midemi rahatlattığımda yerden kalkmama yardım etmişti elimi yüzümü yıkadığımda beni bahçeye çıkartıp koltuklara oturtmuşlardı. "Kızım iyi misin bembeyaz olmuşsun?"diye sordu annem telaşla.
"İyiyim."diye mırıldandım hafifçe kafamı sallarken sulanan ağzımla tekrar yutkundum sanırım birazdan tekrar kusacaktım. Elimi ağzıma götürürken öğürmüştüm tuvalete yetişemeyeceğim için bahçede duran kuytu ağacın dibine koşturmaya başlamıştım. Orada da kustuğumda içeriden su getirmişlerdi Leyla teyze şoförü çağırdığında beni hastaneye götürmeye karar vermişlerdi bile. Annemle ve başımızdaki iki askerle hastanenin aciline girdiğimizde bir sürü kan ve idrar testi verilmişti hepsini yaptırdığımızda bir serum takmışlardı bizde beklemeye başlamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET BELİNAY +18 (Vedia Serisi -2-)
Teen Fiction"Seninle gelmeyeceğim ben katilsin sende arkadaşlarında katil!"diye bağırdım bileğimi kurtarmaya çalışırken hızla bana döndüğünde bileğimi bıraktı ve öfkeyle konuşmaya başladı. "Şuan bu katil dediğin askerler sayesinde hayattasın anlamıyor musun? Se...