20.BÖLÜM (Ardil&Simay)

2K 124 69
                                    

Salya sümük olacağımız bir bölümden merhaba aşkolar :') İlk kitaptan gelenler bu bölüm daha çok etkilenebilirler ama ilk kitaba okumayanlar onlar kadar etkinelemez belkide. Neyse yorum yaparsanız çok sevinirim sizleri seviyorum.

Dipnote: Bu bölüm sadece Ardil ve Simay içerir.

***

SİMAY

Asrayı yatırdığımda odamı toparlamaya başladım etrafa saçtığım kıyafetlerimi toparlamaya fırsat bulduğumda hepsini kucaklayıp kirliler sepetine atmıştım. Tekli koltukta duran blezar ceketimi aldığımda her zaman yaptığım gibi ceplerini yoklayıp kirliler sepetine atacaktım ki içinde elime bir şey gelmişti. Cebimdeki şeyi çıkarttığımda bir flash disc olduğunu gördüm ceketi kirliler sepetine attığımda flashı alıp amcamın çalışma odasına geçtim. Amcamın bilgisayarını açtığımda hızlıca flash disci takıp içindeki tek videonun açılmasını beklemiştim.

Kollarımı göğsümde bağladım böyle bir flashım olduğunu hatırlamıyordum acaba cebime atıp unutmuş olabilir miydim? Bu blazeri uzun zamandır giymiyordum çünkü sadece hastanede giymiştim ve terlediğim için de koltuğa atmıştım acaba ne zamandır cebimdeydi kim bilir hangi davadan kalmaydı. Video açıldığında bunun herhangi bir davayla ilgili olmadığını videoda çıkan Ardille görmüştüm video oldukça yakın bir zamanda çekilmiş olmalıydı tarih bir ay önceyi gösteriyordu.

Elimi çeneme yaslarken merakla izlemeye başlamıştım ne için böyle bir video çekmişti ki? İlk birkaç dakikası kamerayla bakışmakla geçmişti sadece sonra kendini toparlayıp konuşmaya başladı. "Nasıl başlayacağım hakkında en ufak bir fikrim yok doğrusu ne diyeceğimi de bilmiyorum cümlelerimi toparlamak oldukça zor."alyansımızı takmaya devam ediyordu hafifçe burnuna sürttü elini ve devam etti. "Boşanalı aylar oluyor seni aldattığımı düşünüyorsun biliyorum bunun için özür dilerim seni çok üzdüm ama daha fazla üzül istemediğim içindi."derin bir nefes aldı ve yüzündeki buruk tebessümle devam etti.

"Yaklaşık iki yıl önce kanser olduğumu öğrendim."kaşlarım çatılırken kalbim teklemişti yutkunamadığımı hissettim. "Aslında planlarımda seni kandırmak yoktu ama doktorum üçüncü evrenin sonuna yaklaştığımı söylediğinde psikolojikmen zaten çökmüştüm. Seni daha fazla yıpratamazdım yıpratmak istemiyordum sen bütün bu zorlukları yaşamak zorunda değildin çünkü sen her şeyin en iyisini hak eden genç bir kadındın tek başıma savaşmayı seçerek bencillik ettim çünkü yüksek ihtimalle ölecektim. Mide kanseri teşhisi konuldu bunun için parça aldırmam gerekti senden gizli bir operasyon geçirdim tanı tamamlandığında ise kemoterapiye başlamıştım. Senden boşandım sonra çok bocaladım elimden geleni yaptım senden uzakta savaştım amacım iyileşip dönmek ve sana her şeyi anlatıp güzel bir dayak yemekti."derince iç çekip gözlerini yumdu ve anlını ovdu tekrar bakışları ekrana dönerken zorlukla konuşmaya devam etti.

"Sanırım ölüyorum sarışın."gözlerimden yaşlar akarken ellerimle dudaklarımın üstünü örtmüştüm. "Doktorum ilaçların işe yaramadığını radyoterapiden de olumlu bir sonuç alamadıklarını söyledi. Hastalık çok yayıldı tahmin edemeyeceğin kadar çok son kez seni görmeye geldiğimde bunu cebine bırakmayı planlıyorum. Dördüncü evrenin sonuna yaklaşıyorum bu savaşı kaybettim güzelim asla geri dönemeyeceğim iç organlarımın tamamı iflas etmek üzere çok az bir zamanım kaldı."onunla birlikte benimde gözlerimden yaşlar akıyordu artık. "Hastalık çok yayılmış durumda bunlar benim son zamanlarım ve sen sandığımdan daha çok nefret dolusun. Tatlıcıda bana saldırman bile beni o kadar mutlu etmişti ki. Sen hep çok çocuk isterdin gitmeden benden bir parçayı sana bırakmak isterdim ama hastalık ve kemoterapi yüzünden artık çocuğumun olamayacağını da öğrendiğimde psikolojim daha da berbat olmuştu tek istediğim seni de berbat etmeden boşanmanın bir yolunu bulabilmekti. Sen bu videoyu izlediğinde belki de çoktan ölmüş olurum bilmiyorum sadece bensiz de mutlu olduğunu görebilmek istemiştim."hıçkırarak ağlıyordum artık.

EMANET BELİNAY +18 (Vedia Serisi -2-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin