29.BÖLÜM

1.8K 124 63
                                    

Hello bu bölüm biraz geç gelecek çünkü feci boynum tutulmuş durumda kafamı ayakta tutamıyorum artı saat çok geç oldu sabah erken kalkmam gerek bölümü yetiştiremedim kısaca eve erken gelmeyi becerebilirsem eğer devamını yazıp akşama yettire bilirim umarım :)

Neyse yorum yapmayı unutmayınız.

***

SİMAY

"Ya kusura bakma Feride teyze de sen buradan bir avukat bulamadın mı ya? Ta Mardinden buraya beni bir davaya bakmam için mi çağırdın?"dediğimde kadın göz devirmişti.

"Öyle alelade bir dava değil herhalde kızım bir arkadaşımı anca savunsan savunsan sen savunursun. Buradaki bütün avukatlar kocasından korktukları için geri çekildiler hep davadan kızcağız bir başına kaldı."

"Hangi kızmış o bir anlatsana."

"Kocasından evlendi beri şiddet görüyor bir tane küçük kızı var yazıktır günahtır boşanmak istedi üç avukat tuttu üçüde kocasının korkusuna kaçtı. Bilirsin burada boşanma biraz sıkıntıdır ondan seni aradım zaten sen kaçmazsın."

"Nerede bu kadın şimdi?"

"Kocası sürüye sürüye evine kapadı kadını senle gidip alsak he?"hızla ayaklandım.

"Ya Feride teyze en acilini niye sona bırakıyorsun nerede şu ev göster hele gidelim bakalım alalım kadını diyeceğim de adı neydi bu kadının?"

"Esmanur Çayırgülü."kafamı salladım.

"Tamam."birlikte Feride teyzenin evinden çıkmıştık. Arabaya bindiğimizde bana onların evini tarif etmişti onlara geldiğimizde kapıyı çaldım birkaç çalışımdan sonra anca açılmıştı. Esmanur denen kız morluklar içindeydi Feride teyzeyi görünce telaşa kapılmıştı.

"Feride teyze ne işin var burada Hamit görürse dellenir gene."

"Kızım sakin ol bak sana dediğim avukat seni almaya geldik."dediğinde Feride teyzeye destek attım.

"Aynen öyle Esma sakin ol seni almaya geldik."

"Olmaz hanım kızım sen Hamiti tanımazsın seni de kaçırır o."dediğinde göz devirdim.

"Kimi kaçırıyormuş be benim babam Albay, kardeşim Üstteğmen diğer kardeşim savcıyken o herif benim kılıma bile dokunamaz kaldı ki amcam ile kuzenim de aşiret ağası oluyorlar yaşatmazlar o herifi merak etme emin ellerdesin içeriye girebilir miyim?"kapıyı açtığımda içeriye geçmiştim. Küçük kız içeride bebekleriyle oynuyordu birlikte salona geçtiğimizde oturmuştuk. Birkaç dosya imzalatmıştım vekaletini almıştım. Birlikte hastaneden darp raporu alıp polise başvuracaktık ve savcılık izini alıp tanık korumaya geçecektik. Savcılık izni Karaca dolayısıyla çantada keklik olacaktı savcılıktaki dostlarımı aramam yeterdi durumu anlatınca zaten olayı çözeceklerinden şüphem yoktu.

Hazırlanmaları için zaman tanımıştım onlar hızlı hareket ediyorlardı ama ben onlara göre daha rahattım böyle adamlardan korkmuyordum korkmak demek seni sindirmelerine izin vermek demekti. Eğer onlardan korkmazsan daha çok paniklerdi bu tür adamlar onlara pabuç bırakmak bana göre değildi avucum da kaşınıyordu zaten bir avukatı darp etmekten içeriye bile aldırırdım onu. Ve beklenen an gelmişti kadının kocası bizi evin bahçesinde elimizde valizlerle yakalamıştı tabi giyimimden kuşamamımdan benim kim olduğumu da anlamıştı.

"Esma nereye lan nereye dersini almadın mı kadın sen?"küçük kızı da korkutuyordu öküz herif.

"Hamit defol git istemiyorum seni."diye bağırdı Esmanur aralarına girmiştim kadına dokunmasına izin veremezdim.

EMANET BELİNAY +18 (Vedia Serisi -2-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin