Bu bölüm neler olur bilmem ama diğer bölüm çok fena olabilir :) Çok spoler vermek istemiyorum ama diğer bölüm Günselinin neler yaşadığının bir kısmını görebileceğiz buda biraz sarsıcı olacaktır. Yorum yaparsanız çok mutlu olurum çok sevinirim.
Bu arada tiktok hesabından canlı yayın yapalım mı? Yapsak katılır mısınız?
***
GÜNSELİ
"Bir baksana sen."üstünü başını temizlemiş bahçeye çıkmış Karan abinin karşısına geçtiğimde sinirle konuşmaya başladım. "Sen benim ablamı ağlatamazsın!"sinirle ayağımı yere vurdum. "Guýrugyny iteklemek."(İtin kuyruğu!"
"Ayıp oluyor ama baldız."lan anladı mı? Ay ben anlamadı diye öyle demiştim hay her neyse işte.
"Sen benim ablamı ağlatırken ayıp olmuyor!"göz devirdi.
"Belinay yanlış anladı sandığı gibi fesat bir şey yoktu o durumda hatta öğrendiğinde kendinden utanacak o zaman benden nasıl özür diler onu düşünsün."omuzlarına vurup ittim.
"Neyi yanlış anlamış? İki yıl önce bir şey olmuş unutamamışsın hayrola nasıl aldı aklını başından o pis kadın."ağzımı daha fazla bozmama gerek yoktu ablam benim her şeyimdi onu üzeni mahvederdim.
"İki yıl önce 24 Mart gecesi küçük kardeşim öldü benim."kaşlarımı çattım Sima teyze ile Zamir amcanın bir çocukları daha mı vardı? Gözleri dolduğunda zar zor yutkuna bilmişti. "Benim yüzümden öldü. 8 Yıl önce annem tekrar hamile kalmıştı biz çok kızmıştık tabi çünkü haklı olarak eşek kadar olmuştuk bu yaşta tekrar abi abla olmayı yediremedik ama sonra da alıştık zaten. Kerata az yakışıklı çocuk değildi en az bizim küçüklüğümüz kadar da yaramazdı."titrek bir nefes çekti içine. "İki yıl önce banyoya girmeden evvel silahımı komodinin üstünde bırakmıştım kimse görmeden almış çocuk aklı işte merak etmiş bakmak istemiş."benim de gözlerim dolarken suçlamalarımdan utanmıştım. "Silah elinde patlamış işte silah patlayınca hepimiz gürültüye gelmiştik kendini vurmuş hastane falan derken tutunamadı hayata öldü benim yüzümden. O öldükten sonra da bir daha kimse adını anmaya cesaret edemedi adını bile söylemek herkesin canını acıtıyor küçük Zade hepimizin en büyük yarası. Ben kendimi suçladım hep ben bıraktım o silahı orada babam ile annem her ne kadar nereden bilecektin böyle olacağını deyip beni suçsuzluğuma ikna etmeye çalışsalar da iki yıl boyunca annemin üzerimde gezen katil diye bağıran bakışlarını atlatamadım. 24 Mayıs gecesi ölen kardeşimi de hiçbir zaman unutmadım unutamam da bir insan böyle bir vicdan azabını nasıl unutsun?"elleriyle yüzündeki yaşları sildi. "Yedi yaşındaki kardeşimin ölümüne sebep oldum ben 24 Mayısın özeti bu işte."
"Özür dilerim."diye fısıldadım.
"Git ablana anlat şimdi az da o utansın ben ona söz verdim kimseye seni ezdirmem diye ezdirmedim de içerideki 24 Mayıs mevzusu hariç o mevzu kimseyi ilgilendirmez."dedi arkasını dönüp giderken umursamazca mırıldandı. "Hadi eyvallah."
BELİNAY
"Abla düşündüğün gibi bir şey yokmuş ben işin aslını öğrendim."dediğinde göz devirdim sinir kat sayım tavan yapmıştı.
"Gidip sordun mu gerçekten inanamıyorum sana!"
"Abla bak zaten çok utandım sende utanacaksın."
"Doğru utanacağım kesin ama edebimden ne anlattı 24 Mayısta sabaha kadar seviştiklerini mi?"
"Hayır kendisi yüzünden kardeşinin öldüğünü anlattı."bir an dona kalmıştım ama anlayamamıştım doğru mu duymuştum ben?
"Ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET BELİNAY +18 (Vedia Serisi -2-)
Fiksi Remaja"Seninle gelmeyeceğim ben katilsin sende arkadaşlarında katil!"diye bağırdım bileğimi kurtarmaya çalışırken hızla bana döndüğünde bileğimi bıraktı ve öfkeyle konuşmaya başladı. "Şuan bu katil dediğin askerler sayesinde hayattasın anlamıyor musun? Se...