35.BÖLÜM

1.7K 125 40
                                    

Hello nasılsınız ben çok iyiyim bölümü sabah bitirmeye karar verdiğim için biraz geçikti bölüm neyse. Ay sizde benim gibi oluyor musunuz? Erken yatsam da geç yatsam da yataktan kalkamıyorum alarm çalıyor kalkıyorum ilk yarım saat zombi misali kafayı vursam yastığa giderim çok pis ya.

Neyse yorum yaparsanız çok sevinirim.

***

1 Ay Sonra

Dün Karanın doğum gününü kutlamıştık ve ben bugün kalan pastayı mideme indirmekle meşguldüm. Dün gece pasta kesildikten sonra gizlice pastanın yarısını kilerdeki dolaba kaçırıp saklamıştım ama ne yapayım hamileydim ben elbet canım çekerdi yani. Pastayı çatallayarak bitirdiğimde elimle dudaklarımı sildim ve kilerden çıktım. Karana dün formasını vermiştim yaklaşık bir aydır dırdır ediyordu forma katili de forma katili diye vallahi bıkmıştım. Formayı alınca çenesi kapanmıştı hem ona en güzel doğum günü hediyesi olmuştu.

Yukarıya çıktığımda Salonda dört dönen Muratı görmüştüm telaşını anlayamazken merakla yanına geldim. "Murat ne oluyor?"dediğimde tedirgince bana baktı.

"Karaca mutfağa girdi."

"Eee ne var bunda?"dediğimde yüzünü buruşturdu.

"Ya ben kazayla ağzımdan benim annem çok güzel içli köfte yapar dedim buda gaza geldi yapmaya kalkıştı gitti mutfağa."

"Yani?"

"Ne yanisi kızım Karaca yemeğin y'sinden anlamaz mahvolduk ya hepimiz öleceğiz."diye direttiğinde kıkırdadım.

"Yok artık ya saçmalama o kadar da değildir öyleyse de sen boş ver beceremezsin neyse falan de?"

"Ha oldu sonra içine pirinç diye beni koysun."dediğinde kaşlarımı çattım.

"İçli köftenin içine pirinç koyulmaz ki?"

"Biber de koymazlar ama sen çıkarttığı malzemeleri görmedin tabi allahım sen taksiratımızı affet yarabbim."gözlerimi belerttim.

"Ciddi misin sen?"salondan çıkıp mutfağa ilerledim ve kısa bir bakış attım. Ciddi ciddi biber mi doğramıştı o iç harcına? Yok artık. Hızlıca salona döndüğümde dehşete düşmüştüm kız resmen içine ne bulduysa katıyordu. "Ay ne bulduysa katıyor."diye sızlandığımda kafasını salladı. "Ay Murat bir şey yap bu şimdi yaptığı şeyi bize yedirmeye de kalkar."

"Maalesef Belinaycığım sonumuz geldi Çin'in attığı atom bombası misali midemiz paramparça olacak."göz devirdim. "Hiç değilse yoğurt süt bir şey var mı zehirlenmeye karşı?"

"Bilmiyorum vardır herhalde."dediğimde Simay abla kucağındaki her gün gitgide büyüyen bebişiyle birlikte gelmişti.

"Ne oluyor burada?"dediğinde Murat abi mağdur bir ifadeyle konuştu.

"Karaca içli köfte yapıyor."

"Ha bende bir şey- ne? Karaca ve mutfak pardon o mutfağın yerini biliyor muymuş ya? Onun yaptığı yemek yenir mi be? En son bir havuçlu kek yapmıştı havuçları kekin içine tomar atmıştı o derece rezil yemek yapar yani."dedi Simay abla dehşetle.

"Biliyorum maalesef annem Karacanın bu halini fark ettiğinde onu mutfağın kapısından bile geçirmedi bir daha."dedi Murat.

Saatler sonra mutfaktan gelen yanık kokularıyla birlikte neredeyse kusacaktım ki Karaca elinde bir tabak içli köfte demeye bin şahit yanmış şeyler getirdiğinde üçümüz beraber bakışmıştık. "İşte bitti tam aşkıma layık."diye neşeyle cıvıldadı Karaca. "Gerçi biraz yandı ama olur o kadar."bu kız kör mü olmuştu acaba?

EMANET BELİNAY +18 (Vedia Serisi -2-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin