11.BÖLÜM

2.5K 135 89
                                    

Halooo bu bölüm baya şok şok şok olabilir neyse umarım bölümü beğenirsiniz yorum yaparsanız çok mutlu olurum yorum yapan matematikten geçer inşallahhh!!! 

***

Sevmediğin biriyle evlenebilir misin?

Diye çeviriye yazıp ona çevirdim. "Sevgi her şey değildir bilirsin bir sürü insan bir sürü farklı sebepten evlenir."

Sevmediğin biriyle yaşaya bilir misin? Tutkuyla sevmediğin biriyle. Aşk insanı bütün kılan bir şey onunla hayat anlam kazanır yaşama mana gelir aşkın olmadığı bir ilişki kolayca zehir olabilir.

"Bizim ki kağıt üzerinde olduğu için bir sıkıntı çıkacağını sanmam."

Peki ya Adela?

"O benim sevgilim değil üzerimde herhangi bir söz hakkına da sahip değil ne ben ne o."anlayışla gülümsedim ve yüzüğü takması için elimi uzattım bön bön baktığında elimi salladım ancak jeton düşmüş olacak ki parmağıma takmıştı yüzüğü. "Bu arada Türkçe dersleri için yatakta devam öğreten kişi artık kimse o gelir birazdan ne kadar çabuk kavrarsan o kadar iyi."yanaklarımı şişirip kafamı salladım odanın kapısı çalındığında öğretmenim gelmişti. Karan bir benle bir de erkek öğretmenle bakışmıştı sonra tekrar bana döndü ve ne ayak dercesine bir bakış attı.

"Merhaba Karan Bey ben karargahın ayarladığı görevli öğretmen ve çevirmenim adım İlyas Gürpinar."Karana elini uzattığında vereceği tepkiyi bekliyordum Karan adamın uzattığı elini tutup sertçe sıkmıştı yine öküz kişiliğine bürünmüştü anlaşılan.

"İyi dersler."diye höt höt konuştuğunda odadan çıkmıştı.

KARAN

Hocaymış başka hoca mı yoktu ayrıca bu nasıl hocaydı ya? Bu adam niye yakışıklı tövbe tövbe senin de taktığın şeye bak sana ne sen önce Adelaya durumu açıkla sonra dış mihrakları düşünürsün. Telefonumu aldığımda küçük odaya geçmiştim Adelanın numarasını çevirdiğimde kulağıma yasladım ve beklemeye başladım. Telefon Adelanın neşeli sesiyle açıldığında beni merhabalamış ve birkaç şeyden hararetli bir şekilde bahsetmişti hevesi kırılmasın diye dinlemiştim.

"Neden susuyorsun?"diye sorduğunda yutkundum.

"Adela ben uzun bir süre uğramayacağım."

"Neden bir şey mi yaptın? Ha anladım iyileşmeyi beklemeden göreve gideceksin? Delirdin mi?"

"Hayır aslına bakarsan evleniyorum."ona kağıt üstünde nikah kıydığımızı söyleyemezdik oyun oynadığımız anlaşılırsa nikah iptal edilirdi ve Belinay da yallah kendi ülkesine olurdu.

"N-ne? Ne evlenmesi? Benimle kafa mı buluyorsun sen? Sen evlenmezsin ki? Kadın dırdırından nefret edersin bir kere uzun süre bana bile katlanamıyorsun sen başka birini ömür boyu çekmek mi?"göz devirdi.

"Sadece aramızdaki şeyi sonlandırdığımı söylemek için aradım en azından bunu hak ediyorsun sorun yaratmayacağını ummak istiyorum hala güvendiğim tek kişisin umarım bunu boşa çıkartmazsın Adela."

"O kızla mı evleniyorsun? Hani şu korumak için konağa soktuğun kızla en azından bunu söyle?"

"Evet onunla evleniyorum."

"Sınır dışı olmasın diye?"

"Bununla alakası yok."

"Ona aşık olmuş olamazsın sen sadece görevini düşünen iş kolik ve uçkuru düşük bir adamsın ve bir zaafın olsun istemezsin elinden gelse arkandan ağlayacak kimseyi yanında bırakmazsın kime anlatıyorsun aşık olmuşmuş? Çocuk mu kandırıyorsun sen?"derin bir nefes aldım ve umursamaz sesimi kullandım.

EMANET BELİNAY +18 (Vedia Serisi -2-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin