Hello hep Karanın kıskançlıklarını görmüştük bu bölüm birazda Belinayın kıskançlık krizini görelim dedik :)
Yorum yaparsanız çok sevinirim bu aralar yorumlar hiç hoşuma gitmiyor niye yapmıyonuz lan sidflşkg
***
5 Gün Sonra
"Hoppidi benim oğlum iyileşmiş mi? Ha benim güzel oğlum?"yanaklarını minik minik öptüm. "Baba bizi nereye götürecek aşkım? Baba bizi pikniğe mi götürecek aşkım."yataktaki battaniyesinin üzerine yatırıp güzelce sarmıştım oğlumu sonrada kucaklayıp pusetine yatırdım. Her şeyini hazırlamıştım Mihriban da dün akşam bizim için piknik malzemelerini hazır etmişti. Karan malzemeleri bagaja doldurmayı bitirmiş olacak ki odaya geldi puseti aldığında bende bebek çantasını almıştım. Birlikte odadan çıktığımızda Derya ablalar da çıkmışlardı. İki çekirdek aile birlikte gidecektik piknik yapmaya, Azat abi, Derya abla, Duru, ben, Karan ve minik oğlumuzun piknik macerası olacaktı.
Birlikte aşağıya indiğimizde konaktan çıkmıştık sabahın erken saatinde beyler bizi kaldırmasalardı daha mutlu olabilirdik. Öte yandan Afran her gece sürekli uyandığı için uykusuzluğa alışmaya başlamıştık. Arabaya geçtiğimizde iki araba yola çıkmıştık güzel bir piknik alanına geldiğimizde durduk onlar arabaları park edip eşyaları sırtlanıp gelmişlerdi. Bizde sildiğimiz piknik masalarına oturmuştuk, Afranı yanıma pusetiyle bıraktığımda pusetin üstünü hafifçe kapattım güneş gelirse uyana bilirdi.
Karan ağaçlara hamak asmaya başlamıştı Duru hevesli hevesli amcasının hamakları asmasını bekliyordu. Azat abi de mangalı kurmuş şimdiden yakmaya başlamıştı Derya abla da sağ olsun salata falan yapıp masa hazırlamaya başlamıştı. Karan iki hamağı kurduğunda ağlamaya başlayan Afranı kucağıma alıp hamaklardan birine uzanıp sallanmaya başlamıştım. "Ağlama anneciğim bak ben buradayım bir tanem."kafasını omzuna yasladığımda minik anlına bir öpücük kondurdum. "Annesinin küçük aslanı."saçlarını okşadım. "Maşallah anneciğim sana."sakinleştiğinde ağlaması da durulmuştu benimle birlikte sallanmak hoşuna gitmişti.
Erkekler mangalı yapıp etleri hazır edene kadar Afranla hamakta sallanmıştım. Derya abladan şalımı istedim sonra şalımla üzerimi örttüğümde Afranı emzirmeye başlamıştım. Karnı doyduğunda mememde uyuya kalmıştı onu bir güzel gerisin geri pusetine yatırdığımda mis gibi kokmaya başlayan etlere döndüm ve masaya oturdum. Etleri pişirmeyi bitirdiklerinde onlar da gelmişlerdi hep birlikte mangalın tadını çıkartmıştık.
"Ayy sabah sabah ne güzel gitti keşke diğerleri de gelselerdi."dedi Derya abla.
"Lalenin sınavı varmış Günseli zaten dışarı taraftarı değil Umut abi ben o saatte kıçımı kaldırmam dedi annemle babam zaten biraz tatil yapmak için uzaklaştılar Leyla yengemle Berwan amcamında hastanede işleri varmış."dedim.
"Biz bizeyiz işte ne güzel yiyin yemeğinizi."dedi Azat abi. "Al kızım al hanım ağam."Duruya bir parça kanat verdiğinde iştahla yemeğe başlamıştı.
"Duru sen neymişsin amcacığım ben duyamadım?"dedi Karan.
"Beyn hanım ağayım!"diye cıvıldadı Duru. Hafifçe kıkırdarken kafamı salladım birlikte kahvaltı etmiştik kahvaltıdan sonra Afranın uyumasını fırsat bilip Derya abla ile kol kola yürüyüşe çıkmıştı Duru da yanımızda olmadığı için rahat rahat konuşuyorduk.
"Duru kardeş olayını kabullene bildi mi bari?"
"Nerede Belinay ya nuh diyor peygamber demiyor. Ben hanım ağayım üstüme başka hanım ağa ya da ağa getiremezsiniz diye deliriyor."kıkırdadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET BELİNAY +18 (Vedia Serisi -2-)
Novela Juvenil"Seninle gelmeyeceğim ben katilsin sende arkadaşlarında katil!"diye bağırdım bileğimi kurtarmaya çalışırken hızla bana döndüğünde bileğimi bıraktı ve öfkeyle konuşmaya başladı. "Şuan bu katil dediğin askerler sayesinde hayattasın anlamıyor musun? Se...