Selam nasılsınız umarım iyisinizdir? Ben çok iyiyim. Size bir haberim var 50.bölümde final yapmayı düşünüyorum :) Bu karakterleri özleyeceğim ama devam etmek istediğim bir sürü kitabım var onlara zaman ayıracağım.
Yorum yaparsanız çok sevinirim.
***
Kahvaltıda utanmasam parmaklarımı da yiyecektim ama bir yerde durmam gerekmişti artık. Oğlumuzun mızıklamaları başladığında kucaklamıştım altından gelen pis kokularla bezini değiştirmem gerektiğini anlamıştım. Hızlıca kahvaltıcıdaki bebek odasına girdim burada bir bebek odası olduğunu yeni fark edebilmiştim hızlıca orada altını değiştirdiğimde masaya döndüm ve oturdum. "Hesabı ödeyeyim mi kalkalım mı?"diye soran Karana döndüm.
"Olur sevgilim çok oturduk zaten biraz takılalım hem etrafı dolaşalım bakınalım ne bileyim yani."
"Tamam tamam."elini kaldırdığında garsona işaret etmişti garson geldiğinde hesabı istemiştik hesap fişini tatlı bir kutuyla getirmişlerdi. Karan hesabı kartıyla ödediğinde çıkmıştık beraber arabaya ilerleyecekken duraksadım. Harika bisikletler vardı üstelik iki kişilik üç kişilik olan bisikletlerden de vardı aşırı tatlı duruyorlardı Karana bisikletleri işaret ettim.
"Karan binelim mi ne olur?"
"Oğlanı ne yapacağız?"
"Bir şey olmaz ya ben sling takarım Afranı ona bağlarız zaten birlikte güzel vakit geçiririz ne olur?"diye ponçik bakışlar atmaya başladığımda gülümsedi.
"İyi peki gel konuşalım."
"Tamam bir dakika."arabadan slingi alıp geldim Karan üzerime sarıp bağlamama yardımcı oldu Afranı da içine yerleştirmiştik beraber bisiklet kiralayanlaların yanına geldik. Karan anlaşıp iki kişilik bir bisiklet kiralamıştı öne o bindiğinde arkaya da ben binmiştim. Oğlumuz bana biraz zahmet ediyordu ama sorun değildi. Birlikte pedalları çevirmeye başladığımızda bisiklet hareket etmeye başlamıştı toprak yoldan hafifçe tozu havaya kaldırırken rüzgar yüzümüze vurmaya başlamıştı. Birlikte etrafta birkaç tur atmaya karar vermiştik yorulana kadar devamdı!
GÜNSELİ
"Ay vallahi başım çatlayacak ya böyle olacağını bileydim okula dönmez idim."diye yakınmam beş dakika sürmüştü sonra tekrar ders kitaplarına dönmüştüm. Sabahtan beri ben ona bakıyordum o bana bakıyordu ama bir türlü matematiği aklım kabul etmiyordu. Aklım bile Matematiği reddetmişti neyse artık yapabileceğim bir şey yoktu herkese yettiği kadar akıl verilmişti sonuçta artık bendeki olanla idare edecektik.
Derince iç çektiğimde odanın aralık kapısı açılmıştı beklemediğim için yerimden sıçramıştım. Umutun geldiğini görünce kaşlarım çatılmıştı sebepsizce niye gelmişti ki şimdi? Aman boş ver işte senin de hoşuna gidiyor Günseli kabul et. "Müsait misin?"dediğinde hafifçe kafamı sallamıştım yaşadıklarımdan sonra karşı cins gördüğümde bana bir şeyler oluyordu ister istemez elim ayağıma dolanıyor donup kalıyordum. "Sabahtan beri kitapla bakışıyordun yardım etmemi ister misin?"dediğinde duraksadım, adam seni kesiyormuş kapı aralığından Günseli!
"Olur teşekkür ederim."diye mırıldandım. Yanıma oturduğunda kitabı kendine çekip biraz bakındı ve anlatmaya başladı ama ben onu bir türlü dinleyemiyordum odaklanamıyordum.
"Şimdi buna göre aşağıdakilerden hangisi ardışık sayı değildir?"dediğinde bana döndü. "Günseli iyi misin?"dediğinde irkilmiştim.
"Ha şey ben dikkatim dağılmış biraz."diye mırıldandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET BELİNAY +18 (Vedia Serisi -2-)
Novela Juvenil"Seninle gelmeyeceğim ben katilsin sende arkadaşlarında katil!"diye bağırdım bileğimi kurtarmaya çalışırken hızla bana döndüğünde bileğimi bıraktı ve öfkeyle konuşmaya başladı. "Şuan bu katil dediğin askerler sayesinde hayattasın anlamıyor musun? Se...