Hello o kadar yorgunum ki bu bölümü nasıl yazdım hatırlamıyorum bile umarım beğenirsiniz bu aralar az yorum yapılıyor gücendim haberiniz olsun acık yorum yapın ulan! Yorum yapan mübarek insanlar bayramda yüz küsür lira alırlar inş.
***
Rüya mı görüyordum yoksa bunların hepsi bir kabus muydu? Ağzımdan gelen kan ile birlikte tekrar öğürürken avuçlarıma oluk oluk kan akmıştı daha fazla ayakta duramazken gözlerim de netliğini kaybetmeye başlamıştı bir anda öne doğru yıkıldığımda Karanın kolları arasına düşmüştüm. Nefesim kesik kesik gelirken arada derince bir nefes almak için savaşa giriyordum canım yanıyordu vücudum yanıyordu sanki.
Karanın sesleri kulağıma dolarken olduğum yerde titriyordum. "Hayır, hayır Belinay beni duyuyor musun?"diyen telaşlı sesi dolmuştu kulaklarımı sonra telefonunu çıkardığını görmüştüm birileriyle konuşmuştu hayal meyaldi her şey artık yüzüme birkaç damla düşmüştü ağlayan sesini duydum. "Yalvarıyorum sana uyuma ne olur?"bilincim kapandığında elimin sert bir şeye çarptığını hissetmiştim sanırım asvalta çarpmıştı. Canımın hiç bu kadar yandığını hissetmemiştim bugün olanlardan sonra moralimi bu nişanda toparlaya bilmişken şimdi ne olduğunu bile anlamadığım bir şekilde Karanın kucağında bilinçsizce yatıyordum...
KARAN
Ambulans geldiğinde Belinayı en yakın araştırma hastanesinin aciline almışlardı ne olduğunu anlamamıştık bile ama az çok tahmin edebiliyordum. Yüzük parmağındaki morarma yüzüğe sürülmüş bir zehrin etkisi olabilir miydi? Öksürdüğünde eliyle ağzını kapatması o halde hem deri üzerinden zehri almıştı hem de ağız yoluyla almıştı siktir! Adela seni kendi ellerimle öldüreceğim. Doktor travma odasından çıktığında neredeyse üzerine atlayacaktım."Durumu nasıl? Neyi var?"diye aceleyle sorduğumda adamda duraksamak zorunda kalmıştı.
"Zehirlenmiş önce deri yoluyla alınmış sonra da ağızdan alınmış siz getirdiğinizde nişanlınızın parmağındaki yüzüğü laboratuara göndermiştik zaten gidip sonuçlara bakmam gerekiyor. Onun dışında kan kusmasını durdurmayı başardık ama ateşini dindiremiyoruz zehrin ne olduğunu çözersek daha kolay tedavi edebileceğiz."yanımdan ayrılırken bizimkiler de gelmişti ne olup bittiğini anlatacak halim yoktu zaten onlarda biliyorlardı çünkü yüzükleri takan babam olduğu için oda etkilenmişti.
Bu da demek oluyor ki birisi yüzükler kutudayken Belinayın yüzüğüne zehri sürmüştü. Birkaç saat geçmişti babamın da Belinayın da durumu kötüydü ama onların bırakıp hesap sormaya gidemiyordum iyi olduklarını bildiğim an kimse beni tutamayacaktı Adela çok ileri gitmişti. Birkaç kez odaya giren çıkanlar olmuştu herkes öyle hızlıydı ki kimseye bir şey sorulmuyordu ikisini de travma odasından yoğun bakıma geçirmişlerdi.
Laboratuara geçen doktoru tekrar gördüğümüzde bu defa gözyaşları dinmeyen annem durdurmuştu onu. "Ne oluyor lütfen bir şey açıklayın artık!"diye yalvaran ses tonu canımı daha fazla yakmıştı.
"Batrakotoksin dediğimiz bir zehre rastladık vücudunuzdaki sodyum iyonları değişiminin düzenini bozan batrakotoksin, saniyeler içinde kas ve sinir sisteminin bozulmasına, dakikalar içinde de kalp krizi geçirerek ölmenize sebep oluyor. Belinay hanım ambulansta bir kez kalbi durmuş ama güç de olsa tekrar hayata döndürmeyi başarmışlar şimdi ki işimiz zehri etkisiz hale getirip krizi engellemek. Eşiniz ise yaşından ötürü durumu daha kötü panzehir verilip Baypass alınması an meselesi."babam ve Belinay kalp krizi mi geçirmişlerdi yani?
Ellerimi yüzümde gezdirdim ağlıyordum daha önce kimse için ağlamamıştım ama şimdi ağlıyordum çünkü acı kalbimi avuçlarının içine almış patlatırcasına sıkıyordu içerde onların kalbi can çekişiyordu ama burada ben kriz geçiriyor gibiydim. Saçlarımı çekiştirirken ellerimde hala Belinayın kustuğu kurumuş kanlar vardı. Ambulansta kalbinin durduğu anı kulaklarım duydukça sağır olmayı dilemiştim neden bilmiyorum ama ona doğru çekiliyordum sanki şimdi burada bir kadın için ağlıyordum gerçekten de ona doğru mu çekiliyordum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET BELİNAY +18 (Vedia Serisi -2-)
Teen Fiction"Seninle gelmeyeceğim ben katilsin sende arkadaşlarında katil!"diye bağırdım bileğimi kurtarmaya çalışırken hızla bana döndüğünde bileğimi bıraktı ve öfkeyle konuşmaya başladı. "Şuan bu katil dediğin askerler sayesinde hayattasın anlamıyor musun? Se...