Merhaba bir kaç önemli duyuru yapacağım eğer okursanız yeni kitaplarının bölüm günlerini öğrenirsiniz. Öncelikle bir yeni kitap daha yayınlayacağım ama güncel olarak her gün devam edip Emanet Belinayın yerine geçecek olan kitap Fısıltı.
İkinci olarak Döngünün salı gün ki yerini alacak kitap da Gümüş Işığı olacak finali bitirdikten sonra onu yayınlayacağım. Buradan da duyurusunu atacağım. Cuma gününe de oturan isim Rahşan kitabı oluyor sevgiler...
Yorum yaparsanız çok makbule geçer son sonuçta :)
***
8 Yıl Sonra
Karaca
"Evladım koşuşturma bak kafam kaldırmıyor."elimle anlımı ovduğumda restoranı turlayıp birbirine katarak garsonların baş düşmanı olan oğluma kısa bir bakış attım. "Miran kime diyorum bak baban gelecek şimdi gel buraya!"hay bu çocuk aynı bana çekmişti bir de hiperaktifti üstüne aldırmadığıma sevinsem mi pişman mı olsam bilememiştim bazen sadece beni değil tüm konağa çileden çıkartıyordu. Misal dün Muratın babası Mahmut ağanın oturduğu koltuğa halı tutkalı dökmüştü onu da depodan bulmuştu sanırım. Adamı koltuktan ayırmak için neredeyse itfaiye çağırıyorduk ama bu haylazlıklarının güzel bir tarafı da vardı.
Sevgili kaynanacığımla kavga ettiğimizde beni ağlattığı için kadının tüm elbiselerini makasla kesmişti. Sekiz yaşında olmasına rağmen tazmanya canavarı kadar hareketliydi onu spora da yazdırmıştık ama bir türlü enerjisi tükenmek bilmiyordu. Rona benim güzeller güzeli prensesim de on sekiz yaşına gelmişti koca kız olmuştu üniversite sınavını bile kazanmıştı bizden uzakta okuyacak olması biraz zoruma gidiyordu ama olsun hiçbir şey ondan önemli değildi. Muratla çekirdek aile olarak yemeğe çıkmıştık ama içimden bir ses az sonra kovulacağız diyordu. "Miran!"diye bağırdım ama beni takmadan koşturmaya devam etmişti garsonların birbirlerine çarpmasına sebep olduğunda yerimde sıçradım.
"MİRAN AĞA!"Muratın gür bir şekilde bağırmasıyla birlikte Miran da irkilmiş durmak zorunda kalmıştı. Murat yanına ilerleyip kulağını çektiğinde dudağını ısırmıştı Miran. Birlikte masaya döndüklerinde o kadar tatlı görünüyordu ki gülmemek için kendimi zor tutuyordum. "Otur bir daha kalktığını görmeyeceğim."dediğinde Miranın oturmaktan başka çaresi kalmamıştı sanırım ürktüğü tek kişi Murattı bu onu biraz dizginliyordu.
"Baba senin bu oğlun çok yaramaz oldu artık vallaha herkes bıktı."diye şikayet etti Rona yeni yaptırdığı tırnaklarında göz gezdirirken.
"Ne yapayım kızım akıllanmıyor ki."diye sızlandı Murat.
"Ben onu sadece erkeklerin gittiği bir okula vereyim o zaman akıllanır."dediğimde gözleri kocaman oldu.
"Ama anne o zaman Seleni göremem ki."diye atladığında omuz silktim.
"Ben bilemem."diye mırıldandım.
"Ovv anne sağlam yerden vurdu oğlum."dedi Murat. Miran kollarını göğsünde bağlarken küstüğü her halinden belli oluyordu ama o bana kıyamazdı birazdan barışırdık. Garson menüleri getirdiğinde yiyecek bir şeyler seçip sipariş vermiştik. Garsonun gelmesini beklerken neredeyse düşüp bayılacaktım açlıktan çocuklarda benim gibiydi sabahtan beri bir şey yememiştik. Garson yemekleri servis ettiğinde Miranın önündeki koca iskendere baktım kendi kadar bir İskender sipariş etmişti. Kendi küçük ama midesi kocamandı. Biz Rona ile Adana dürüm istemiştik Murat ise karışık ızgara tercih etmişti.
Asla romantik restoranlara gidip cins yemekler yiyemiyorduk ne zaman buna niyetlensem elit olmaya çalışsam kendimi kebapçı da buluyordum kebaba can kurbandı be. Acılı Adanayı önce güzel bir koklamış sonra da bayıla bayıla yemiştim. Rona Murat gibiydi ama o her türlü acıdan yerdi hatta benden bile daha acı yerdi gıkı da çıkmazdı. "Bu akşam yılbaşı gençler hepimiz yemekten sonra hediyelerimizi alıp konağa geçeriz."dedi Murat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET BELİNAY +18 (Vedia Serisi -2-)
Teen Fiction"Seninle gelmeyeceğim ben katilsin sende arkadaşlarında katil!"diye bağırdım bileğimi kurtarmaya çalışırken hızla bana döndüğünde bileğimi bıraktı ve öfkeyle konuşmaya başladı. "Şuan bu katil dediğin askerler sayesinde hayattasın anlamıyor musun? Se...