21.BÖLÜM

2.2K 129 91
                                    

Güp güzel bir bölümle geldim o yüzden neşelene bilirsiniz ayaklanıp üzerimizdeki ölü toprağını atalım ve şirin sıcacık bir bölüme geçelim :) Yorum yaparsanız çok mutlu olurum bizimkiler yeni halleri nasılmış?

***

1 Hafta Sonra

Simayın acısına saygı duyduğumuz için nikahı bir hafta erteletmiştik daha fazlası pasaport süremi tehlikeye sokacaktı çünkü. Karanla birlikte nikah dairesine geldiğimizde bu bir haftada zor da olsa tekerlekli sandalyeden kalkmayı başarmıştım koltuk değnekleri kullanarak yürümemi doktor tembihlemişti. Ne kadar canım yansa da ayaklarımın üzerine basmam hem kendimi hem de kaslarımı alıştırmam gerekiyordu çok fazla yürüyemiyordum ama elimden geleni yapıyordum.

Karan bana yardım ettiğinde nikah memurun yanına çıkmıştık direkt imzaları atıp nikah aktini gerçekleştirecektik düğün zaten sonraya bırakılmıştı. Adela düğünün nikahın ertelenmesine her ne kadar bayram etse de bugün onun için tam bir cenazeydi. Evde benimle her uğraşmaya kalkışında Günselinin gazabına uğraması da ayrı bir mevzuydu zaten. Kardeşim ise Adela ile dalaşmaktan günden güne daha iyi bir ruh haline geliyordu ne kadar hoşlanmasam da Adelayla kavga etmek onun kafasını dağıtıyordu yaşanılanları bir süre de olsa unutturuyordu. Günseli Türkçeyi tamamen olmasa da konuşabilecek kadar söktüğü için de artık o kadar çok Türkmence kullanmıyordu kendini geliştirmesi gerekiyordu.

Kendini geliştirmek içinde Adela ile laf yarıştırıyordu. Onları evde tek bırakmak hoşuma gitmese de artık şu nikahı kıymamız gerekiyordu. Birlikte nikah memurunun odasına geldiğimizde arkamızdan sarışın nefes nefese kalmış bir kadın gelmişti. "Hah Yıldız tam zamanında."kaşlarım çatılırken arkasından koşturan adamı da görmüştüm. "İsmette geldi hadi nikah kıyılacak."dedi ve bana döndü Karan. "Şahitler."kafamı salladım ve ikisiyle de el sıkışıp tanıştım.

"Belinay Açel."

"Yıldız Özkuyu."

"İsmet Kara."birlikte içeriye girdiğimizde Nikah memurunun masasının önünde koltuklara geçmiştik Karanla yan yana otururken onlarda karşımıza oturmuşlardı ortadaki sehpada da nikah defteri vardı. Nikah memurunu birkaç dakika beklemiştik geldiğinde oda masasının karşısındaki koltuğa oturdu ve sehpaya eğilip deftere birkaç şey yazıp bize döndü.

"Bu iki genç evlenmek maksadıyla belediyemize başvurdu ve evlenmelerinde herhangi bir sakınca görünmedi. Cabir kızı Belinay Açel Zamir oğlu Karan Yamanı kocalığa kabul ediyor musun?"dediğinde hafifçe boğazımı temizledim.

"Evet."İsmet ve Yıldız birkaç kez alkışlamışlardı sadece ki memur devam etti.

"Zamir oğlu Karan Yaman Cabir kızı Belinay Açeli karılığa kabul ediyor musun?"dediğinde Karan da hiç beklemeden cevapladı.

"Evet."

"Bende Mardin belediyesinin bana verdiği yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum."nikah defterini bize uzattığında ikimizde hızlıca imzalamıştık nikah memuru bana evlilik cüzdanını verdiğinde gülümsemiştim. Bu nikah başvurusunu yapana kadar Karanın canı çıkmıştı birlikte konsolosluk pasaport vize işlemleri süründürmüştü.

Benim yabancı oluşum işi biraz zorlaştırmıştı ama halletmiştik. Nikah dairesinden artık karı koca olarak çıktığımızda Yıldıza ve İsmete teşekkür etmiştik onlar da yakın zamanda bizi düğünlerine davet etmişlerdi. Bu kadın eğer evli olmasaydı sanırım onu Karandan kıskana bilirdim ama evleneceğini öğrendiğimde rahatlamıştım bir nevi nişanlı evli sayılırdı fark etmiyordu. Karanın yardımıyla ağır ağır arabaya yürümüştüm bacaklarıma ağrılar girerken koltuğa kendimi zor atmıştım. Kaslarımın bir an önce eski haline dönmeleri için her şeyimi verebilirdim cidden böyle yaşanmıyordu.

EMANET BELİNAY +18 (Vedia Serisi -2-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin