3. Bölüm

35.2K 1.2K 86
                                    

Selam!!

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum :)

İyi okumalar...

*

' Kızım az daha kıvırsana! ' Nebahat teyzenin sesiyle öfkeyle ona baktım. İki saattir kıvırtıyordum zaten hâlâ az daha kıvırsana diyordu. Sabır Allahım!

' Asena Allah için kurtar beni! ' Diye bağırdığım da Asena kahkaha atarak videomu çekiyordu. Hain arkadaşların hali bir başka oluyordu anlaşılan.

Kıvırmaktan kalçam ağrıyordu artık!

Bugün, gün olduğu için herkes biz de toplanmış, ilk önce tıka basa yemiş şimdi de yediklerini eritmek için çılgınlarca kıvırmaya başlamışlardı.

Yorgunluktan düşüp bayılacaktım şimdi. 

' Anne! ' Annem de farklı bir alemdeydi. Koltuğun üzerine çıkmış twerk atmaya çalışıyordu. Gördüğüm görüntüler ve havasızlık çığlığı basmama neden olmuştu.

Kimse seni tınlamıyor Dilara, boşuna bağırma.

İç sesim gerçekten haklıydı. Herkes kendini o kadar çok kaptırmıştı ki bağırmamı bile kimse duymuyordu. Gördüğüm aralıkla tam kaçacakken kolumdan tutan Nebahat teyzeye öfkeyle baktım. Beni bir sal be kadın!

Kalçasıyla kalçama vurup etrafında döndü. O dönerken ben de aralardan kaçarak Asena'nın yanına gittim. Video çekmeyi bırakmış tıkınıyordu hanımefendi.

' Ulan sen ne biçim arkadaşsın?! Ortalarına alıp ordan oraya fırlattılar beni sen de anıra anıra gülerek izledin! ' Asena ağzında ki kısırı yutup sırıtarak bana baktı. ' Halinden gayet memnundun. Bozmayayım dedim, ' sinirle kafasına vurduğumda gözlerini kısıp bana kötü kötü baktı. Aldırış etmeden elinde ki tabağın içinden boş poğaçalardan birini aldım. Sabahtan beri ordan oraya koşturmaktan canım çıkmıştı.

Cebimde ki telefonun titremesi ile kaşlarımı çatarak telefonu cebimden çıkardım. Asena' da telefonunu çıkarmıştı.

* Grup işte' den bir üç yeni mesajınız var... *

Emre: Kız Diloş!

Emre: Duyduğuma göre siz de gün varmış.

Emre: Allah için bana bir tabak hazırla.

Siz: Emre iki saattir canıma okudular. Hiç tabak falan hazırlayamam.

Emre: Ne hain kızsın Dilara.

Emre: Yapmazsan yapma be.

Emre: Asenaaaaaaa!!!

Asena: Buyur?

Emre: Sen hazırlar mısın?

Siz: Ulan hayvan herif bana emir verip niye Asena'dan rica ediyorsun?

Emre: Umrum dışısın.

Asena: Rica ettiğin için hazırlayacağım.

Mesajlardan çıkarak telefonu kapatıp arkama yaslandım. Her zaman ki Emreydi işte. Gün olduğu zaman asla kaçırmaz gelir bütün yemeklerden yer ve giderdi.

' Dilara, kızım? ' Ayten teyzenin adımı söylemesi ile oma baktım. Ayten teyze Feyza ve Atalay'ın annesiydi. ' Efendim Ayten teyze? '

SÜMBÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin