9. Bölüm

28.6K 1K 57
                                    

Selammm

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum :)

İyi okumalar...

*

' Hangi şarkıyı söyleyeceksin? ' Yusuf'un sorduğu soruyla tebessüm edip hiçbir şey demedim. Ömer gitarı çıkardığı an ilk önce yemeklerimizi yemiş sonra da yere kilim serip hepimiz daire şeklinde oturmuştuk.

' Sürpriz olsun. ' Herkes başını sallarken gitarı ayarlayıp boğazımı temizledim. Kalbim heyecandan göğüsüme hızla çarpıyordu. Atalay'a kayan gözlerim telefonuna bakmasını görmesiyle boşluğa dalıp gitti.

Gitarla girişi yapıp şarkıyı söylemeye başladım.

' Belki bir şarkının her sesinde
Belki bir sahil meyhanesinde
Belki de içtiğim sigaranın dumanısın
Bir yıldız gökte kayıp giderken
Islak bir yolda yalnız yürürken
Bambaşka bir şeyi düşünürken aklımdasın ' Bakışlarım herkeste tek tek gezinirken Atalay' da durdu. O kadar canım yanıyordu ki, sevdiğim adam parmaklarım arasından kayıp gidiyordu ve ben onu tutamıyordum. Bakışlarımı ondan çektim.

' Geçmiş değil bugün gibi
Yaşıyorum hâlâ seni
Sen hep benim yanımdasın
Gündüzümde gecemdesin
Çalınmasın, söylenmesin
Sen benim şarkılarımsın ' Ömer ile kesişen gözlerim doldu. Çünkü onunda gözleri dolmuştu. Ömer ona olan sevgimi öğrendiğinden beri çok güzel sevdiğimi söyleyip dururdu.

Bütün şarkı boyunca ona bakmamak için direnirken onun bakışlarının ben de olması işimi fazlasıyla zorlaştırmıştı.

Şarkı bitti ve gözleri benden gitti. Gözlerinin varlığını üzerimde hissedememek beni boşluğa düşürürken dolmuş olan gözlerimi kırpıştırıp gözyaşlarımın akmasına izin vermedim.

' Ay! Vallahi bir efkar bastı. ' Emre mavi tişörtünün yakasını çekiştirerek söylendiğinde hepimiz ona güldük. ' Ağzına sağlık güzel kardeşim. ' Ağabeyimin sesiyle ona dönüp gülümsedim. Bütün şarkı boyunca karşısında oturan Asena'ya bakması gözümden kaçmamıştı. Mert ağabeyin de Feyza'ya bakması aklımda ki bazı düşünceleri doğrulamış olmuştu.

Ağabeyim ve Mert ağabey, bizim kızlara yanıktı anlaşılan.

Yakışırlardı ve olmalarını da çok isterdim. Aklıma kızlara bu konu hakkında soru sormayı not ederek önümde ki çaydan bir yudum aldım.

' Hadi oyun oynayalım. ' Emre'nin ortaya attığı şeyle ağabeyimler göz devirdi. ' Ne oyunu Emre? Çocuk muyuz? ' Mert ağabeyin dediğiyle Feyza ona baktı. Bakışlarım kısacık bir süre Atalay'a kaydı. Bakışları kilime dalmıştı. Boş boş oraya bakıyordu. Bir sıkıntısı mı vardı?

' Evet, evet. Oynayalım. ' Asena istekli istekli konuşunca ağabeyim boğazını temizledi.

' Bence de oynayalım. ' Ağabeyimle birlikte herkes kabul edince Atalay'ın ayağı kalkması ile kaşlarımı çattım. ' Siz oynayın. Ben biraz yürüyeceğim. '
Kesinlikle bir sıkıntısı vardı. Atalay yürümeyi sevmezdi sadece bir sıkıntısı olduğu zamanlarda öyle tek başına yürürdü.

Herkes başı ile onaylayınca Atalay bize tekrar bakmadan yürümeye başladı. Adımları bile dalgındı. Derin bir nefes alıp ayağı kalktım.

SÜMBÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin