13. Bölüm

29.1K 1.1K 146
                                    

Selam.

Bölümde 1 aylık zaman atlaması var, bilginize.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum <3

İyi okumalar...

*

1 ay sonra, Atalay'ın nişan günü

Her şeyin üzerinden 1 ay geçmişti. Her şeye kendimi alıştıralı sadece 1 ay olmuştu. Bu hiç kolay olmamıştı ama başarmıştım. Artık onları her yan yana gördüğümde gözlerim dolmuyordu mesela. İçim acıyordu ama ağlamıyordum. Acım geçmemişti ama alışmıştım. Derslerime daha çok odaklanmıştım. Eski deli dolu Dilara'yı geri getirmek istiyordum. Bunu yaparken elbette çok zorlanıyordum ama başarmak istiyordum.

' Dilara, ' dedi saçlarını düzleştirdiğim Asena. Başımı saçlarından kaldırıp yüzüne baktım ancak konuşmadım.

' İyi misin? ' Tebessüm ettim.

' İyiyim. ' Evet, canım yanıyordu ancak iyiydim. Asena gülümsedi. Saçlarını düzleştirmeye devam derken aynı zamanda düşünmeye de devam ettim.

Herkes 1 aydır ben de ki değişikliği görüyordu. Ve herkes eski Dilara'nın yavaş yavaş geldiğini gördüğü için de çok mutluydu. En çok da ağabeyim. Etrafımda dönüp duruyordu. Benimle gezip, eğleniyordu. İçimdekilerle yaşamaya değil de gerçek hayatta ki değerlilerimle zaman geçirmeyeli çok uzun zaman olmuştu. Onlarla birlikte gülüp eğlenmek bile bana çok iyi gelmişti.

' Bitti, ' dedim düzleştiricinin kablosunu prizden çekerken. Bugün Atalay'ın nişanı olduğu için hep birlikte ona hazırlanıyorduk. Daha doğrusu ben kızları hazırlıyordum. Asena ayağı kalkıp aynadan kendisini süzdüğünde ben de aynı şekilde onu süzdüm. Siyah, düz yaka ancak kolları balon olan kısa bir elbise giymişti. Elbisenin çok küçük bir yırtmacı da vardı.

 Elbisenin çok küçük bir yırtmacı da vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Asena'nın elbisesi )

Nişan bir salonda yapılacağı için bu sefer herkes gelecekti. Ben düşüncelerime dalmışken Asena'nın sesiyle daldığım yerden çıktım.

' Nasıl olmuşum? ' diye sordu. Gülümseyip başımı salladım. ' Harika gözüküyorsun, ' dedim. Kocaman gülümseyerek yanıma yaklaştı ve yanağımı öptü.

' Dilara sen gerçekten iyi misin? Bak eğer söz de ki gibi olacaksan söyle biz bir bahane bulalım, gitme. ' Feyza her şeyi anlatmıştı anlaşılan. Burukça gülümsedim.

' Ben gerçekten iyiyim, ' kıyamaz gibi baktı yüzüme, sonra kolları boynumu sardı. Saçlarımın üzerine bir öpücük kondurduğunda gözlerimi yumdum.

' Söz veriyorum Dilara, sen de çok mutlu olacaksın, ' benim bir şey dememe kalmadan Feyza'nın sesini duyduk.

' Çifte kumrular ayrılın! Ve bana bakın! ' Kaşlarımı çatarak Asena'dan ayrıldım. Lavabonun olduğu kısma döndüğümde karşımda ki Feyza ile gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Çok güzel olmuştu.

SÜMBÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin