Selam!
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 🌼
İyi okumalar...
*
Başımı Feyza'nın dizinden kaldırıp derin bir nefes aldım. Ağlamaktan bütün yüzüm şişmiş ve kızarmıştı. Herkes evden gittikten sonra odaya kapanmış Asena ve Feyza ile konuşa konuşa ağlamıştım.
' Helak ettin kendini Dilara, yeter artık ağlama. '
Ağlama demesiyle ağzımdan bir hıçkırık daha kaçtı.
Canım yanıyordu. Sevdiğim adamın başka bir kadına gidişi beni kahrediyordu. Boğazımı temizledim.' Ne zaman geliyorlar? ' Diye sordum.
' Yarın. ' Dedi.
' Bu kadar erken mi? ' İki gözümden de aynı anda dökülen yaş şakaklarıma doğru ince bir yol çizdi.
' Evet, ' dedi Feyza kısık sesiyle. Başımı dizinden kaldırıp doğruldum.' Feyza hissediyorum bir şey olacak. O kadın, ' dedim nefes alarak. ' O kadın onu üzecek. '
Feyza saçlarımı geriye iterek bana sıkıca sarıldı.
' Biliyorum, annemle ben de Derya'ya alışamadık. İçimiz ısınmıyor ama ağabeyime de laf anlatamıyoruz. ' Yüzümde ki yaşları sildim. Asena' da bize katılınca onları sıkıca sardım. Bu kadar acı dolu olmak istemiyordum.
' Ağabeyim, ' dedi Feyza nefesi vererek. ' Söz gününü de yarın konuşup halletmek istediklerini söyledi. '
Gözlerimi sıkıca yumup hıçkırmamak için kendimi sıktım. Sevdiğim adam evleniyordu. Atalay evleniyordu. Boğazım düğüm düğüm olurken üst üste defalarca yutkundum. Duvarlar üstüme üstüme geliyordu sanki.
Feyza' dan ayrılarak acıyla yüzüne baktım.
' Feyza canım çok yanıyor, ' sesim öylesine çaresiz çıkıyordu ki, Asena beni kendisine çevirip yüzümde ki yaşları sildi ancak kendisi de ağlıyordu. ' Şş, bak ağlama artık. Annen gelirse seni böyle görsün istemezsin değil mi? ' Başımı aşağı yukarı salladım.
Eğer annem gelirse neden ağladığımı sorar, başımın etini yerdi. Şu an bunu kaldıracak gücü kendim de bulamıyordum. Derin bir nefes alarak yataktan kalktım aynı zamanda da Feyza'nın telefonu çaldı.
Banyoya girip elimi yüzümü yıkayıp geri çıktım. Kalbim de ki ağırlık omuzlarımı çökertmişti. Başımın ağrısı artarken Feyza'nın konuşmasına kulak kesildim.
' Ne diyorsun Yusuf? ' Asena el hareketleri ile telefonu hopörlere almasını söylerken ben de yatağa oturdum. Feyza telefonu hopörlere aldı.
' Feyza koşun! '
' Ne oluyor ya? '
' Ya biz sahile geldik bira alıp, bu angut Emre ve Ömer çok içti şimdi de cozuttular. Emir ağabeyleri aradım ama açan olmadı. Allah için yetişin yoksa ikisini de denizin dibine fırlatacağım! ' Asena bir şey diyecekken Emre'nin bağırması ile telefona yaklaştık. Bağırıyordu ama sesi uzaktan geliyordu.
' Mini mini bir kuş dolmuştu! ' Sonra telefondan yükselen ses Ömer'in kahkahası ve bağırmasıydı.
' Dolmuş değil o geri zekalı! Doğurmuş o doğurmuş! ' Asena kahkahasını tutamazken Yusuf bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜMBÜL
ChickLitAlparslan & Dilara ^ " Rahat dur, " deyip yanıma yaklaştı. Gözlerimi kapayıp karnımdaki acının geçmesini beklerken dudaklarımın üzerinde hafif bir baskı hissettim. Gözlerim aralandığında Alparslan konuştu. " Dayanamadım. " " Gitme, " dedim. Söyledi...