Ben geldim 🖤
Dayanamadım erkenden yayınladım ama bir daha ki bölüme koyduğum sınırların dolmasını bekleyeceğim.
650 oy, 240 yorum
İyi okumalar...
" Omuzumda işlemediğim günahlar "
- DEDUBLÜMAN -***
Yazar'dan...Ortamın sessizliğini bozan kişi Alparslan'dı.
" Dede, " dedi. Sesi ve yüzü hiçbir şey anlamadığını gösteriyordu. Mehmet bey, acımasızca baktı Alparslan'a.
Alparslan tekrar konuşacakken sol avucundaki soğuk elin sıcak avucundan gidişini hissetti ve tam o an. O an Dilara'yı hatırladı. Bakışları ışık hızında sevdiği kadını bulurken krize girmiş gibi başını iki yana salladı. İnanmamalıydı bu kadına. O evli değildi ki! Yıllarca hiçbir kadınla yakınlaşmamıştı bile.
" Dilara, " dedi. Sesi titremişti. Dilara ise öylece kalakalmış bedenini hareket ettirdi ve Alparslan'a döndü. O güzel gözleri kıpkırmızı kesilmişti ve dolu doluydu.
" Ben öyle bir şey yapmadım, " dedi Alparslan. Sesi küçük bir çocuğun işlemediği suçu anlatmaya çalışır gibi masum çıkmıştı. Dilara'nın gözlerinden yaşlar süzüldü. İnanmak istedi fakat şu an tek isteği gitmekti.
Geri geri adımladı ve koşar adımlarla beş dakika önce heyecanla geldiği yalıdan çıktı. Nereye gittiğini bilmeden, soğuk havayı umursamadan koştu. Ayaklarındaki topuklular canını yaksa da hiçbir acı kalbinin acısının önüne geçemiyordu. Kaldırımın ortasında durdu. İnsanların ona olan bakışlarını umursamadan ellerini kulaklarına bastırdı.
' Ben Burcu Boratav. '
' Alparslan'ın eşiyim. '
Kafasının içinde yankılanan cümleler yüzünden çıldırırken hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Alparslan'ın gözlerindeki karmaşıklığı görmüştü. Ne yapacağını bilemez halde kalakaldı kaldırım da.
" Dilara! "
Alparslan'ın sesi kulağına ulaştığında ellerini kulaklarına daha çok bastırdı. Adını zikir etmesini istemiyordu.
Yoksa affederdi.
Kollarından tutan ellerle kendine geldi Dilara ve hızla ayağı kalktı. Ani hareketi başını döndürürken aldırmadan karşısındaki adama kırıklıkla baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜMBÜL
Genç Kız EdebiyatıAlparslan & Dilara ^ " Rahat dur, " deyip yanıma yaklaştı. Gözlerimi kapayıp karnımdaki acının geçmesini beklerken dudaklarımın üzerinde hafif bir baskı hissettim. Gözlerim aralandığında Alparslan konuştu. " Dayanamadım. " " Gitme, " dedim. Söyledi...