Selam!
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum :)
Bu bölüm de gerçek annesi olmadığı halde onu koşulsuz şartsız seven bir Alparslan'a değinmek istedim. Günümüzde annelerin pervasızca öldürülmesine karşı olarak kendi annesi olmayan bir kadına böylesine saygı duyup seven bir adam yazdım. Umarım beğenirsiniz. ❤️
İyi okumalar....
***4 Hafta Sonra
Her şeyin üzerinden tam tamına üç hafta geçmişti. Yaram biraz daha iyileşmiş ve ben de eski sağlığıma kavuşmuştum. O gün hastane de olan telefon konuşmasında Alparslan beni epeyce korkutmuş olsa da olay sadece ağabeyimin akşama bize gelmek istemesinden kaynaklanıyordu.
Alparslan ise benimle baş başa kalmak istiyor, beni kendi elleriyle iyileştirmek istiyordu. Ve bunu kesinlikle başarmıştı.
" Dilara! Kaldırma şu koliyi! " Koliyi tabiri caizse yere fırlatıp bana doğru gelen adama döndüm.
" Hamileymişim gibi davranmasa Alparslan! "
Dibime kadar girip eğildi ve koliyi attığım yerden aldı. Bunları yaparken göz kontağımızı hiç kesmemiş olması sakin kalbimi coşturmaya yetti." Onu da olacağın günler gelir birtanem. "
Gülümsemek istesem de istifimi hiç bozmadan kollarımı göğüsümde bağladım." Vuruldum sadece. Dört haftadır hamileymişim gibi davranıyorsun, " elimi olmayan karnıma götürdüm. Dudaklarımı büzüp karnıma baktım. " Kendimi gerçekten hamile sanıp karnımı okşuyorum. Feleğimi şaşırttın ya! " Salonda büyük bir kahkaha sesi yankılandı. Alparslan elinde tuttuğu koliyi yere bırakıp gelip bana sarıldı ama hâlâ gülüyordu.
" Karnını mı okşuyorsun? " Deyip uzaklaştı benden. Elini karnıma götürüp okşadı ve bana baktı. " Böyle mi? " Koluna bir tane vurduğumda tekrar kahkaha atıp alnımdan öptü.
" Yerim kız seni. Gözüme ayrı bir tatlı geldin şimdi. " Göz devirip konuştuğumda da benden uzaklaşıp koliyi bıraktığı yerden aldı.
" Şu hallerini videoya alıp adamlarına izletmeyi çok istiyorum. " Hızla bana döndü. Kaşlarını çatmıştı. " Sakın, bu halim bir sana özel. Aman diyim bunu bozayım deme, " dediğinde sesindeki netlik yüzünden başımı sallayıp can sıkıntısıyla etrafa baktım.
Alparslan, bir hafta önce iyice iyileştiğime kanaat getirmiş ve acilen evlenmemiz gerektiğini öne sürmüştü ve benden habersiz bir hafta sonraya gün almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜMBÜL
ChickLitAlparslan & Dilara ^ " Rahat dur, " deyip yanıma yaklaştı. Gözlerimi kapayıp karnımdaki acının geçmesini beklerken dudaklarımın üzerinde hafif bir baskı hissettim. Gözlerim aralandığında Alparslan konuştu. " Dayanamadım. " " Gitme, " dedim. Söyledi...