Selammm
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum:)
İyi okumalar...
*
' Ne? ' Dedi herkes aynı anda. Gözlerim şaşkınlıkla kocaman olurken Feyza başını iki yana salladı.
' Bilmiyorum, nereye gittiğini bilmiyorum ama gitmiş. Derya abla aradı ama telefonu kapalıymış, ' Ayten teyze sandalyeye çöküp elini başına koydu ve ağlamaya başladı.
Herkes şoka uğramış bir şekilde Feyza'ya bakakaldı. Ben ise tam olarak ne hissettiğimi bilemiyordum. Hem korkuyor hem de endişeleniyordum çünkü Atalay asla böyle bir şey yapacak biri değildi. Gitmesi için gerçekten bir nedene sahip olmalıydı.
Sonra koca salonda bir ses yükseldi.
' Hey! Millet! ' Diye bağıran Emre ile herkesin bakışları salonun kapısına döndü. Ali amca ile içeri girdiğinde arkalarından Ömer girdi ve ışıkları söndürdü. Herkesin ağzından ' ne oluyor, ' nidaları dökülürken Emre Ali amcaya baktı. Karanlıkta onları görmek zor olsa da Ali amcanın başının salladığını zorlukla görebilmiştim.
Emre' de kolunu uzattı. Sonra karanlık salon birden aydınlandı. Gözüme aniden vuran ışıkla gözlerimi bir kaç kere kırpıştırdım. Kendine geldiklerinde ise ışığın olduğu kısma baktım.
Gördüklerim ile gözlerim kocaman olurken salondakilerden tekrar şaşkınlık nidaları yükseldi.
Sonra ışıklar açıldı ve Derya salona bağırarak girdi.' Kapatın şunu! ' Onu benden başka duyan kimse yoktu çünkü herkes gördükleri ile şoka uğramıştı.
Projeksiyondan yansıtılmış fotoğraflarda bulunan iki kişi vardı. Biri Derya, diğeri ise tanımadığım ve daha önce hiç görmediğim bir adamdı. Fotoğrafta ise çok yakın bir şekilde, gece kulübünde dans ettikleri halleri vardı. Bir anda değişen fotoğrafla tekrar herkesten bir şaşkınlık nidası döküldü.
Bu sefer ki fotoğrafta Derya az önce ki adamla öpüşüyordu. Daha sonra bir fotoğraf daha açıldı. Bu fotoğraf herkesi daha çok şoka uğratmıştı çünkü fotoğrafta, az önce ki adamla Derya vardı ve fotoğraf şöyleydi; Derya'nın elinde bir evlilik cüzdanı, havaya kaldırmış ve dudakları o adamın dudaklarındayken çekilmiş bir kareydi. Ve her fotoğrafın altında tahminimce o güne ait tarihler vardı.
Sonra ekran karardı.
Yan yana durmuş Emre, Ali amca ve Ömer'e kaydı bu sefer bakışlarım. Emre ile Ömer göz kırpıp sırıtırken, Ali amca sadece sırıtıyordu. Kaşlarım çatılırken yanlarına doğru bir iki adım atmıştım ki salonda bir ses yankılandı ve bu ses Ayten teyzeye aitti.
' Kız ben senin o çarpık bacaklarını ortadan ikiye ayırmaz mıyım?! ' Tabiri caize uçarak Derya'nın üzerine atlayan Ayten teyze ile Feyza' da ona katılmış ve Derya'nın sarı saçlarını ellerine dolamıştı.
' Sen benim oğluşumu kandırdın öyle mi? Utanmaz! Haysiyetsiz! Kız ben seni ortadan ikiye ayırmaz mıyım! ' Hem bağırıyor hem de saçlarını çekiyordu. Faruk amca Ayten teyzeyi Derya'nın üzerinden almaya çalışırken Mert ağabey ise Feyza'yı kurtarma peşindeydi.
' Ayten, karıcığım bırak! ' Ayten teyzeyi tutmaya çalışan Faruk amca kıpkırmızı kesilmiş bir şekilde karısını Derya'nın darbelerinden korumaya çalışıyordu.
Gördüğüm görüntüyü anlatabileceğim tek kelime faciaydı.
' Allaaaaahhhh! ' Diye bağıran kişi ise benim annemdi. ' Tutmayın beni! ' Diyerek Ayten teyzeye saldıran Derya'nın annesinin üzerine atladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜMBÜL
ChickLitAlparslan & Dilara ^ " Rahat dur, " deyip yanıma yaklaştı. Gözlerimi kapayıp karnımdaki acının geçmesini beklerken dudaklarımın üzerinde hafif bir baskı hissettim. Gözlerim aralandığında Alparslan konuştu. " Dayanamadım. " " Gitme, " dedim. Söyledi...