Ik smste Tom het adres. Ondertussen vertelde ik Vanessa en Laurens het hele verhaal. Over dat ik stiekem Tom had opgezocht.. Gelukkig waren ze niet boos! Laurens in ieder geval niet.. Vanessa was er wel een klein beetje boos over, maar ze snapte mij wel.
Mijn keel brandde weer eens behoorlijk. Laurens en Vanessa moesten weer terug naar school, dus ik moest alleen gaan jagen.
Na al die tijd dat ik een vampier ben, is dit de eerste keer dat ik alleen moest gaan jagen! Ik ging een willekeurig steegje in. Ik zag daar een man en een vrouw. De man en de vrouw waren aan het blowen. Toen ze mij zagen reageerden riep de man: 'Wil je ook?' De man had halflang bruin haar en mooie bruine ogen. De vrouw had ook bruine ogen, maar dan met platinablond haar. Wat ik persoonlijk niet zo mooi vond. Ik rende op ze af en nog voordat ze doorhadden wat ik deed dronk ik hun bloed. De rest van de dag besloot ik door te brengen in het park op een bankje.
Weer terug aangekomen bij Vanessa, zagen we Tom op de bank zitten. Zo te zien had hij al kennis gemaakt met Vanessa. Ik glimlachte naar hem, om hem gerust te stellen.
'Tom' begon ik, 'dit zijn Laurens en Vanessa' Met grote ogen keek Tom naar Laurens en Vanessa. Laurens grinnikte. 'Kunnen jullie hetzelfde als Emily?' vroeg Tom. Vanessa knikte.
Nog geen seconde later stond Vanessa opeens langs Tom. Tom schrikte op. Vanessa lachte. 'Uhm.. Wat eten jullie eigenlijk?' vroeg Tom. Ik zag dat hij zich een beetje ongemakkelijk voelde door deze vraag. 'drinken' verbeterde Laurens hem. 'We drinken mensenbloed' zei Vanessa snel, 'maar we kunnen ons goed inhouden hoor! Ben maar niet bang!' Tom glimlachte flauwtjes.
Ik keek naar buiten. Het begon al donker te worden 'Ik denk dat het tijd wordt om mijn volgende bezoekje aan Nina te brengen' Tom glimlachte. 'Zet hem op!'
Laurens besloot om met mij mee te gaan. Vanessa en Tom bleven in ons appartementje achter. Tom vertelde me dat hij niet bang was en dat hij Vanessa wel aardig vond.
Ik kon niet wachten om Nina weer eens een bezoekje te brengen. Ik glimlachte.
Ik hoop dat jullie dit verhaal leuk vinden! Ik ben ondertussen begonnen met 2 nieuwe verhalen:
- La Primavera
- Broken Fame
Please vote&commend!!