Helloo yeni bir bölümle karşınızdayım :)
Hoş geldiniz bebeklerim nasılsınız?
Bölüm şarkısı- Billie Eilish- You should see me in a crown
Hatırlatma
Kulağıma yaklaşıp maskesini yüzüme sürttüğünde ondan uzaklaşmak istemiştim ama belime inen eli buna izin vermemişti.
''Şaşkın ördek oyuna hoş geldin.''•••
Kulağımda yankılanan ses ile ne diyeceğimi, ne yapacağımı bilememiştim. İçimde olan her şey duyduğum cümle ile tepetaklak olmuştu.
''Kalbinin sesini duyuyorum.'' Maskeye vuran kesik solukları beni daha da ürkütmüştü. Sesi tonu bana tanıdık geliyordu ama kim olduğunu bir türlü anlayamıyorum.
Kurduğu hiç bir cümleye cevap veremiyordum. Hiç susmayan çenem, beynim yalvarsa da cevap vermek için açılmıyordu.
''Dilini mi yuttun küçük kız?'' Kurduğu cümleden sonra olmayan mesafemizi biraz daha kapattı.
''Bir dilin olduğunu sana hatırlatacağım hem de hiç unutamayacağın bir şekilde.'' Duyduğum cümle ile sadece yutkundum.
Neyin içine düştük?
Bende iç sesimin sorduğu soruyu sorgulasam da elimde elle tutulur bir cevap yoktu. Duyduğum cümlenin edepsizliği ile maskeli adamdan uzaklaşmıştım.
Fazlasıyla kolay kurtuldun.
Gerçekten fazlasıyla kolay olmuştu, az önce sıkı sıkıya tutan kolları, benim geri adım atmama itaat etmiş ve beni serbest bırakmıştı. Bunu fırsata çevirerek ondan daha da uzaklaştığımda sahneye, maskeli adamın yanına birkaç kişi geldi. Birinin elinde sandalye diğerinin elinde ise siyah bir bandana vardı.
''Hey, hey ne oluyor?''
Sonunda konuşabildin.
Konuşsam ne olacaktı, karşımda duran hiç kimse beni ciddiye alarak cevap vermemişti. Tek odak noktaları maskeli adamdı.
''Oturtun.'' Maskeli adamın kelimesinden sonra yanında duran adamlar ondan bu komutu bekliyorlarmış gibi yanıma doğru yürümüştü.
Kollarımdan tutarak beni sandalyeye oturttuklarında kalkmaya çalıştım ama sağımda ve solumda durup omzumdan tutan adamlar buna engel olmuştu.
''Siz kafayı mı yediniz? Ben oyun falan oynamak istemiyorum, bırakın beni.'' Sesim fazlasıyla yüksek ve net çıkmıştı.
Kahkaha sesi duyduğumda, sesin geldiği yöne baktım.
''Buraya girdiğin an her şeyi onayladın.'' Diyerek bana yaklaştı.
Artık beynim tehlike çanlarını etkinleştirmişti ve bana buradan gitmemi söylüyordu.
''Sen kimsin? ve ben buraya gelirken hiç bir şeyi kabul etmedim.'' Kurduğum cümle ile kafasını havaya kaldırıp, kollarını iki yana açarak tekrar kahkaha atmıştı.
Kesinlikle kafayı yemiş, yardım eli uzatmayı teklif edip psikolog arkadaşlarından birini önersen belki seni serbest bırakır.
''Cık,cık.'' Çıkardığı ses ile beni onaylamadığını belli etmişti.
''Aden Akay, buraya girmek için yüklediğin programda onayladığın sözleşme tam da bunun içindi.''
''Saçmalama, o kullanım izniydi.''
''Madde 1- Porto Riko'ya ister misafir ister üye olarak giren herkes Porto Riko'nun kurallarına uymak zorundadır. Sadece bir madde var ve sen onu bile okumadan kabul ettin.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKE +18
Teen FictionElleri bağlı olarak oturduğum sandalyede kulağıma eğilerek ''Eğleniyor musun?'' dedi. Söylediği şeyden sonra taktığı maskeden dolayı onu göremesem de kesik kesik çıkan nefesinin sesini duymuştum. ''Eğleneceksin güzel kız seni bu gece en çok ben eğle...