1.3

2.8K 164 432
                                    

Hello bebeklerim gecikme için sizden özür diliyorum ama bu bölümle bence buna takılmayacaksınız bile iyi okumalar .

Hoş geldiniz :)

Hatırlatma "Oyunun bir tane kazananı olacak bu yüzden sadece bir kişi yaşayabilir ve yaşayacak kişiyi Aden seçecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hatırlatma
"Oyunun bir tane kazananı olacak bu yüzden sadece bir kişi yaşayabilir ve yaşayacak kişiyi Aden seçecek."

•••

Ne demişti o yaşayacak bir kişiyi seçmem gerektiğini mi? Bu ne anlama geliyordu? Barkın'ın isteğine göre karşımda duran bir kişinin hayatından vazgeçmem ve diğerini kurtarmam gerekiyordu.

Sandalyede oturan ikili fazlasıyla endişeli de olsa sessizlik onların benliğini ele geçirmişti. Bu durum kocaman mekanda yüzlerce insan içinde geçerliydi.

Ben endişeli bir şekilde olduğum yerde bacağımı sallarken Barkın söylediklerine bir tepki vermem için beni bekliyordu. İstediği kaosu yaratamamış olacak ki yavaş adımlarla bana yaklaşmış ve yine o sinir bozucu gülüşü arasında kulağıma nefesini vermişti.

"Aden, Adenn bazen cesaretinle hayran bırakıp bazen ise  korkaklığınla kendine acındırıyorsun." 

Gözlerine baktığımda gerçekten söylediklerinin, yaptıklarının ve istediklerinin farkında olup olmadığını anlamaya çalıştım ama sürekli taktığı joker maskesi benliğine öyle bir işlemişti ki hissettiklerini anlamak imkansız hale geliyordu.

"Bu sessizliğe ve içimdeki insan sevgisine şükrederek sana bir tane daha çıkış yolu sunuyorum şaşkın ördek." Dudaklarından dökülen cümleler yüzüne vuran loş ışıkla birleştiğinde içimde tarif edilmez bir his oluşmuştu.

Korku ya da tedirginlik diyemeyeceğim kadar uçuk hatta heyecan olarak nitelendirilebilecek kadar yersiz bir histi.

Sessizliğim Barkın'ın devam edebilmesi için cesaret kaynağıydı. Sessizliğimden güç alıyor ve burada olan insanları kıvrandırarak keyifleniyordu. Kendisini yüksek görmesi en büyük acizliğiydi.

"Bu kadar sessizlik kulaklarımda büyük bir uğultuya sebep oluyor tatlı baykuşum." Cümlesini bitirdiğinde cebinden çıkardığı kırmızı bir ipi gözlerimin önünde sallandırdı.

"Bir ucu Sera diğer ucu Atalay seç."  İpin iki ucunu avuçlarına koyduğunda tekrardan gözleriyle seçmem için işaret yaptı.

"Hadi Aden biraz hızlı ol herkes seni bekliyor." Sıkılmış numarası yaparak yerinde kıpırdandığında gözlerimi kapattım.

"O zaman 5"

"4"

"3" bu bittiğinde seçmek zorunda olduğum anlamına gelen bir geri sayımdı.

MASKE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin