2.5

1.8K 113 102
                                    

Hello ballarım ben geldimm. Biliyorum biraz geç oldu ama olsundu. Geç olsun güç olmasın😋🤍

Bu arada 80k olduk✨🥳 okuyan ve bölüm bekleyen herkese teşekkür ederimm.

Haydi ben geldim sizde toplaşın🤍✨

Plutonunzombisi5 iyi okumalar diler.

Hatırlatma"Kıyafetlerimle mi yıkayacaksın?" Sorduğum soru gözlerinde anlamlanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hatırlatma
"Kıyafetlerimle mi yıkayacaksın?" Sorduğum soru gözlerinde anlamlanmıştı.
"Güzelim, ayık değilsin. Kıyafetlerinle girsen iyi olur."

•••

Duyduklarım ile tekrardan bir mırıltı dudaklarımdan döküldü. Ne konuştuğumu ya da neden mızıldandığımı bilecek kadar ayık olmadığımı biliyordum. Tamamen bilinçsiz değilsem de üzerimde olan fazlaca uyuşukluk sanki beni ele geçirmişti.

Uyuşuk hareketle önümde duran küvete oturduğumda bedenimde hissettiğim ılık su gözlerimin açılmasına sebep oldu çünkü normal standartlarıma göre bu su kesinlikle soğuktu.

"Biraz sıcak suyu açar mısın?" Küvete yayılırken kurduğum cümle önem görmemiş olacak ki Barkın tepemden bakmaya devam etmiş ve yerinden milim oynamamıştı. Suya alışan vücudum ile Barkın'ın bu umursamazlığının çok da önemi kalmamıştı.

Gözlerimi kapatarak suyun tadını çıkartmak, biraz da olsun kestirmek istiyordum. Bu planımı uygulamak için hiçbir engelim olmadığını düşünerek gözlerimi kapattım. Kendimi suyun huzurlu gelen sesine bıraktığımda yanımda hissettiğim hareketlilik bütün hayallerimin suya düşmesine sebep oldu.

"Uyumak için benim sıcak kollarımı tercih edebilirsin ama ilk önce seni güzelce yıkayalım." Barkın cümlesini kurduğunda benden bir cevap beklemeden şampuanı saçlarıma döktü.

Hala olduğum pozisyonu bozmadan saçlarımı yıkamayı bitirmesini beklemeye başladım.

Parmakları saçlarımın arasında dolaşıyor, sihirli gibi gelen hareketler ile  saç derimi adeta rahatlatmak için elinden geleni yapıyordu. Özenli bir şekilde yaydığı şampuanı durulamak için suyu açtığında huzurlu uzanışımın sonuna gelmek beni huzursuz etmişti.

Küvette oturur pozisyona geldiğimde üzerimdekini çıkarttım. Üzerimde olan kıyafetler ıslandığı için beni rahatsız ediyordu.

"Beni köpükler misin?" Sorduğum soru ile arkamda duran Barkın'a baktım. Başıyla onayladığında sutyenimin kopçasını açtı. Bu hareketi gözlerimin  kapanmasına ve yutkunmama sebep oldu.

Raftan aldığı life duş jelini döktüğünde burnuma dolan koku ile derin bir nefes aldım. Hafif hareketlerle sırtımı köpüklemeye başladı. Hissettiğim huzur, uzun süreden sonra hissettiğim merhamet duygusu gözlerimin dolmasına sebep oldu.

MASKE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin