Helloo yeni bir bölümle karşınızdayım :)
Hoş geldiniz bebeklerim nasılsınız?
Hatırlatma
"Aden'i almaya geldim." Atalay'ın cümlesi beni güldürmüştü.
"Ya sen kimsin de beni almaya geleceksin bu saatten sonra senin alabileceğin tek şey üçün biri." Cümlem bittiğinde zaten kendini zor tutan Kubilay bakışlarımız buluştuğunda kahkaha attı.
"Bu arada Atalay senin kuzenin benim ortağım ve sevgilim olan ilişkime saygı duyarsan sevinirim. Şimdi sevgilini ya da eskortunu alıp buradan git."
Ağzımdan çıkan kelimelerin her biri hırs ve intikam duygusu taşıyordu.•••
Bu yola çıkarken intikam almayacağımı söylesem de şu an yaptığım şey söylediklerime tezat düşüyordu.
Barkın ile sevgili olduğumu söylerken istediğim tek şey karşımda duran Atalay ve utanmadan onun arkasında dikilen kardeşimi rahatsız etmekti.
İstediğimi aldığımı ise Atalay'ın sıktığı çenesinden anlamıştım. Durum ne kadar Sera'yı alakadar etmiyormuş gibi görünse de ulaşmak istediği asıl kişinin Barkın olduğu bakışlarından belliydi.
Söyleyeceklerimin bittiğini düşündüğüm için arkamı döndüğümde eve girmemi engelleyen şey kolumda hissettiğim el olmuştu.
Tepki vermeme gerek bırakmayan diğer şey ise kolumu tutan kişinin yüzüne yediği yumruktu.
Anlık gelişen olaylara yetişmekte zorlandığım saniyeleri ardımda bıraktığımda yerde yatan Atalay ve onun üzerinde duran Kubilay'ı gördüm.
"Kız sana açıkça gelmek istemediğini söyledi ama ısrarla rahatsız etmek için elinden geleni yapıyorsun Atalay." Kubilay'ın delici bakışları Atalay'ın yüzünde geziniyordu.
Kubilay'ın bu tarafını görmek beni yeniden şaşırtsa da hislerim zaten onun içerisinde başarıyla üzerini örttüğü bir psikopat olduğunu söylüyordu.
"Kubilay yeter bırak gitsin." Kurduğum cümleden sonra Kubilay ilk önce bana sonra Barkın'a bakmıştı.
Ona bakmasının sebebi Atalay'ı bırakmak için izin istemesiydi. Gözleriyle anlaştıkları an da beklediği izin çıkmış olmalı ki Kubilay Atalay'ın üzerinden kalktı.
Benim dikkatimi dağıtan olay içeride duran telefonumdan tanıdık olmayan bir melodinin yükseliyor olmasıydı.
Hepimiz duyduğumuz ses ile dikkat kesilmiş ve birbirimize bakmıştık.
"Abi nasıl olur?" Diyen Kubilay'ı umursamadan evin içerisindeki masanın üzerinde duran telefonumu almak için ilerledim.
Ekrandaki joker maskesi resmi ve susmak bilmeyen melodi fazlasıyla rahatsız edici hissettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKE +18
Teen FictionElleri bağlı olarak oturduğum sandalyede kulağıma eğilerek ''Eğleniyor musun?'' dedi. Söylediği şeyden sonra taktığı maskeden dolayı onu göremesem de kesik kesik çıkan nefesinin sesini duymuştum. ''Eğleneceksin güzel kız seni bu gece en çok ben eğle...