1.8

2.3K 136 159
                                    

Hellooo bebeklerim ben geldim🃏✋

Sizde toplaşıp bölümü okumak için yerlerinizi aldıysanız hoş geldiniz🤍

Plutonunzombisi

Hatırlatma''Özel olacak dediğin dövme bütün yöneticilerde var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hatırlatma
''Özel olacak dediğin dövme bütün yöneticilerde var.'' Cümlemi duyduğunda başını olumsuz anlamda salladı.
''Senin dövmen özel olacak.''

•••


Dövme yapmasını kabullendiğimi düşünerek kurduğu cümle beni güldürmüştü. Hayatımdaki her şeye o kadar dahil olmuştu ki sanki kendi bedeniyle, ruhuyla ya da hayatıyla ilgili karar veriyormuşçasına davranıyordu.

''Benim vücudumla alakalı kararları ben veririm ve vücudumda nefret ettiğim bir yerin dövmesini istemiyorum.'' Duyduklarından sonra sesli bir nefes alarak yanıma yaklaştı.

''Bundan kaçış olduğunu hiç sanmıyorum Aden. Benimle berabersen ve PR'ye girip çıkıyorsan mecburen bu dövmeyi yaptıracaksın.'' İşittiğim kelimeler Barkın'ın gözlerinin içine bakmamı sağladı.

''Öyle bir mecburiyetim yok.'' Sakin bir şekilde kurduğum cümlenin içinde resmen fırtınalar kopuyordu.

''Sen daha olayı anlamadın değil mi? Sen benimsin ve ben seni yöneticilerden biri ilan ederek bütün tehlikelerden kurtardım. Sen bu dövmeyi yaptırmazsan yüzünü hiç görmemiş bir insan sana zarar verebilir.''

''Diyelim kabul ettim sonra her şeyden kurtulabilecek miyim?'' Soruma karşılık kaşlarını hava kaldırdı.

''Her şeyden kastın?'' Daha doğru cevap verebilmek için sorduğum soruyu anlamaya çalışıyordu.

''Cici annenden, o saçma sapan oyunlardan ve en önemlisi sokağınıza sürekli gelmekten.'' Kafasını kapıdan tarafı çevirerek gülümsediğinde saydıklarımın hiçbirinden kurtulmayacağımı anladım.

''Peki öyleyse gidiyorum.'' Kapıya doğru hareketlendiğimde kolumdan tuttu.

''Aden ikimizde biliyoruz ki bu odadan benim dediğim olmadan çıkamazsın. Zorluk çıkartmak yerine ilk dövmeni benim yapacağım için heyecanlanmalısın.'' Resmen benimle alay ediyordu. Ona minnet etmemi gerçekten bekliyor olabilir miydi?

''Şartları konuşursak dövmemi yaptığın için belki sana minnet ederim ama ilk dövmem olduğunu hiç sanmıyorum.''

''Dövmen mi var?'' Kaşlarını kaldırarak sorduğu soruya şaşırdım. Takılması gereken nokta dövmemin olup olmaması değil, ona şartlarım olduğunu söylemem olmalıydı.

"Dövmen nerede?" Sorduğu soruyla kaşları havalanan kişi olma sırası bendeydi.

"Neden merak ettin?"

"Sana soru sordum dövmen nerede?" Bu olaya bu kadar sinirlenmiş olması tuhaftı.

"Barkın gerçekten ilk dövmemi sen yapmadığın için mi bu kadar gerildin?" Gülerek sorduğum sorudan sonra Barkın çenesini sıkmıştı.

MASKE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin