Lisa: Yani karar verdin mi ?Jennie: Evet bence en mantıklı hediye bu olur.
Lisa: Bencede mantıklı. Eğer birisi bana böyle
bir hediye alsaydı onunla cidden evlenebilirdim.Jennie: ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Lisa: Hey ciddiyim bu çok ince bir düşünce.
Lisa: Jisoo gerçekten çok şanslı.
Lisa: Çünkü senin gibi bir arkadaşa sahip.
Siz: Ben olsam o kadar abartmazdım.
Siz: Çoğu zaman ben onu hak etmediğimi düşünüyorum.
Siz: Çünkü ona hep yalanlar söyledik biliyorsun.
Lisa: Biliyor musun bunun hiçbir önemi
yok sana dün gece zaten bundan çok bahsettim.Lisa: Önemli olan onu düşünmüş olmanız.
Lisa: Hemde uzun bir süredir devam etmeniz.
Lisa: Ve bunca süre sonra oyununuzu ilk anlattığınız
kişi sadece benim düşünebiliyor musun ?Lisa: Ayrıca onun dün yaptığı davranış yüzünden
dün ağlayarak beni aradığında bile ilk düşündüğün
onun doğum günü olmuştu.Lisa: Kendine içini dökmek ve bana her şeyi
anlatmak için bir saat verdikten hemen sonra aklına
yaklaşan doğum günü geldi ve benimle onun
planlamasını yapmaya başladın.Lisa: Ağlama sebebin o olsa bile onu düşündün
ve şu anda okulda hala daha benden onun doğum günü
için hediye tavsiyesi alıyorsun.Siz: Vay canına...
Lisa: Evet cidden vay canına.
-
"Jennie."
Tepemden gelen sesle başımı durgun durgun baktığım telefonumdan kaldırmıştım.
Suratıma karşı tıpkı bir tavşan gibi kocaman gülümseyen Eunwoo ile göz göze geldiğimde hemen cevaplamıştım onu. "Efendim Eunwoo?" o ara hemen hareketlenmiş ve çoğu kişi teneffüse çıktığından şimdilik boş olan yanıma geçmişti.
Ellerini sıranın üzerinde birleştirmiş düşünceli bir şekilde önümüzdeki tahtaya bakıyor ve ayağıyla ritim tutuyordu. Daha önce her ne kadar gülümsese bile şu anda stresli gibi görünüyordu. Ayrıca buraya bir şey istemek için geldiği de oldukça belliydi.
Başını bana doğru çevirip kıçıyla biraz daha bana doğru kaymıştı. Tek kaşımı kaldırıp ona 'Ne oluyor?' bakışları atarken o tekrar sevimli olmaya çalışmıştı.
"Şey, senden bir şey rica etsem?" anlığına arkama bakıp etrafı kolaçan etmiş sonra tekrar ona dönüp başımla onaylamıştım. "Et bakalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp| Taennie
FanfictionJennie ve Taehyung en yakın arkadaşları Jisoo'yu mutlu edebilmek ile yatıp kalkarlar.