34

548 46 15
                                    



Soğuk su tenimin her yerine temas ediyordu, beni olduğum yerde zangır zangır titretiyordu, bedenim bu işkenceden kurtulmak için çırpınıyordu.

Ama acıtsa bile ben küvetin içinden çıkmaya niyetli değildim.

Bu inatçılığı ve isteğin nedenini bile tam bilmiyordum.

Kafamı arkama yaslayıp tekrardan düşüncelere dalmak üzereyken kapı aniden, asla çalınmadan açılmıştı.

Taehyung şaşkındı.

Ağzı beş karış açılmıştı ve benim neden böyle bir durumda olduğumu anlayamıyordu.

"Neden kıyafetlerle küvete girdin!"

Ayaklarımı küvetin kenarlarının üzerine koyarken hâlâ olduğum yerde utanmazca yatmaya devam ediyordum.

Bu kadar rahat olmam onu endişelendirmişti.

"Çık oradan!"

Sesini yükseltmesiyle cümle kurmaktan ilk önce vazgeçmiştim. Ellerimi teslim olur gibi sudan çıkartmıştım. Fakat hemen sonra fikrimi değiştirip konuşmuştum.

"Taehyung, lütfen keyif banyomdan kovma beni."

Şakayla karışık konuşurken bu ortamı elbette asla yumuşatmamıştı.

"Saçmalama."

Kalkmayacağıma artık tamamen inandığı için yanıma gelip beni kollarımın altından tutmuştu. Donan kollarım bir sıcaklığa temas edince gerçekten acının ne olduğunu tatmışlardı.

İster istemez inlerken Taehyung beni hızlıca küvetten çıkartmıştı.

Fakat bu işlemden sonra bir şeyler söylemek yerine bana korku dolu gözlerle bakmaya başlamıştı.

"Sen ne yaptın? Jennie bu suda mı durdun?"

Burnumu çekerken omuzlarım titredi ve kendi kendime kıkırdamaya başladım.

"Senin için çok mu soğuk?"

Dişlerim titremeyle birbirlerine çarpıyordu. Karşımdaki ise beni seyredip daha da hayret ediyordu.

"Soğuktan ölmek mi istiyorsun Jennie? Ne zamandır bu sudasın?"

Suların damla damla aktığı saçlarımı ellerimle karıştırıp düşünmeye çalıştım.

Sahi ne zamandır bu sudaydım ben?

"Bilmem belki... Yarım saat. Yok, yarım saat değil. Hayır, evet yarım saattir eminim."

Yerinde bir saniye bile beklemedi ve beni elimden tuttuğu gibi banyodan çıkarttı. Beni oradan uzaklaştırır uzaklaştırmaz da bir havluyu adeta üzerime fırlattı.

Göğsüme sertçe çarpan havlu asabımı bozarken o bir daha oraya girmemem için banyonun kapısını kilitleyip cebine attı ve aşağı kata doğru bana tek bir kelime etmeden ilerledi.

Havluyu vücuduma sürmek sadece canımı yaktığından hızlı adımlarla onu takip etmeye başlamıştım.

Yürürken üzerimden yapış yapış sesler geliyordu ve etrafa saçtığım damlalar ile parkelerde iz ve ıslaklık bırakıyordum. Fakat yine de havlu ile kurulanmayı bir seçenek olarak görmemiştim.

Salona indiğimde Taehyung'un perdeyi araladığını ve pencereden dışarıyı seyrettiğini görmüştüm.

Salonda benim de varlığımı hissettiği anda göz kapakları aralanmıştı ve yine bana dönmüştü.

Kalp| TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin