Тог! Тог!
Чанга тогших дуунд бие арзасхийх шиг болж би удаанаар эргэж харахдаа Вегасыг хаалган тушаа зогсож буйг харлаа.
"Би чамайг өөрийгөө жорлонд живүүлэх гэж байна л гэж бодлоо" Тэр тайвнаар хэлэх ч олиггүй царайнд нь зальжин төрх тодорно. Би хэн нэгнийг онцгойлон үзэн яддаг төрлийн хүн биш, бас Вегасын тухай тийм ч ихийг мэдэхгүй гэдгээ мэднэ. Гэхдээ хараал ид, би одоо түүнийг бүхий л зүрх сэтгэлээрээ үзэн ядаж байна.
"Чи энд юу хийж байгаа юм?" Би өөрийн эрхгүй түүнээс зайлсхийн угаалгын өрөөний хана руу ухарж байхдаа ийн лавлалаа. Одоогийн нөхцөл байдал аюултай байгаа учир өөрийгөө хамгаалах нь зүйн хэрэг.
"Би чамайг үнэхээр амиа хорлох гэж оролдсон эсэхийг чинь шалгамаар байна. Гэхдээ нэг зүйл хэлэхэд чи сүнс болчихсон байлаа ч би чамайг энд үлдээнэ" Харц буруулан гүнзгий амьсгал авах зуур тэр энэ тухай ярьсаар.
Чөтгөр ав, бие минь эдгэмэгц би энэ зулбасгыг ална даа!
"Хөөе, чи юу хийгээд байгаа юм?" Вегас хувцсаа тайлан шал руу шидэхэд харц минь хоосрох шиг л болов.
"Өө, би зүгээр л шүршүүрт орох гэж байна" Тэр над руу чиглэн ирэхдээ юу ч болоогүй мэт хариулахыг нь яана.
"Мм, би одоо шүршүүрт орж байна шүү дээ. Чи намайг дуустал жаахан хүлээчихэж болохгүй юу?" Би юу ч бодолгүй дургүйцэн дуугаа өндөргөсөн ч..хараал ид, тэр юу төлөвлөөд байгаа юм бол?
"Тэгвэл чи яагаад зүгээр л шүршүүртээ анхаарлаа хандуулж болохгүй гэж?" Тэр намайг тэврэн угаалгын өрөөний хана руу шахах нь тэр.
"Муу хөгийн новш! Надад битгий хүр, намайг явуул!"
Миний бие үнэхээр их өвдөж байна. Надад түүнийг эсэргүүцэх ямар ч хүч алга.
"Бие чинь тааруу байгаа юм уу? Би халуурч байгаа эсэхийг чинь шалгаад өгье" Вегас ийн өгүүлээд намайг буланд шахаж сул гарыг минь ханатай хавсрахад би сэрэмж алдсанаа ойлголоо. "Надаар шалгуул!" Тэр догдолсон янзтай сонсдоно. Вегас намайг хана налуулж хөлийг минь өргөн ташаан дээрээ байрлууллаа. Тэр гарыг минь суллаад бэлгэвч задлан цаасыг нь шалан дээр унагахад би гэнэт түүний эрхтэн сануулгагүйгээр дотор минь нэвтрэхийг мэдрэв.
"Ахх..хараал ид,үнэхээр их өвдөж байна. Чи намайг өвтгөөд байна, чөтгөр ав" Би түүнийг эсэргүүцэхийг хичээвч ийм биетэй байж ялна гэдэг бүтэшгүй. Энэ тэвчишгүй өвдөлтөөс болж юу юугүй газар уначихмаар байвч Вегас гуянаас минь чанга атгана. Бие минь ахин нэг удаа урагдах шиг, өөрийгөө хүндлэх сэтгэл хүртэл хэдэн хэсэг бутарлаа.
YOU ARE READING
[ SIDE STORY ] completed
RandomAll credits goes to DAEMI, the original writers of the novel.