Dua minggu kemudian,Fang mempersembahkan Magiknight yang diminta Reina bersama dua lagi Magiknight untuk Rayden dan Mina.
Reina: *whistle* Boleh tahan.
Fang: Kan?
Fang: Macam mana? Saya dah pastikan kuasa Magiknight ni melebihi Magiknight yang dihasilkan untuk skuad lain. Dan memandangkan korang semua orang penting,saya tumpukan pada keselamatan dan keseimbangan supaya korang bertiga boleh kawal dengan mudah.Rayden: Aku tak mintak pun Magiknight untuk aku dan Mina. Tapi memandangkan kau dah buat,kami takde pilihan selain terima.
Fang: Haha! Kau terima jelah, bukannya ada masalah pun. Aku buat tiga model yang sama untuk korang, warna je berbeza.
Reina punya warna ungu gelap, Rayden warna silver dan Mina warna hijau.
Fang: Damantia. Nama Magiknight bertiga ni. Damantia.
Mina: Jadi.....apa kamu nak buat sekarang?
Fang: Tunggu Wendy dan Wendell graduasi dari sekolah dan pergi ke tempat kami sendiri. Ianya benteng Agali kan?
Rayden: Ya,cuma kami ambik masa untuk baiki tempat tu memandangkan dah lama tak digunakan.
Fang: Bila siap nanti panggil aku ya.
Fang meninggalkan mereka dan terbang ke arah hutan. Di sana, Gear, Gordon,Yuyu,Shinobu dan Ace sedang menunggunya.
Fang: Pelan aku dah setengah berjaya. Tak lama lagi kami akan dapat tempat kami sendiri.
Yuyu: Lama betul. Kalau macam tu, tugas kita akan jadi mudah. Dah semua orang ada base mereka sendiri.
Ace: Cakap pasal base,aku ada dengar berita menarik dari base aku dekat sebelah sana banjaran gunung Kukuna.
Gear: Tentang Laska Empire? Aku pun ada dengar tentang perkara tu.
Fang: Perkara apa?
Ace: Khabarnya raja Laska Empire nak mulakan sesuatu yang...entahlah, penaklukan negara lain.
Shinobu: Kau tahu apa kita akan buat kan?
Fang: *sigh* Jadi Magiknight yang dibawa lari tu diberikan kepada Laska Empire dan mereka gunakannya untuk naik taraf Magiknight mereka.
Gordon: Manusia memang macam tu. Tamakkan kuasa!
Fang: Bukan semua manusia macam tu. Ada beberapa orang yang aku kenal bukan jenis yang tamakkan kuasa.
Gear: Lepas ni,bila dah base kau,kita boleh mula kerja kita.
Fang: Aku akan cuba yang terbaik. Jangan bimbang.
SKIP TIME
Beberapa tahun dah berlalu,Wendy dan Wendell sekarang berumur 20 tahun dan mereka dah graduate dari sekolah. Bermakna....
YOU ARE READING
FANG: SHADOW KNIGHTMARE
FanfictionFang tak sengaja buat kesilapan semasa menyelamatkan power sfera dan mati. Dia dihantar ke dunia lain di mana teknologi menghasilkan robot lebih maju dari dunia asalnya. Fang: Biar betul?!? Aku pun kena?! Author: Haah. Giliran kau. Idea dari: Knight...