CHAPTER#37

34 5 1
                                    

Kirean: Haaaa!!

Kirean hayun pedangnya menghancurkan Shadow Brigade. Tanpa dia sedar,Yuyu berada jauh dari dia dalam War Valkyrie, memerhatikan dia.

Yuyu: Kalau kita berjaya tangkap dia, kita boleh hentikan semua ni kan?

Shinobu sibuk menyediakan kunai dan shuriken untuk digunakan. Yang pasti,jumlahnya kali ni agak banyak.

Yuyu: Anata no majikkunaito wa dōdesu ka? (Macam mana dengan Magiknight kau?)

Shinobu: Sore wa nagaiai junbi ga dekite imashita. Kōdō suru toki o machimashou. (Dah lama sedia. Tunggu masa je nak bertindak.)

Kirean terus menghapuskan semua Shadow Brigade sampai habis. Sebaik saja semuanya habis dimusnahkan, Yuyu melompat keluar dari persembunyian dan terbang ke arah Kirean.

Yuyu: Rasakan!

Yuyu merempuh Kirean dan jatuhkan dia dari ketinggian 3,000 kaki.

Kirean: Arghk!

Tangan belakang Magiknight Kirean musnah. Kakinya retak dan perisainya turut dimusnahkan.

Kirean: Tak guna...tak guna...aku takkan biarkan kau memalukan aku!!

Kirean bangun dengan terhuyung-hayang. Dia memandang Yuyu penuh marah. Dia baling perisai yang rosak pada Yuyu dan dia tepis. Kirean berlari ke arahnya dan merempuh dia. Tetapi.....

Yuyu: Itu saja yang kau ada?

Kirean tergamam. War Valkyrie genggam tangannya dan baling ke tepi. Xaria tiba tepat pada masa dan menangkap Kirean.

Xaria: Kirean!

Kirean: Kanda!

Xaria: Apa dah jadi?!

Kirean: Bagaimana dengan kapal kita?!?

Xaria: Kesatria Magiknight kita dah uruskan. Bagaimana dengan musuh kita?

Kirean: Tak. Adinda tak dapat halang dia.

Xaria memandang Yuyu tajam. Tiba-tiba ada Magiknight muncul di sebelah War Valkyrie.

 Tiba-tiba ada Magiknight muncul di sebelah War Valkyrie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Shogun

Shinobu: Lama ke tunggu?

Yuyu: Tak.

Kirean: Dia seorang pun dah cukup hebat! Sekarang ada dua!

Xaria: Kirean,bila kanda bagi isyarat, lari ke arah kapal kita.

Kirean: Huh?

Xaria berdiri di hadapan Kirean untuk pertahankan dia. Dia keluarkan pedang berkembar dan halakan ke arah Yuyu dan Shinobu.

FANG: SHADOW KNIGHTMAREWhere stories live. Discover now