CHAPTER#44

22 5 0
                                    

Fang berada di bilik mesyuarat bersama Mina,Olwen dan L.Corry.

Fang: Boleh terangkan tentang raksasa yang datang ke sini?

Olwen: Ada surat mengatakan ada sebilangan besar raksasa besi menuju ke sini. Kami rasa sasaran mereka adalah kamu.

Mina: Fang,kamu tahu siapa yang hantar raksasa tu ke sini?

Fang: Tak pasti. "Cuma ada seorang saja yang buat macam ni."

L.Corry: Saya dah minta beberapa orang saya untuk perhatikan keadaan dari jauh. Berdasarkan laporan, jumlah mereka lebih kurang 400.

Fang: "Tak tahu banyak ke sikit tu." Apa rancangan kita sekarang?

Mina: Sekarang,kita bersedia untuk sebarang serangan yang mungkin terjadi. Boleh panggil semula kesatria Order of Shadow Night kembali?

Fang: Kalau ikutkan saya nak sambung lagi beberapa hari tapi keadaan memaksa. Saya akan panggil mereka balik.

Fang menghilang ke dalam bayang dan meninggalkan mesyuarat.

SKIP TIME

Zackel: Akhirnya!! Selamat tinggal hutan!!

Corlin: Kau ni,macam dah bertahun tinggal dalam hutan.

Glen: Apapun,aku lega kita dah boleh rehat.

Fang: Siapa kata?

Zackel: *anime fall*

Semua ahli Order of Shadow Night berkumpul di istana menghadap Mina a.k.a permaisuri Rindaria.

Mina: Semua,beta perlukan bantuan kamu. Ada sekumpulan raksasa besi menuju ke Rindaria dan sasaran mereka.....

Fang: Saya.

John: "Woah,jangan biadap sangat..."

Mina: Berdasarkan laporan dari Silver Owl,mereka akan ambil masa dua hari lagi untuk tiba. Beta nak semua raksasa besi dihentikan.

Glen: Baiklah tuanku! Kami akan jalankan tugas kami sebaik mungkin!!

Selepas itu,Order of Shadow Night bertungkus lumus menyediakan Magiknight mereka untuk bertempur. Fang hubungi Ace dan suruh dia dan yang lain bersedia.

Manakala L.Corry bersedia dengan Order of Green Blade bersama Damian dan Order of Silver Owl akan backup Fang dan yang lain.

Keesokannya,mereka bergerak pantas ke tempat raksasa besi berada. Mereka nak hapuskan semuanya sebelum ada yang terlepas masuk Rindaria.

Fang terbang bersama Stratos dan Barbatos. Glen,Zackel dan Corlin mengetuai kumpulan mereka masing-masing. Order of Green Blade dan Order of Silver Owl di kiri dan kanan mereka bersedia dengan senjata.

Fang: Baik semua! Kita akan hapuskan semua raksasa besi tu dan jangan tinggalkan walau satu pun!

Zackel: Haih,boss kita ni memang tak reti penat ke apa?

Glen: Sabar jelah...

Mereka berhenti di kawasan hutan dan berpecah. Order of Shadow Night akan serang mereka dari depan manakala Order of Green Blade akan serang dari tepi dan Order of Silver Owl akan datang dari belakang.

Fang duduk atas pokok,memerhati raksasa apa yang mereka bakal hadapi.

Fang: "Seriuslah semua tu gajah besi. Saiz mereka hampir sama dengan dinosaur besi tu."

Wendy: Wendell,kau rasa latihan kita berbaloi ke?

Wendell: Tak pasti. Hanya ada satu cara je untuk tahu.

Mereka menunggu isyarat Fang untuk memulakan strategi tetapi....

BOOM!!

Ada serangan dari jauh mengena tempat Order of Green Blade berada. Kelihatan serangan itu disebabkan oleh meriam.

FANG: SHADOW KNIGHTMAREWhere stories live. Discover now