22.rész

755 35 79
                                    

-Jó napot! Miben tudok segíteni?-teszi le a kezében lévő dossziét, majd kíváncsi szemekkel mered Jungkookra.

-Jimin-mutat a mellette álló fiúra-Nem érzi jól magát és az utóbbi napokban minden reggel hányt. Nem tudná kivizsgálni egy orvos, hogy mi lehet a baja, kérem?

-Hát...Most nincs olyan nagy forgalom, ezért épp akad hely magának-bólint Jimin felé mosolyogva-A harmadik emelet, harmincötös szobában fogja várni őt az orvos. Nyomtam is a csengőt, mehetnek. Jobbulást!-dönti előre fejét meghajlás gyanánt, majd a dossziét újra kezébe véve folytatja előbbi tevékenységét.

-Gyere, Chim! Köszönjük szépen!-hajol meg Jungkook, ezután a hátát megragadva vezeti a liftig. Éppen most nyílik ki az ajtó, ezért bemennek az éppen kijövő két hölgy helyére. Jimin megnyomja a hármas számot és tördeli tovább duci ujjait, melyeket Jungkook a végtelenségig puszilgatna. Mikor a lift megáll és elérnek a megadott szobához testét még jobban átjárja az idegesség, ezért remegő kézzel nyúl a kilincshez és forgatja el azt.

-J-jó napot!-üdvözli a körülbelül harmincas éveiben járó nőt, aki száját felfelé gördítve hajol meg az érkezettek előtt.

-Üdvözlöm! Mi a panasza? Jimin, igaz?-mutat ezalatt az ágyra, hogy foglaljon rajt helyet. A nő észreveszi a fiú idegességét, ezért karjára simítva mosolyog rá.-Ne izgulj, semmi baj nem lesz! Oké?

-Igen-kúszik Jimin arcára is egy mosoly.-Már vagy két hete, vagy nem is emlékszem mióta reggelenként rosszul vagyok. Hányok, kutyorog a hasam és egyre jobban érzékenyebb vagyok a szagokra. A barátom azt mondta, hogy lehet egy allergia.

-Meglehet, de azért csinálnék egy ultrahangot, hátha valami a gyomrodban van. Dőlj hátra egy kicsit. Így, igen! Most ne ijedj meg, rendben? Egy hideg zselét fogok a hasadra kenni-magyarázza a nő, viszont Jimin már egyáltalán nem rá figyel, mihelyt találkozott a fehérre festett padon ülő Jungkookal a tekintete. Mikor a nő felkeni Jimin hasára a zselét megugrik egy kicsit, mire Jungkook enyhén elmosolyodik reakcióján. A kis szerkezetet enyhén rányomja Jimin hasára, majd szemüvegét feltéve helyére nézi komoly arckifejezéssel a monitort.-Jimin...Tudatában vagy annak, hogy hermafrodita vagy?-kérdezi kedvesen a nő.-Voltál már régen orvosnál?

-Micsoda?-sápad el Jimin az ismeretlen szó hallatán. Jungkook is egyből kétségbeesik, mire az orvos halkan felkuncog. 

-Hermafrodita. Jimin, ez egy úgymond veled született rendellenesség. Azaz, minkét nemnek a nemi jellege és a nemi szerve megtalálható benned. Látszik, hogy a vállad nem olyan széles, mint a férfiaké, a csípőd és a derekadnak homokóra alakja van, mely inkább a lányoknál fordul elő. A csípőd sokkal dúsabb és formásabb, mint a nem hermafrodita férfiaké. Az ultrahangon azt vizsgáltam, hogy meg-e van az összes női nem szerved. Ne izgulj, igen, megvannak. Gyorsan csinálunk egy röntgenvizsgálatot, utána még egyszer megnézek valamit-áll fel a nő, majd a szemben lévő szobába vezeti. 

-M-minden rendben?-kérdezi Jimin félve a felvétel után. 

-Minden a legnagyobb rendben! Gyere, menjünk vissza-karolja át a fiút, majd a röntgenfelvétellel kezében cammognak vissza Jungkookhoz.-Feküdj ide vissza! Igen, ügyes vagy!-dicséri meg a nő, hogy oldja Jimin feszültségét, azután keni fel másodszorra a hideg zselét Jimin hasára, majd a szerkezetet újra rányomva pocakjára kezdi el mozgatni rajt. Jungkook is odanéz a monitorra, s megkérdezi az immáron már fülig érő mosolyú hölgyet.

-Doktornő! Mi az a kis pötty ott?-bök rá mutatóujjával az említett dologra ijedt arccal.

-Uram, Jimin!-néz felváltva közöttük.-Jimin, te terhes vagy!-sikkant fel a nő nagyobb lelkesedéssel, mint a két férfi. Jungkook elsápad, majd a pulóverét mérgesen felkapva a padról hagyja egy a helyiséget az ajtót tiszta erejéből bevágva maga után. 

Elrablómba szeretve 18+ /B E F E J E Z E T TWhere stories live. Discover now