Jimin a szombati napot egy nagy adag hányással, és rosszulléttel kezdi meg. A vécé ülőkéjére könyököl és úgy fújtat nagyokat, amíg egyik ujjával a mellette térdelő Jungkook fekete tincseit birizgálja.
-Nem fog több jönni?-kérdezi óvatosan Jimintől.
-Nem, már jobban vagyok egy kicsit!-áll fel, majd hagyja el Jungkook elé vágva a vécét és nyúl a szájvízért, hogy ki tudja mosni a szájából a keserű ízt.
-Öltözz át, addig én lemegyek a konyhába. Oké, bébi?
-Aham!-bólint Jimin, majd elindul a hálószobában lévő hatalmas szekrényhez. Mivel az idő ma eléggé szeles, felhős, máskülönben délutánra, kora, este felé egy viszonylag nagy vihart jósolnak a meteorológusok, ezért Jimin egy szürke melegítőnadrágot, egy fekete pólót és egy szintén fekete, belebújós pulcsit húz magára. Jungkook ruháinak oldaláról is kivesz egy csokibarna pulcsit, melyet még ő vett neki az éttermi munkájából szerzett kis fizetésből. Magához ölelve a barna textildarabot megy le a konyhába, hol orrát ízletesebbnél ízletesebb szagok csapják meg. Benéz a pulthoz, ahol Jungkook áll összeráncolt homlokkal. Éppen palacsintát süt maguknak. Jimin észrevétlenül készít egy fotót a férfiről, majd, mintha mi sem történt volna, belép a helyiségbe és leül a három szék közül a Jungkookhoz legközelebbire.
-Bébi? Azt nekem hoztad?-pillant a pulcsira, melyet Jimin mosolyogva nyújt át neki.
-Még neked vettem ezt. Amikor visszajöttem ide elrejtettem a szekrény legaljába. Tudom, hogy te a feketét szereted, de itthon lehetsz egy kicsit színesebben is!-magyarázza neki, miközben Jungkook magára veszi a pulcsit, mely megakadályozza, hogy lefagyjon.
-Jimin. Utána olvastam és arra jutottam, hogy ha reggelente mindig eszel valamit, nem kell sokat, viszont ha eszel, akkor a rosszullétek ritkábban fognak jelentkezni. Napközben is egyél meg pár kekszet vagy akár pár szem aszalt gyümölcsöt.
-Köszönöm, Jungkook az információt! Az evéssel nem lesz nálam gond!-húzza elé a jól megpakolt tányérát, amit Jungkook tett oda pár másodperccel ezelőtt.-Nagyon finom lett, köszi, Kookie!-puszil a levegőbe párja felé.
A sikeresen befejezett reggeli után Jimin nekilát a háznak szépítésére, melybe Jungkookot is befogja. Elsőként a földszintet takarítják ki. Jimin a konyhát söpri, majd mossa fel és mialatt szárad a kő elmossa a koszos edényeket, letöröli a konyhapultot, azután az asztalt, majd végül megpucolja a kissé koszos ablaküveget. A másik személy a házban pedig a nappalit pofozza ki. Eltünteti a szanaszét dobált ruháit, lapjait, könyveit, melyeket dolgozáshoz használt. Megtisztítja a dohányszóasztalt és végül kiporszívózza a szőnyeget a tévé letörlését követően.
Miután Jimin tökéletesnek találja a földszintet a mosdók, a két vendégszoba, a gardrób és a kertre nyíló teraszt követően észreveszi, hogy Jungkookot mennyire kimerítette ez a sok házimunka, melyhez nincs hozzászokva, ezért felajánlja, hogy, ha segít az emeleten lévő három szobát, a fürdőt és az erkélyt még kitakarítani, utána nagy kényeztetést fog kapni. Jungkook erre kitépve Jimin kezéből a porszívót szalad fel az emeletre és áll neki közös szobájuk porszívózásának. Jimin is belép a szobába és megtörli az üvegeket, ezt követően Jungkook dolgozóasztalán rak rendet. Más dolguk nincs egyik szobában sem.
-VÉGRE!-fekszik el az ágyon fáradtan.-Nem is tudtam, hogy a takarítás ilyen fárasztó! Minden tiszteletem a takarítónőimnek a munkahelyen! De komolyan! Fizetésemelést fogok nekik adni!-kulcsolja össze saját ujjait és fekszik tovább mozdulatlanul az ágyon. Jimin Jungkook elmélkedése alatt felmászik mellé az ágyba és a mellkasára fekszik. A füle mögötti részt kezdi el nyelvével ostromolni, míg keze végig siklik Kook karcsú derekát leérve ágyékához, melyre rá is simít.
-Jungkookie~!-suttogja két csók között.-Megígértem valamit a munkádért-markolja meg nadrágon keresztül a már éledező farkat. A Jimin alatt fekvőből egy szaggatott sóhaj szabadul ki, mire a másik belemosolyog a csókba. Lejjebb csúszik, majd egy erőteljes mozdulattal lerántja Jungkookról a melegítőnadrágot és az alsót együttvéve. Jungkook méretét látva nyelve akaratlanul is, de végig szántja alsó ajkát.
-Ha még egy ilyet csinálsz idő előtt fogok a képedbe élvezni, bébi!-Jimin nem foglalkozva a perverz megjegyzéssel nyal végig a dákón golyóitól kezdve egészen az előváladéktól nedves makkjáig. Megállva a tetején dús ajkai köze veszi Jungkook makkját és gondosan leszopogatja róla a nedvet.-Olyan jó a szád, Chimie!-vezeti ujjait a selymes hajba, melyeket az élvezet hatására meg is tép, viszont ezt Jimin meg sem érzi. El van foglalva szerelme kielégítésével. Mikor már úgy érzi, hogy Jungkook eléggé a végét járja, abbahagyja makkjának izgatását és tövig bekapja. Fejét ütemesen mozgatja fel-le minden harmadik nyelésnél leengedve torkán a szervet. Kezével közben hasonló ritmusban masszírozza Jungkook golyóit. Jeongguk is besegít a fiúnak a csípőjének fellökésével, hogy minél hamarabb átélje az orgazmusát. Jimin, ha lehet még jobban lejjebb engedi Jungkook nagy farkát a torkán, mialatt nyel egy hatalmasat. A férfi öntudatlanul morog, sóhajtozik és már Jimin szájába engedné spermáját, ha csengő hangos zaja nem szakítaná félbe őt.
Nem tudok kérdést feltenni! Help xD
YOU ARE READING
Elrablómba szeretve 18+ /B E F E J E Z E T T
FanfictionJimin egy 16 éves fiú, ki egy késő este munkájából igyekszik haza fáradtan, mikor egy magas, feketébe öltözött idegen elrabolja és embertelenül bánik vele, viszont minden megváltozik, miután Jiminnek sikerül a szívébe férkőznie. Ha érdekel a történe...