A következő napon, December huszonnegyedikén, dél tájt Jimin nagyban olvassa, összeráncolt homlokkal, lisztes karokkal a diótortának a receptjét. Jungkook ekkortájt a nappaliban még fekvő helyzetben lévő fenyőfának a tartóelemét szereli össze kisebb-nagyobb sikerekkel.
Az asztalon és a hűtőben már sorakoznak a finomabbnál finomabb ételek, köztük Bulgogi, mely ezen a napon szinte az összes karácsonyt megünneplő koreai családban megtalálható. A Bulgogi ugyanis egy hagyományos ünnepi étel, mely édesburgonyás tésztából, Kimchiből és egyéb párolt zöldségekből tevődik össze.
Az erkélyen éppen kihűlőben van két sütemény. Rizses, datolyás gombócok és vörösbabkrémes, édes palacsinták. Az utóbbi nagy sikernek örvend Jungkooknál. Talán még jobban is szereti ezt a nyalánkságot, mint a hideg banános tejet, mely mindig megtalálható a hűtőszekrényben.
A fiú már reggel, hajnali öt óta a konyhában tevékenykedik és mindez alatt még Jungkooknak is tudott reggelit készíteni, melyet végül közösen fogyasztottak el.
-Jungkook! Most teszem be a sütőbe, szólj, hogy egykor vegyem ki, ha elfelejteném!
-Jó!-szól vissza Jungkook ingerülten, ugyanis a fenyőfának az egyik, tüskés levele megbökte az ujját. Jimin szemet forgatva a gyerekes viselkedésen önti ki a tortasütőbe a homokszínű színű, ragacsos masszát és egy perc múlva már rakja is be a sütőbe.
Talán még nem is említettem, de Jungkook áthívta magához a közeli ismerőseiket. Jimin kérésére Jungkook Ji-hut is megengedte, hogy eljöhessen az estére. Namjoon, kit már beavatott Jimin ajándékába, Ji-hu, Taehyung, kinek Jimin a legjobban örül, és a két szerelmespár, Yoonig és Hoseok, Jin és Amy van meghívva erre a napra. Délután hat órára beszélték meg az összejövetelt, hogy nyolc órára, mikor mennek majd valahova kellően sötét legyen.
-Bébi! Kész a karácsonyfa! Úgy áll, mint a far-
-Ne is folytasd, Jungkook!-nevet Jimin a konyhából kisietve.-Akkor hozom a fadíszeket és gyorsan feldíszítjük, jó?-rövid, egyszavas kérdésére a végén csak egy halvány fej előrehajtás a válasz. A barna hajú felszalad a lépcsőfokokon és az alsó szekrényfiókból kirámolja a kis dobozokba csomagolt díszeket és lefelé, kapaszkodva megy vissza a nappaliba párjának kezébe nyomva a dekorációkat. Jungkook leteszi a szoba közepén álló üvegasztalra a dobozokat és egy piros, arany csillámos gömböt kiemel, majd óvatosan Jimin kezébe adja, ki a fa aljára akasztja fel.
Így megy ez addig, míg a fa piros, sárga, zöld, kék és még sok színben pompázik, amit még a rajta körültekert izzók is csodálatosabbá tesznek. A legvégére marad a fenyő legtetejéről az aranyszínű csillag.
-Ha felemellek felteszed?-kérdezi hátulról hasát simogatva.
-Még szép!-ad puszit orcájára. A férfi a fiúnak derekára csúsztatja nagy kezét és tíz, húsz centiméterre elemeli a szőnyegtől. Jimin hamar ráhúzza a végére a csillagot, majd Jungkook vállát megpaskolva jelez neki, hogy tegye vissza a földre.-Na, szupi! Már csak a torta van és az ajándékok. Ide pakoljuk őket. Oh, jut eszembe! Ma mégsem tudunk menni az ultrahang vizsgálatra, mivel a doktornőnek éppen a kisbabáját kell a nagyijához vinnie. Majd az ünnepek után megtudjuk-tér el az igazságtól Jimin kipirult arccal.-Hozom az ajándékokat-hagyja el a helyiséget és a konyhába megy, ahova különös okból kifolyólag az ajándékokat vitte. Mikorra visszaér Jungkookhoz látja, hogy a fa alatt tömérdek ajándék várakozik a kibontásra. Ő is lepakolja a többi mellé a sajátjait, majd a fekete hajú mellé telepszik le a kanapéra, ki ez idő alatt bekapcsolta a televíziót.
YOU ARE READING
Elrablómba szeretve 18+ /B E F E J E Z E T T
FanfictionJimin egy 16 éves fiú, ki egy késő este munkájából igyekszik haza fáradtan, mikor egy magas, feketébe öltözött idegen elrabolja és embertelenül bánik vele, viszont minden megváltozik, miután Jiminnek sikerül a szívébe férkőznie. Ha érdekel a történe...