49.rész

419 23 27
                                    

-Vedd fel! Jimin!-mászkál Namjoon össze-vissza idegében és félelmében együttesen. Jimin a hüvelykujját sebesen rányomva a zölden villogó gombra, húzza felfelé, hogy fogadni tudja a hívást. Amint megjelenik a képernyőn Taenek a profilképe rányom a kis hangszóróra, hogy a körülötte lévők is tudják hallgatni a beszélgetést.

-Halló? TaeTae? Miért nem vagy még itt?

-Chim! Ji-huval vagyok!-a kijelentést követően Namjoon arca elsápad, a vér szinte elhagyja testét. Szájában keserű íz jeleneik meg, ujjait görcsösen tördelni kezdi és távolabb is megy pár lépést döbbenetében. Ji-huval van? Miért? Egész végig csak hülyítette a férfit? Ezek szerint Namjoon Tae iránt érzett vonzalma csupán egyoldalú?

-Mi? Tessék? Miért vagy vele?

-Éppen az ajtómat nyitottam ki, hogy elinduljak hozzátok, vagyis Namjoonhoz, de az ajtóm előtt állt. Nagyon megijesztett! Elmesélte nekem azt, hogy összevesztetek pár napja és szeretné veled megbeszélni ezt az egészet. Nem mertelek felhívni meg ilyesmi. Folyamatosan pofázik. Az előbb, amikor hívtál gyorsan kinyomtam és kiküldtem a ház elé, hogy ott várjon meg. Bocsánat, hogy nem hívtalak fel, picúr!

-Semmi baj! De gyere mihamarabb! Éjfél előtt, ha nem érsz ide szétrúgom a seggedet! Ji-hut pedig rázd le valahogy. Nagyon fontos, hogy éjfél előtt ideérj!

-Jól van, meglesz, nyugi! Egyébként meg mi a bajod? Túl sok Hamupipőkét néztél mostanában?

-Hülye!-szakítja meg a vonalat és kapcsolja ki a telefont.-Mint hallottátok, jönni fog!

-Jaj, hála istennek!-fújja ki a levegőt Namjoon megkönnyebbülten.



Fél óra elteltével valaki-ki minden bizonnyal Tae-, háromszor nyomja meg a csengőt. Namjoon helyett Hoseok siet Taet beengedni a lakásba. Yoongi immáron felállt a kanapéról, Jin és Amy, mint Jimin és Jungkook kézen fogva várják az újonnan érkezőt. Namjoon, pedig a konyhapult előtt állva, kezében egy kis dobozzal áll, melyben egy gyönyörű ezüstlánc, melynek a végén egy tigris jel díszeleg. Lassan beszívja, majd szintúgy lassan ki is fújja a tüdejében felgyülemlett levegőt.

-Sziasztok!-hajol meg Taehyung a társaság előtt semmit sem sejtve.-Miért vagytok ilyen fapofák? Ji-hu nincs itt! Nyugodjatok meg!-nevet fel egyedül Tae a helyiségben, de el is hallgat, mivel valaki egy lassú számot kapcsol be. Ez a valaki nem más, mint Yoongi. Namjoonhoz hajol, mielőtt visszamenne Hoseok mellé, s a fülébe suttogja;

-Sok sikert, haver! Ha nem szerzed meg ma Taet egy pöcs vagy!-paskolja meg végezetül a hátát a férfinek, ki még egyszer egy nagy sóhajt elhallatva emeli rá szemeit Taehyungra. Taehyung zavartan elmosolyodik a testébe vésődő tekintetre.

-Tae!-szólal fel Namjoon és a dobozzal a kezében előrébb lép, egészen Tae elé.-Tudom, hogy még csak ebben a hónapban akadt veled szerencsém megismerkedni. Ezt is Jungkooknak és Jiminnek köszönhetem!-pillant gyorsan a házaspárra, majd vissza is vezeti szemeit az előtte állóra.-Már azon az estén is nagyon szimpatikus voltál és egyszerűen nem tudtam levenni a szememet rólad. Jungkookot is megkérdeztem, hogy meleg vagy-e, vagy egyáltalán érdekelnek-e a férfiak, mivel te is annyira szokatlanul bámultál rám. Mikor azt a választ kaptam meg, amire az eleje óta vártam eldöntöttem, hogy még ebben az évben magam mellett akarlak tudni. A szex is isteni veled, de ebbe nem megyek be ezúttal sem-nevet fel.-Amit ebből az egészből ki akarok hozni az az, hogy; Kim Taehyung, megtisztelnél azzal, hogy a barátod lehetek?-nyitja ki a dobozt, melyben a karkötő lapul, de ezt, mintha Tae észre sem venné, kidülledt szemekkel figyeli Namjoont, ajkait enyhén elválasztva egymástól.-Szóval?

-Öhm! I-igen! Nekem is nagyon tetszel! Már az első pillanattól! Leszek a barátod!-mosolyodik el Taehyung, amitől Nam felbátorodva, Taenek a tarkóját megragadva húzza az ajkaira a barna hajú fiút.

-Köszönöm!-kuncog Namjoon és ráhelyezi párjának kezére a karkötőt. Tae kipirultan mosolyog és az órára pillant. Két perc múlva éjfél. Namjoon épp időben volt!

-Gratulálunk az újdonsült párnak!-füttyent egyet Amy.-Na, de! Mindenki vonszolja magát egy körbe és várjuk meg az éjfélt! Halljátok? Valakik már elkezdték fellőni a tűzijátékokat!



-ÖT! NÉGY! HÁROM! KETTŐ! EGY! BOLDOG ÚJÉVET!-kiáltja a csapat boldogan, párjukat megcsókolva. 


Bocsánat! Ez egy elég gagyi rész lett, de időugrást tervezek, viszont, ha ezt a részt nem írom meg, akkor olyan furcsa lett volna. 


Még úgy tervezem, hogy két vagy három rész lesz a könyvből, utána pedig lezárom ezt a történetet. 😊💜

Elrablómba szeretve 18+ /B E F E J E Z E T TWhere stories live. Discover now