-Jiminienek faszhiánya van?-kérdezi Jungkook, miután kinyitja autójának csomagtartóját, majd az üléseket előre tolja.
-Igen!
-Hmm...És mi van, ha...
-Kookie! Kérlek, elégíts ki! Ha meg nem, akkor esküszöm, hogy megkérem Ji-hut!-fekszik el a csomagtartóban.
-EZ KURVÁRA NE JUSSON AZ ESZEDBE!-szól vissza ingerülten, majd kezdi el magát megszabadítani kabátjától és fekete nadrágjától egyaránt. Jimin is hasonlóan tesz. Már nagyon régóta vár arra, hogy Jungkookot újra magában érezhesse.
-Csak vicceltem, de tényleg!-ül fel csak azért, hogy csókjával magára ránthassa Jungkookot. Immáron pucéran tapizzák, simogatják egymást, mialatt nyelveik vad táncot járnak egymás szájüregében. Jungkook forró nyelvével Jimin nyakát ostromolja vad szívásnyomokkal, hogyha majd hétfőn találkozik Ji-huval lássa is kivel dugott a hétvégén.-Jungkook!-szökik ki ajkai közül egy sóhajtás, mikor barátja enyhén megharapja ütőerét, melyet ezt követően meg is szív. Jimin ezalatt az idő alatt végigsimít Jungkook oldalán, majd benyúl két izmos lába közé és azonnal erősen szorít rá tagjára. A férfi felszisszen a kellemes fájdalomtól, ezáltal sietősen letért Jimin két sötétbarna mellbimbójához, majd köröz ott is nyelvével egy ideig, mielőtt bekapná, majd ráharapna. Jimin keze még mindig erősen szorítja Jungkook farkát, viszont már csigalassúsággal, de elkezdte mozgatni is rajt kezét. Jungkook végül Jimin hasa végig nyalásával elér Jimin ágyékához, így Jimin abbahagyja minden eddigi mozgását, mivel Jungkook a szájába dugja három ujját és azoknak benyálazására összpontosít. Miután elég nedvesnek találja őket fellöki csípőjét, ezért Jungkook a nyáltól sikamlós ujjaiból a mutatót bejáratához illeszti, majd szépen lassan, ügyelve, hogy Jiminnek ne okozzon kellemetlenséget, betolja. A szürke hajú jólesően sóhajt egyet a hosszú ujjra, majd lejjebb kúszik, hogy jobban magába tolja.
-Mehet a második?
-I-igen!-nyögi ki nehezen, mialatt jobb kezével Jungkook farka után kutat. Lassan bekerül a második, majd legvégül a harmadik ujjai is, amire Jimin ezúttal egy fájdalommal teli sóhajtást enged ki magából.
-Gondolj arra, hogy a farkam hamarosan a formás kis popsidban lesz és akkor meg sem érzed ezt a fájdalmat!
-Jöhetsz is!-löki meg csípőjét, mire Jungkook nem szarakodva egyből tövig vágja magát Jiminbe.-Ne...Jungkookie! Kics...Kicsit várj!-piheg gyorsan a szokatlan érzésre. Jungkook szintén, mint délután Jimin feje mellé könyököl és lágyan kezdi egy csókokkal ellepni csillogó ajkait.-Mozoghatsz!
-Pici én! Ne ijedj meg, ha valami nagyot érzel! Csak apuci akar megsimizni!-beszél Jimin pocakjához.
-Olyan hülye vagy!-csapja vállon nevetve Jungkookot.-Inkább tedd hasznossá magad, apuci!-csókolja meg Jungkook nyakát, ki ez alatt vadul kezdi el farkát Jimin vörös rózsái között mozgatni. A fiú is besegít csípője folyamatos emelgetésével, hogy közelebb kerüljenek a beteljesüléshez.
-Annyira szexi vagy, bébi! Oh, igen!-morog szüntelen a fülébe, mialatt már veszélyes gyorsasággal mozog Jiminben. Jimin ezalatt szüntelenül nyög és egyéb hangos hangokat kiengedve magából fogja meg hímvesszőjét és vadul húzogatja a rajta lévő bőrt. Jungkook hirtelen kihúzódik, majd nagy erővel csapódik vissza.
-Jungkook! Ott!-sikít fel Jimin, mikor párja eltalálta a prosztatáját. A férfi ezután csak erre a pontra koncentrál, melytől Jimin másodpercek alatt eléri az orgazmust, amitől egész lényét átjárja a jóleső remegés. Jeongguk kirántva magát Jimin hátsójából nyitja ki a fiúnak száját, majd küldi belé egy férfias morgás kíséretében a ragacsos, fehér színű anyagot.
-Na, milyen voltam?-támaszkodik fel tíz perc fekvést követően, majd kezd el felöltözni.
-CSODÁS!-mosolyog a már felöltözött Jimin fekve.-Nagyon jó volt! Már hiányzott-pirul bele a végébe, majd kipattan az autóból.
-Ennek örülök!-puszilja meg rózsaszín árnyalatú pofiját és kezét megragadva kezdi el visszafelé húzni a vidámparkba. Mindketten kifáradtak, ezért odasétálnak egy vattacukor árushoz és kérnek egy nagy adagot a cukorbombából. Leülnek az egyik szabadon maradt padra kicsit távolabb a tömegtől és kezdenek el falatozni.
-Köszönöm Jungkook ezt az estét! Nagyon jól érzem magam-hajolna egy cuppanós csókra, ha nem szólítanák meg őket.
-Sziasztok! Szia, Jimin!
Meg sem kérdezem, hogy ki az, mivel úgy is tudjátok xD
Nagyon nagy ötletelgetésben vagyok most az egyik szereplővel kapcsolatban. Lehet, hogy lesz majd egy nagy csavar a történetben nem is olyan sokára.
YOU ARE READING
Elrablómba szeretve 18+ /B E F E J E Z E T T
FanfictionJimin egy 16 éves fiú, ki egy késő este munkájából igyekszik haza fáradtan, mikor egy magas, feketébe öltözött idegen elrabolja és embertelenül bánik vele, viszont minden megváltozik, miután Jiminnek sikerül a szívébe férkőznie. Ha érdekel a történe...