Búcsúzás!

419 18 37
                                    

Hellóka! Huh, nem is tudom, hogy miképp is öntsem szavakba mindezt, de megpróbálom! Hehe


Nagyon szerettem írni ezt a könyvet, nem számított, hogy hol voltam. Ha iskolába(akkor jegyzetfüzetbe, mivel a telefon tabu volt), ha valahol ismerősöknél, egyszóval, AKÁRHOL! Nem számított!

Nagyon köszönöm nektek, hogy voteoltatok, kommenteltetek, néha többet, néha kevesebbet. Meg persze, hogy egyáltalán olvastátok. 

Sokszor nem éreztem olyan jónak a történetet és sokszor az is megfordult a fejemben, hogy abba, félbehagyom a regényt. De nem tettem meg. És végül örülök is neki. Ez az első olyan regényem, melyet be is fejeztem és sokkal jobb, megnyugtatóbb érzés úgy befejezni, abbahagyni egy könyvet, hogy nincs félbehagyva. ??? Nem tudok már fogalmazni! Nézzétek el, mindjárt éjfél és csak négy órát aludtam xD.

Nekem is fejlődnöm kell még az írás terén, de úgy vélem, hogy jó úton haladok felé. 


Nektek hogy tetszett a könyv? 

Mi a véleményetek róla?

Kommentben válaszoljátok meg, plz xd!


Oh, és még mielőtt elfelejtem leírni! Holnap minden bizonnyal meg fog jelenni az új könyvem, a Szokatlan Vonzalom címmel ellátott Taekook fanfiction. A tartalmát egyszer leírtam. Ha érdekel más shipper könyv akkor kattints rá erre is!

Micsoda önpromó OMG!


Saranghae, Ramcsika 💜💜💜💜


Hehe, már nem érdekel, ha meglát az egyik volt tanárom xD

Elrablómba szeretve 18+ /B E F E J E Z E T TWhere stories live. Discover now