27.rész

660 28 19
                                    

-Jimin, elkészültél?-kiabál fel a lépcső aljáról Jungkook az emeletre, hol Jimin már hosszú ideje készülődik.

-Jövök már!-csattog le a lépcsőn igyekezve, majd szalad el Jungkook mellett, kinek csakhogy nem kiesnek a szemei szerelme kinézetén. Jimin egy egyszerű feszülős fekete farmert, egy babarózsaszín, fénylő inget és egy fekete szövetkabátot vett magára. Egyszerű, de mégis lenyűgöző, ahogy a fekete nadrág rátapad izmos combjaira és, ahogy a rózsaszín ing két utolsó gombja nincs rendesen begombolva, ezért rálátni Jungkook számára rendkívül szexi kulcscsontjára.

-Annyira megdugnám azt a formás kis popsit!-suttogja csorgó nyállal maga elé az idősebbik, mialatt táskákába pakoló barátján vannak sötét íriszei.

-Most kérlek ne, mert akkor sosem fogom megtudni, hogy mi lesz a meglepetés, de, ha hazajöttünk, akkor lehet róla szó-kacsint egyet Jimin a nappali másik végéből Jungkookra és odamegy hozzá, hogy minél előbb kivezesse a házból és fény derülhessen Jungkook ajándékára. Jungkook Jimin kezét megfogva vezeti ki a kapu elé, hogy besegíti ülni az autóba az ajtó kinyitásával. Beszállásukat követően egy heves csókcsatába kezdenek, melyet Jungkook kezdeményez, ellenben Jimin szakít meg azzal az indokkal, hogy ne húzza tovább az időt.-Jungkook? Ez az a hely, ahova hozni akarsz?-ragyognak fel szemei egy hatalmas vidámpark láttán.

-Igen. Régen, amikor elvittelek vacsorázni láttam, hogy menni csodálod ezt és már el akartalak ide hozni. Erre a ma este tökéletes lesz!-állítja le a motort, majd mindketten kiszállnak az autóból és a parkolón át kutyagolva mennek a pénztárhoz, hol két jegyet kérnek maguknak. Jungkook fizette Jimin nagy bosszúságára. Haragja egy röpke másodperc alatt el is illan, mikor egy pillantást vet az eszméletlen erővel fénylő és ragyogó hullámvasútra.-Fel szeretnél ülni, bébi?-karolja át hátulról derekát. Jimin válasz gyanánt csupán hevesen rázza fel-le fejét, majd párja kezét megragadva kezdi el a jegyszedő felé húzni. Amint beülnek az ülőhelyekre Jimint átjárja az adrenalin és hevesen lesmárolja Jungkookot, ki meglepődve, a hidegtől és Jimin váratlan hevességétől elpirulva dől füléhez.-Tudod, bébi...Másra is felülhetnél...Van a hullámvasútnál jobb dolog is-nyal bele fülébe. Jimin erre már nem tud válaszolni semmilyen módon sem, mivel a hullámvasút lassan elindul felfelé. Jimin, mikor már a legtetején állnak erősen megszorítja a Jungkookal összekulcsolt kezét, majd, mihelyt elindulnak lefelé eszméletlen gyorsasággal a magasba emeli kezüket. A legmeglepőbb az az, hogy Jungkook még Jiminnél is hangosabban és vékonyabb hangon sikoltozik már három kör óta.

-Na, milyen volt, Kookie?-kérdezi kuncogva Jimin kócos hajjal.

-Faszom! Soha többet!-száll ki a játékból, majd Jimint maga mellé rántva kezdi el távolabb vonszolni. Jimin csak hangosan nevet, mialatt igyekszik Jungkookkal tartani a tempót.-Jimin! Ezt nézd!-szalad oda Jungkook az egyik bódéhoz, hol kisgyermek holmikat lehet nyerni tizenkét darab fémpohár eltalálásával. Jimin még oda sem ér, de Jungkook már nyújtja az egész estés jegyet az ötvenes éveiben járó, koromfekete hajú nőnek. Három labdával kell ledobnia a tizenkét poharat. Jungkooknak ez roppant egyszerű, mivel apjával kiskorában az udvarukon egyfolytában akadálypályásosdit játszottak.

Nem is kell a férfinek az össze labda, mivel két dobásból megvan az összes tárgy.

-ChimChim, melyiket kérjük?

-Uraim! Választhatnak egy ajándékcsomagot is. Mivel, aki ledobja az összeset lehetősége van. Persze választhatnak másmilyen ajándékot is-mosolyog rájuk a nő.

-Köszönjük a segítséget. Megkérdezhetem, hogy az mit foglal magába?-kérdezi Jimin Jungkook elé lépve.

-Az ajándékcsomagban megtalálható négy darab uniszex cumisüveg, két darab szintén uniszex cumi, két darab kanál és egy húszezer won értékű ajándékutalvány, melyet bármelyik baba-mama üzletben levásárolhat.

-Rendben. Akkor élnénk a lehetőséggel!-mosolyog Jimin a nőre, aki már nyújtja is a fekete szatyrot.-Köszönjük szépen! Szép estét!-hajolnak meg, majd mennek tovább.-Jungkookie! Nézd ez de cuki!-veszi ki a táskából a barna medvés mintájú cumit.

-Pont annyira, mint az én pasim!-hajol le egy csókra.

-Mióta is vagy te ilyen nyálas?-vonja fel huncut mosollyal az egyik szemöldökét.

-Miért? Tán nem tetszik? Vagy jobban tetszik, ha perverz vagyok?-markolja meg az alacsonyabb alsó felét, melytől a fiú egy hangosat nyög fel. Páran rájuk is néznek, de nem fordítanak rájuk nagy figyelmet.

-Jungkook!-remeg meg a hangja a fiúnak, amint kezei hátsó felére téved.-Menjünk a kocsihoz! 

Elrablómba szeretve 18+ /B E F E J E Z E T TWhere stories live. Discover now