-Hm? Hogy?-ráncolja össze homlokát Jungkook, mire Jimin majdnem kiesik a szerepéből és neveti el magát.-Jimin, miben hazudtál nekem?
-Abban, hogy éhes vagyok. Mondtad még reggel az étteremben, hogy már vagy három hete nem eszel rendesen! Ezért akartam, hogy most egyél! Ha kell meg is etetlek! Jungkook, ez így nem jó, hogy nem eszel, ellenben napi többször is lejársz edzeni, mellesleg nem kis időket!
-Annyira szeretlek!-nyúl kigyúrt karjaival Jimin formás segge felé, viszont a fiú lecsapja útközben a kezeit. Megfogva a tálat és az evőpálcikát ül bele Jungkook ölébe, majd gyömöszöl bele egy nagy adag tésztát szerelme szájába. Összeszorítja a fiúnak arcát, minek hatására Jungkook ajkaira csücsörítve állnak, melyekre Jimin egy csókot nyom. Jungkook mosolyogva rágja meg a nagy adag ételt szájában és nyitja egy újabb falatért.
Miután sikeresen megebédelt, Jiminnel kézen fogva araszol fel az emeletre, majd nyitnak be közös hálószobájukba, mivel Jimin már minden éjszakát itt fog tölteni.
-Akkor, akarsz egy kicsit aludni? Vagy csak filmezni?-lép a televízióhoz, hogy bekapcsolja, majd, miután mindezzel megvan egy kézzel lehúzza magáról pólóját és Jimin kezébe adja, ki mosolyogva fogja meg és öleli magához egy nagyot szippantva az anyagból.
-Köszönöm!-cseréli át sietősen a fekete pólót, majd mászik be a puha párnák közé. Fekete papucsát lerúgja lábáról, majd a puha, nagy takarót egészen a nyakáig húzza magára és úgy várja tovább Jungkook érkezését.
-Hogy lehetsz ilyen kurva cuki?-teszi fel a költői kérdés újból, majd ő is befekszik Jimin mellé a meleg ágyba.
-Nem is vagyok cuki-teszi keresztbe kezét mellkasa előtt, majd alsó ajkát lebiggyesztve kezd el duzzogni, mint egy ötéves kisgyerek.-Inkább indítsd el a filmet!-csapja meg barátjának vállát, majd ráhajtja fejét Jungkook izmos vállára. Jungkook, Jimin parancsára elindítja a romantikus filmet és egyik kezével átkarolja Jimin hátát, azután szájon csókolja, melybe a fiatalabbik fülig pirul. Jimin hirtelen felbátorodva fordul el Jungkooktól és fekszik a másik oldalára formás fenekét Jungkook öléhez erősen odanyomva. Épp annyira erősen, hogy hallja, ahogy a fiú hangosan beszippantja a levegőt. Csípőjét lassan, körkörösen mozgatva kezdi el még jobban odanyomni magát Jungkookhoz.
-Chimie, mit művelsz?-lihegi élvezettel teli hangon Jungkook. Egyik, nagyméretű tenyerét levezeti Jimin derekára, majd lassan a póló alá juttatva markolja meg bőrét és lök egyet csípőjét, mire izgalmi állapotba jött hímvesszője Jiminhez ütközik. Jimin egy közepes erősségű nyögést hallat el, melyre Jungkook nem bír a vérével és sietősen magára ülteti.-Ugye te sem gondoltad komolyan, hogy filmezni fogunk?-hajol füléhez és csókolja meg fülcimpáját. Szájával lejjebb halad, mígnem elér nyakához, hol szintén megnyalja, ellenben meg is szívja, majd enyhe harapásnyomokat hagy maga után.-Mi lenne, ha most nem dugnánk, hanem máshogy elégítenénk ki egymást? Gondolom még meg kell szoknod, hogy újra együtt vagyunk. De, ha estére kívánnád, akkor semmi kifogásom ellene-kacsint rá perverzen. Megmarkolja két félgömbjét, mialatt dús ajkaival újra Jimin szájára cuppan. A fiú Jungkookhoz dörgölve magát kezd el vonaglani ölében, mialatt szerelmét szabadítja meg öltözékétől.
Mihelyt mindketten anyaszült meztelenek Jungkook fordít a helyzeten, így már Jimin van alul. Nyaki ütőerétől egészen végig nyal, néhol, az érzékenyebb területek meg is csókolva. Mellbimbójához érve megharapdálja őket, viszont ott sem időzik sokáig, mivel már mindketten nagyon ki vannak éhezve a másikra. Mikor leér Jimin két lába közé meredező farkára fog, majd húzza végig rajt meleg nyelvét. Jiminből egy hatalmas nyögés száll ki, melyet apró tenyereivel próbál enyhíteni. Jungkook nyelve a fiú makkján köröz, ezzel szenvedni hagyva a fiút. Jimin megelégelve a kínzást löki fel csípőjét, így farka egészen Jungkook torkáig hatol.
-Na, Jimin-si! Rosszalkodsz?
-Jungkook! Ne kínozz!-túr bele fekete hajába, majd fejét öléhez nyomja, viszont Jungkook már nem folytatja eddigi munkáját. Helyette Jimin feje mellé támaszkodik és érinti össze férfiasságukat.
-Hallottál már a kardozásról, bébi?-suttogja érzékien fülébe, mire Jiminnek megrándul Jungkook alatt a farka.
-N-nem?-kérdezi az élvezettől remegő hanggal.
-Akkor most megtudod-kezdi el mozgatni Jimin nemességén farkát, melybe egy idő után Jimin is besegít a csípője felemelésével.
-Jungkookhh, ezh nagyon jóh!-kezd el gyorsabban vonaglani. Kezeivel lenyúl Jungkook fenekéhez, majd erősen megmarkolja őket. Jungkook is lenyúl egy kezével, hogy a két hímvesszőt összefogva még jobban érezhessék egymást. Látja, hogy Jiminnek már nincs sok, ezért vadul kezd el mozogni, melytől a fiúnak fennakadnak a szemei és csak sikoltozva tud bármit is kinyögni.-Jungkook! Apuci! El fogok menni!-kiáltja remegő lábakkal. Jungkook megnyalja Jimin alsó ajkát, amitől Jimint futótűzzel éri utol az orgazmus.-Apucih!-nyögi fel hangosan, majd küldi rá élvezetét hasára, melytől Jungkook is azonnal elrobban. Nagyokat sóhajtozva terül el Jimin mellett az ágyon. Fél percig csak a szapora lélegzetvétel hallatszik a szobában, viszont ezt a pillanatot Jungkook szakítja meg egy zsebkendővel a kezében.
-Olyan szexi vagy így, hogy tiszta sperma a hasad!-nevet fel, majd töröli le a fehér anyagot Jiminről és az éjjeliszekrényre dobja.
-Te meg olyan kanos vagy mindig!-húzza mosolyra száját csukott szemmel. Oldalára fordulva rántja magára a melegséget árasztó takarót, majd nyitja ki szemeit és Jungkookra néz, ki szintén Jimint vizslatja.
-Ezt nem tagadom. De nehéz nem kanosnak lenni melletted! Túl szexi vagy!
-Na!-jön zavarba Jimin.
-Jól van, befejeztem! Viszont...Estére lenne egy meglepetésem számodra.
-Mi lenne az?
-Meglepetés! Majd este kiderül. Addig aludj egy kicsit. Elfáradtál! És neked is jó éjt, mini én!-hajol le Jimin pocakjához, majd lehel rá egy csókot.
YOU ARE READING
Elrablómba szeretve 18+ /B E F E J E Z E T T
FanfictionJimin egy 16 éves fiú, ki egy késő este munkájából igyekszik haza fáradtan, mikor egy magas, feketébe öltözött idegen elrabolja és embertelenül bánik vele, viszont minden megváltozik, miután Jiminnek sikerül a szívébe férkőznie. Ha érdekel a történe...