t // II

5.9K 298 24
                                    

Selamun Aleyküm,
nasılsınız? ne var ne yok?

neyse lafı uzatmadan ikinci bölümden devam.
iyi okumalar..

×

Bu neydi şimdi?

"Ne o Ecrin telefonla bakışmalar falan?"

Telefondan ayırdığım bakışlarımı, kitabını bırakıp bana bakan Neşe'ye çevirdim.

"Hiç ya, biri mesaj attı."

"Biri mesaj attığı için mi telefona bakakaldın?"

"Hayır, aslında mesajı sen attın sanmıştım ama bildiğin başka biri bu."

"Bak Ecrin'cim birisinin sana mesaj atması gayet normal. Bunda tuhaf bir şey yok."

"Tabi ki normal aslında ama..."

"Ama?" diyerek tek kaşını kaldırıp bana baktı Neşe.

"Kendisi kız cinsinden değil galiba."

"Ne cinsinden?"

"Üf Neşe kız değilse ne cinsinden olabilir?"

Yüzüme tuhaf tuhaf bakan Neşe'ye cevap olarak "Erkektir herhalde." dedim.

"Erkek mi? Dalga mı geçiyorsun sen? Bir erkek sana mesaj yazacak? Heheyt öyle biri daha anasının karnından doğmadı."

"Ben öyle düşünmüyorum."

"Nasıl yani?"

"Gel de şu mesajları oku."

Neşe uzattığım telefonu eline alıp, mesajlara göz gezdirdikten sonra "Erkek olma ihtimali yüksek. Demek ki anasının karnından doğmuş insanlar olabilirmiş." dedi.

Neşe'nin cümlesinin üstüne somurtarak "Asıl sen dalga geçme, ciddiyim ben." diye söylendim.

"Ecrin, merak etme bir şey olmaz. Engellemişsin zaten. Yazamaz tekrar sana."

"İnşallah Neşe, inşallah."

"Hadi bakalım, sen ders çalışmaya devam et benim çalışkan arkadaşım."

Neşe'ye dil çıkarıp önüme döndüm ve ders çalışmaya devam ettim.

Aradan geçen yirmi dakika sonra ara öğün için yemekhaneye inebileceğimizi bildiren anonsla ders çalışmayı bırakıp, yaklaşan sınavlar hakkında konuşarak merdivenlerden aşağı indik.

Yurdun girişinden gelen seslerle konuşmamız kesilmiş oldu.

"Masal dışarı çıkmak yasak!"

"Ama hocam hava çok güzel. Hemen yurdun önünde otursak?"

"Hayır dedim değil mi Masal?"

"Üff peki hocam."

Sinirle ilerleyen Masal bana sertçe çarparak merdivenlerin olduğu tarafa ilerledi.

"Yavaş ol biraz!" diye sert bir sesle konuştum Masal'ın arkasından.

"Önümde durmasaydın."

"Sende yürürken dikkatli olsaydın."

Göz devirip ilerleyen Masal'ın arkasından "Hayır yani anlamıyorum. Ne sanıyor bu kız kendini?" diye söylendi Neşe ve bana dönüp "İyi misin? Acıdı mı bir yerin?" diye sordu.

"İyiyim iyiyim. Çarpmanın etkisiyle sarsıldım biraz."

"İyiysen sorun yok."

Masal'ı takmayıp yemekhaneye doğru ilerlerken Özlem Hoca arkamızdan bize seslendi.

"Neşe ve Ecrin gelir misiniz? Sizden ufak bir şey rica edecektim."

"Günün şanslılarıyız, tebrikler bize." Fısıltıyla konuşan Neşe'nin koluna çaktırmadan yavaşça vurup, Özlem Hoca'nın yanına gitmek için geri döndüm.

"Buyurun hocam, ne vardı?" diye sormamın ardından Neşe de yanıma geldi.

"Erkek yurdunun girişinden nöbetçi hocaya seslenir misiniz?"

Başta tereddüt etsem de kısa bir süre sonra "Tabi ki hocam. Nöbetçi öğretmen odasından değil mi?" diye sordum.

"Evet canım. Hadi çabuk olun, aman Masal görmesin."

Yüzüme yerleştirdiğim gülümsemeyle hocaya bakarken Neşe "Hemen hocam." dedi ve yurdun giriş kapısını ittirip, benim geçmem için yol açtı. Bu çabasına gülerek hızlıca bahçeye çıktım, ardımdan da Neşe.

Kapıdan çıkınca hafif bir rüzgâr karşıladı bizi.

Yüzümdeki tebessümle etrafa bakındım ama çardaklarda oturan birisini fark edince yanlış anlaşılmak istemediğimden geri önüme döndüm.

Tuhaf bir okul ve insanların bitmek bilmeyen dedikoduları...

Gecenin karanlığını bozan telefonumun ekranına kaydı gözlerim.

GÖNDEREN : 05××

bizim yurda geliyormuşsun

beni aramaya bu kadar çabuk başlayacağını düşünmüyordum ama olsun

Göz devirip ekranı kilitledim ve bakışları bende olan Neşe'ye döndüm.

"Bir şey yok. Boş boş yazmış işte."

İnşallah başıma bela olmazdı bu mesaj yazan kişi.

× ikinci bölüm sonu ×

veee ikinci bölüm de bitmiş bulunmakta. nasıl buldunuz?

yeni bölümde görüşmek üzere, kendinize iyi bakın. hoş kalın.. 💜

9️⃣.7️⃣.2️⃣2️⃣ (:

tabildot // yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin