Selamun Aleyküm,
ne var ne yok okurcanlar? iyi misiniz?evde misafir var ve telefonu elime bile alamadım, şimdi de yemek hazırlarken iki dakikalığına sizin için geldiiimm.
neysem ben gidiyorum, ocakta yemeğim var şfkwaöfhdsbdn
iyi okumalar.. (:
×
"Bu günler niye geçmek bilmiyor arkadaş!?"
"Evet eve gideceğiz ama gidemiyoruz. Nedeni ne? Günler geçmiyor."
"Hani sayılı gün çabuk geçerdi?"
"Ben her şeyi geçtim, şu yoklama işinin bitmesine aşırı seviniyorum."
"Al benden de o kadar. Neyse ki bizim yemekhane nöbetçiliği de Özlem Hoca sağ olsun iptal edildi. Yoksa çok çekeceğimiz vardı."
"Ceza iptal oldu, çünkü herhangi bir suçumuz yoktu."
"Orası öyle ama Özlem Hoca kabul etmese devam ederdi."
"Evet, Allah razı olsun Özlem Hoca'dan."
Kendi hallerinde konuşan kızlardan çevirdim bakışlarımı. Kafama top yediğim günün üstünden beş gün geçmişti ve bu günler boyunca bir düşünce kafamda dönüp dolaşıyordu.
Artık sesli ifade etmem gerektiğini düşünüp konudan bağımsız olarak "Ben bir süre için yurttan ayrılma kararı aldım." dedim pat diye.
"Ne?"
"Ne?"
"Ne?"
"Ne?"
Dört kişinin aynı anda bağırmasıyla bakışlarımı onlara çevirdim.
"Nasıl yani?"
"Niye?"
"Kızlar devamlı bir yemekhane konusu açılıyor ve ceza vermeye yer arayan hocalar her ne kadar sonrasında iptal edilse de, yemekhaneyle ilgili bir ceza veriyor bize. Sıkıldım artık."
Kısa süre gözlerimi kızların üzerinde dolaştırdım.
"Ben bu okula, bu yurda sadece daha iyi bir şekilde ders çalışmak için geldim. Yoksa niye evimle aynı ilçede olan okula gelip yurtta kalayım?" soruma İlayda "Okula gelebilmek için en az yirmi dakika otobüsle yolculuk bir yirmi dakika da otobüse kadar yol yürümemiz gerekiyor. Biz de yurtta ondan dolayı kalıyoruz ya zaten." dedi.
"İlayda..." diye mırıldandım ve haklı olmasını düşünmemeye çalışarak "Olmuyor, böylesi disiplinli bir şekilde ders çalışmama fayda sağlamıyor. Daha çok kafamı bulandırıyor." dedim.
"Ya saçmalama sensiz yurt eğlenceli olmaz ki."
"İşte bunu diyorum Aslı. Biz yurdu ders çalışmak için değil, eğlenmek için kullanıyoruz. Arkadaşlar için, yurttaki rahat sayılabilecek hayat için gibi gibi." dedim moral bozukluğuyla.
"Saçmaladın Ecrin."
"Saçmalamadım İlayda. Devamlı bir yemekhane nöbetçiliği canımı sıkmaya başladı." dedim ve sustum.
Düşünceliydim. Yurttan kısa süreli ayrılma fikri şu son beş gündür aklımda dönüp dolaşıyordu. Sonunda dile getirdiğime seviniyordum.
Sessizliği bozan Nisanur "Haklısın." dedi ve "Fark ettim, ceza iptal olduğundan beri Hülya Hoca başlı başına bizimle uğraşıyor. Bir şey yapmasak bile bizi suçlu göstermek için elinden ne gelirse yapıyor." diye de ekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tabildot // yarı texting
Teen Fiction[tabildot // yarı texting , tamamlandı] 05×× : Geçenlerde sana 'Yemeği beğenmedin mi?' diye sorduğumda bana kızmıştın. 05×× : 'Allah'ın yarattığı bir nimeti sevmemek benim ne haddime.' diye. 05×× : Hatırladın mı? 05×× : Dün annem bana 'Allah'ın ba...