Selamun Aleyküm,
nasılsınız? her şey yolunda mı?sabah attığım minnak bölümden sonra günün ikinci ve oldukça uzun bölümü sizleri selamlıyoorr.. neyse yıldızlar toplandığına göre, lafı çok uzatmadan sizleri okumaya alalım.
iyi okumalar (:
×
Dersin bittiğini haber veren zil çaldığında Neşe hızlıca yerinden kalktı.
"Hadi Uyuşuk Tavuk hadi."
"Neşe abartma ama."
"Abarttığım falan yok. Sus ve kalk."
Neşe'nin zoruyla sıramdan kalktım ve hızlı adımlarla sınıftan çıktık.
"Neşe, sakin ol lütfen. Dikkat çekmeden halledelim bu işi."
"Evet, haklısın. Masal da ne konuşuyorsunuz gibisinden sormuştu. Neyse bundan sonrasında daha dikkatliyim." deyip kocaman gülümsedi.
İnşallah Neşe, inşallah daha dikkatli olursun.
Sınıftan çıkıp merdivenlere ilerledik çünkü Faruk abi eşit ağırlık öğrencisiydi ve eşit ağırlık sınıfları üçüncü katta koridorun sonundaydı. Bizim sayısalların sınıfı dördüncü kattaydı. Bu sebeple bir kat aşağı inmemiz gerekiyordu.
Neşe hızlıca merdivenleri inip son üç basamakta üçünü birden zıpladı.
"Neşe yavaş ol kızım. Isınmadan spor yapmanla aynı hesap bu yaptığın. Hem dikkat etmezsen Allah korusun bir yerini sakatlarsın.
"Tamam hocam, dikkat ederim. Bir daha olmaz." deyip Hikmet Hoca'ya gülümsedi Neşe. Hikmet Hoca beden eğitimi öğretmeniydi ve bu tarz olaylarda biz öğrencilere karışmaktan hiç çekinmezdi.
Hikmet Hoca'nin yanından ayrıldıktan sonra sırıtıp "Al işte rezil olursun böyle." diye konuştum.
"Unutturma da ev izninde sana çarşıdan kına alayım."
Neşe'nin ne demek istediğini anladığımda ufak bir kahkaha attım ve "Neşe, saçmalama." derken omzuna hafifçe yumruğumu vurdum.
"Tamam tamam. Ayrıca Hikmet Hoca hiç mi merdivenden inen insan görmedi?"
"Böyle ineni görmemiş olabilir."
"Üff peki."
Yüzümdeki gülümsemeyle "Hadi Faruk abiyi bulalım bakalım. Umalım da sınıfta olsun." diye konuştum.
"Sınıfta olmasa bile başka teneffüste gideriz yanına."
"Seksen defa Faruk abinin sınıfına mı gideceğiz?"
"Peki Ecrin, senin dediğin gibi olsun."
"Şimdi benim dediğimi boşver, sen ne diyeceksin abine?"
Omuzlarını silkip "Buluruz bir şeyler." dedi Neşe rahatlıkla.
Bu Neşe'nin dilinde 'Benim planım zaten hazır.' demek olduğu için pek takılmak istemiyordum bu konuya. İnşallah hata yapmıyorumdur..
Fatih abinin sınıfının önüne gelince Neşe kafasını aralık sınıf kapısına uzattı ve "Abi gelsene!" diye bağırdı.
"Ne oldu Neşe? Ne oldu abicim? Yine ne istiyorsu-"
Beni görünce susan Faruk abi lafı çevirip "Hoşgeldiniz." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tabildot // yarı texting
Teen Fiction[tabildot // yarı texting , tamamlandı] 05×× : Geçenlerde sana 'Yemeği beğenmedin mi?' diye sorduğumda bana kızmıştın. 05×× : 'Allah'ın yarattığı bir nimeti sevmemek benim ne haddime.' diye. 05×× : Hatırladın mı? 05×× : Dün annem bana 'Allah'ın ba...